Monroeville Dodge RAM

4.5 out of 5 4.5

Reviews

4.5 out of 5 4.5
94 lifetime reviews.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    March 13, 2021

    I drive a 2019 Ram I purchased from here. I’m looking for a new vehicle but when I went in no one spoke to me. Terrible. I won’t be spending my money... here!!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Terrence, thank you for reaching out. We are disappointed to hear about your experience and have shared your review with our management team. If you v...isited this past weekend, we were extremely busy and would like to apologize for the inconvenience. Although we realize this is not an excuse, we would like to help you out. Our Sales Manager, Bill Toth, would like to speak with you directly. Please give us a call at (412) 856-1700 ext. 6162.

  • 5.0 out of 5
    February 4, 2021

    Would buy from again.dont know how they gave me the deal they did. They all were very nice. Walked out. Well drove out a very happy buyer

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Congratulations on your new 2018 Ram truck! We are thrilled to hear about your recent experience and appreciate your review. We hope you enjoy your ne...w truck!

  • January 8, 2020

    Outstanding sales department. Clean building and offices. Could use more customer parking. Treated fairly. Had to wait longer than expected for the detail... and inspection.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for sharing your experience Sean! We're pleased to hear about your visit with our sales department and appreciate your feedback on customer par...king and service wait time. If there is anything else we can help you with please let us know.

  • 1.0 out of 5
    February 2, 2021

    worst place no customer loyalty the first time I bought a 2015 ram was good so when I bought my second ram worst mistake ever never fixed problems I had... finally after I spent a ton of money to get it fixed at a private mechanic shop I finally had to trade in for a better vehicle due to health because needed a reliable car to make it back and forth to doctor appointments but lost about 3000 other truck wich could have went towards medical treatment and the dealer ship did not even care I never went back for more service be cause they are incompetent I don't know if I will ever buy ram again once they have your money its basically a big fat screw you maybe if they took care of the loss I had they would have got a better review but thats to late because I got rid of the truck

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    2.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    James, we are disappointed to hear about your experience and have shared your review with our management team. First and foremost, we are sorry to hea...r about your health issues and the inconvenience your vehicle caused you. According to our records it does not appear you have purchased from our dealership in a few years. We wanted to assure you that we would have been willing to assist with your vehicle's service needs, had you visited our dealership.

  • 5.0 out of 5
    October 10, 2019

    Dodge Monroeville helped me search for the truck I wanted and made sure is was the one I wanted before I made the purchase. Great employees and amazing... customer service

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for sharing Paul! We're glad we were able to help you find the perfect truck. If there is anything else our team can help you with please let u...s know. Thank you for choosing Monroeville Dodge Ram!

  • 5.0 out of 5
    September 11, 2019

    I purchased a Laramie Longhorn 2019 Ram truck I got a good deal on the purchase price of the vehicle and a good deal on my trade in. I’m very happy... with my experience at Monroeville Dodge

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for sharing Dan! We are also very happy to hear about your experience with the team here at Monroeville Dodge Ram. If there is anything else ...we can help you with please let us know. Enjoy your new Ram truck!

  • 5.0 out of 5
    May 30, 2019

    Bought a new car. Great customer service highly recommend. I bought my last 5 cars from there. Will be returning soon to trade in my wifes car.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for sharing John! We are thrilled to hear about your great experience and appreciate your continued business. We cannot wait to see you again w...hen you and your wife decide to trade in your vehicle! In addition, we have received your text message and shared your concerns with our management team. Have a wonderful weekend!

  • 1.0 out of 5
    February 6, 2019

    Went in on Jan 7th to get my first scheduled maintenance( oil change) I had an appt. And it still took an hour and a half. I had to go to the counter and... ask for my car back. When I received it I was told my brake pads were bad and I needed new tires. I've drove less than 1500 miles. And everything is bad? I asked they man , since ive only had my car since September. Why would y'all not put new tires and pads on my car before it was sold to me. Thats not cool. Its not up front and standing behind the customer like y'all claim. I guess he thought I was a joke, as he laughed and said they are the original tires what did I think. I thought as I'm paying my life savings for a car with 29××× miles the tires and brake pads would last longer than 3 months. I emailed the address on the generated email and called and left messages, only to get a call from the new GM as she informed me the person on the email is retired( Bland Mitchell). Ok, then why do the email has his name on it ? Told her the issue. She said she wanted to get her info together and call me back. But of course 3 weeks later no call. Basically they screwed me. Didnt check the pads and tires before it was sold to me. I don't have $30××× to give away and start fixing stuff with a 3 month old car. I'm sorry to say that some female drivers care about more than the color. I actually want my car to hold up. Stand behind your raggedy product. Your name is on it. And I will start telling people when they admire my car, where I got it and don't go there. Because as soon as they get your money all promises go out the window.and what kind of general manager or supervisor don't call back a customer that recently purchased something from your company and they are having a issue or concern? Word of mouth is amazing so I would call and fix this issue if I was your company.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Shalawn, thank you for reaching out. We are sorry to hear about your experience, as it appears there may have been a misunderstanding. Our General M...anager has tried calling you on multiple occasions, but has not been able to reach you. She would be more than happy to review the details of your vehicle with you. At your convenience please give us a call and ask to speak directly with our General Manager, Melanie Stolar.

  • 3.0 out of 5
    December 28, 2018

    Too long to get appt ! No shuttle service !!! Not enough parking !!! Said it would take an hour, took 3 !!!! Did a good job fixing recalls.

    2.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    December 6, 2018

    Just recently purchased my first Dodge and I have to say, I was pleasantly surprised how easy the process was. My salesman Chad, at Monroeville Dodge was... very knowledgeable and work worked with me to get the price just right. I would definitely recommend Monroeville Dodge to anyone and I look forward to working with them again in the future.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews