Paul Sherry Chrysler Dodge Jeep RAM

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Notice. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.2
(119 reviews)
Visit Paul Sherry Chrysler Dodge Jeep RAM
Sales hours: 9:00am to 5:00pm
Service hours: 8:00am to 5:00pm
View all hours
Service Sales
Monday 8:00am–5:00pm 9:00am–5:00pm
Tuesday 8:00am–5:00pm 9:00am–7:00pm
Wednesday 8:00am–5:00pm 9:00am–7:00pm
Thursday 8:00am–5:00pm 9:00am–7:00pm
Friday 8:00am–5:00pm 9:00am–5:00pm
Saturday Closed 9:00am–5:00pm
Sunday Closed Closed
New (866) 901-5279 (866) 901-5279
Used (888) 250-5528 (888) 250-5528
Service (937) 753-3033 (937) 753-3033

Inventory

See all 228 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since August 2008.
Visit WWW.PAULSHERRY.COM for the best prices in the Miami Valley! We have an extensive inventory of new vehicles from Chrysler Dodge Jeep and RAM giving the Miami Valley the most affordable pricing and largest selection within the area. Whether you want a family sedan a sport sedan a coupe an SUV for on-road driving an off-roading SUV a pickup a minivan or something else we will have at least several options for you to choose from. We make a conscious effort to tell you all of the discounts/incentives available.
FIND THE ABSOLUTE BEST PRICES IN THE MIAMI VALLEY AT PAULSHERRY.COM

Service center

Phone number (937) 753-3033

Service hours

Monday
8:00am–5:00pm
Tuesday
8:00am–5:00pm
Wednesday
8:00am–5:00pm
Thursday
8:00am–5:00pm
Friday
8:00am–5:00pm
Saturday
Closed
Sunday
Closed

Reviews

4.2
(119 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

Terrible communication, after talking with a salesman 3x

Terrible communication, after talking with a salesman 3x through the week on my intentions to drive roughly 3 hours to come look at it. After talking with the salesman first thing in the morning, I was called back after my second hour of driving and informed they did not have the truck on hand because they had sent it to the body shop.

5.0

Great purchase experience

I purchased a new Ram truck from Sherry and had a great experience. Ask for Cody, he will take care of you. It was well worth the trip!

1.0

Sold unsafe vehicle, refuses to fix

Recently purchased a $55k low mileage van (only 22k miles). The van was delivered in an unsafe condition with tires that had an insufficient load rating and chunks of the sidewall missing. I notified Mike Reynolds, the general manager and gave them the opportunity to correct their mistake. Instead of taking ownership and correcting it the dealership blamed it on the previous owner. If this review is still up then the dealership has not corrected their error which is all I’m asking them to do. No reputable licensed and insured dealership should sell a vehicle in an unsafe condition. Edit: Dealer response, Mike Reynolds, “ due to the review you posted I will not be able to help you”. So apparently the dealership is ok with selling unsafe cars.

Dealer response

Alan, As we discussed earlier this week, you purchased this vehicle 9 months ago. We had an agreement to get your tires fixed. However after posting this review it makes it difficult for me to help you. Get in touch with me if you change your mind. The ball is in your court.

5.0

The dealership had the vehicle I inquired about at the

The dealership had the vehicle I inquired about at the advertised price. The dealers Sales Rep. Kevin Pryfogle was very knowledgeable and professional. A deal was made and I now am in the process of learning how to use all its bells and whistles.

5.0

Good purchase friendly staff

Took time to work with me in getting what we wanted reviewed all aspects on how things worked gave me time needed to make an unpreasured purchase this was a plesant and rewarding experience staff are friendly courtious.

5.0

Great experience when buying a car

We needed a new car. Since we wanted a Chrysler product, our son was able to find a Cherokee for us with you. Your dealership was great. Kevin was so open to our needs and so willing to work with us. We really appreciated everything

5.0

Extraordinary dealership

My experience with Paul Sherry Chrysler has been excellent every time. From purchasing a vehicle to service to ordering parts. They've even taken care of recall issues on another vehicle.

5.0

Doctor

Great experience. Kevin Pryfogle went above and beyond to make my out of state purchase seamless. I could not be more pleased. Very professional and likable people

Dealer response

Marc! We strive to make things as easy as possible, so it's nice to see that you had a great experience. I'll be sure to share this with Kevin. Thanks again for your business!

5.0

Amazing service

Amazing place to purchase a vehicle from. Nick from sales was an absolutely wonderful person to deal with and helped me and my wife out tremendously. I highly recommend this place to anyone looking for a vehicle.

Dealer response

Joshua! Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review! Nick and our team have years of experience and it really shows. Thanks again for your business!

1.0

Buyer beware!

We negotiated a deal on a used truck by phone. We informed the salesperson that we had a check for full payment and would arrive 1.25 hrs later to test drive the truck and purchase. 15 minutes prior to our arrival “management” allowed another customer to test drive the vehicle. We were met by our salesperson who told us this and said it wasn’t company policy for this to occur but “management “ had allowed it. We were asked to wait to see if the other customer could close the deal. No thanks! What terrible customer service!!

Dealer response

Hello. Thank you for taking the time to write a review. I wanted to let you know how sorry we are for your negative experience. Here at Sherry Chrysler, we pride ourselves on our excellent customer service. And in this instance, we clearly dropped the ball. It's company policy to sell vehicles in a first come, first serve manner. But in your case, our staff should not have worked another deal on that truck. We apologize for any inconvenience that this may have caused you and we hope you consider giving us another opportunity to earn your business in the future.

See all 119 reviews