Murdock Chevrolet

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Notice. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

3.7
(576 reviews)
Visit Murdock Chevrolet
Sales hours: 9:00am to 8:00pm
Service hours: 7:30am to 4:00pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:30am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Tuesday 7:30am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Wednesday 7:30am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Thursday 7:30am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Friday 7:30am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Saturday 7:30am–4:00pm 9:00am–8:00pm
Sunday Closed Closed
New (888) 229-8968 (888) 229-8968
Used (888) 221-6887 (888) 221-6887
Service (801) 335-9827 (801) 335-9827

Inventory

See all 169 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since June 2015.
Murdock Chevrolet is open for business during the COVID-19 crisis and is taking all preventative measures recommended by the CDC to ensure the safety of our guests and employees. We are also offering to bring the car to your home or place of work for test drives. All steps of the sales process including final delivery can be facilitated from the comfort of your home. Murdock Chevrolet has been selling and servicing new Chevrolets and quality preowned vehicles in the Salt Lake and Davis County area since 1982. Their 'No Regrets' guarantee promises competitive pricing a 5-day no-questions-asked exchange policy and worry free warranty.
Your 'No Regrets' Dealer

Service center

Phone number (801) 335-9827

Service hours

Monday
7:30am–6:00pm
Tuesday
7:30am–6:00pm
Wednesday
7:30am–6:00pm
Thursday
7:30am–6:00pm
Friday
7:30am–6:00pm
Saturday
7:30am–4:00pm
Sunday
Closed

Reviews

3.7
(576 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

We enjoyed the friendliness of those involved.

From our first call inquiring about a new truck, we were kept informed on every action by Brooke. Her interest was in getting us what we wanted. From a deposit on the truck from another party that didn't work out, she was right on top of things and after her call saying it was available, she did everything very expeditiously to make sure that we were taken care of. We looked at the truck, put a deposit on it and everything was go from there. It was a very pleasant experience and we feel that we made a friend with Brooke in this transaction. Thank You Just what we wanted!! Marino/Jean Ganz

Dealer response

Thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Murdock Chevrolet, INC.! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

5.0

The service writers are always a great help.

The service writers are always a great help. I can't believe this review requires a minimum of 15 words that's kinda pointless almost makes you want to not leave a review.

Dealer response

We are glad we could help! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

1.0

Passing the buck at Murdock Chevrolet

Purchased a 2022 corvette from this company ever told about complementary oil change this is $100,000 car and as a retired aircraft engineer I know what it takes to break new engines in I requested at 500 miles to change the oil from Murdock. They came back and said oh you don’t need it called Larry H Miller locally and they stated they all should be changed to 500 miles along with the possibility of transmission service at 1000 or 1500 to baby your car to break it in. I would not recommend Murdock Chevrolet to purchase anything.

Dealer response

Mr. Talbot, thank you for choosing Murdock Chevrolet. We appreciate your business and can certainly understand wanting to keep your Corvette in good working order. As you were advised when you came in, your Corvette does not need an oil change at 500 miles. Our recommendation is in line with the manufacturer and you can reference the maintenance schedule in your owner's manual. If you need a copy of it, please email info@murdockautoteam.com and a link to the online version will be sent to you. Chevrolet will not recommend services in longer intervals than are needed and beneficial to your car. New cars, including performance cars, do have a break-in period but do not need a 500-mile oil change. The dealer who accepts your money for such a service is the one you need be suspicious of.

5.0

Emissions test

I had my emission do on my car and they were very friendly and helpful

Dealer response

Douglas, we are very happy to have provided you with such a positive experience! We sincerely value your business and look forward to your next visit!

1.0

More concerned about making a sale than making the

More concerned about making a sale than making the customer happy, definitely need some training in tactful communication.

1.0

No regard for the safety of the customer

Went in for an oil change and tire rotation. Left with 3 wheels attached and 1 missing every single lug nut. If I would’ve gotten on the busy freeway before noticing there’s a chance I couldn’t be typing this right now. This is extreme negligence, and it’s unacceptable for a dealership to make these errors. Their solution was to go home and come back on Monday once the service manager was in. After their mistake they recommend I drive home on studs that had just been shredded down? And continue driving on them for the rest of the weekend? I’m appalled at this service and would highly recommend you never bring your vehicle in for service here.

5.0

Great salesman.

Great salesman. Good service. Nice facility too much waiting time. Friendly staff. Overall good experience. Mr Cruz was good to work with

Dealer response

we're glad you had such a wonderful experience with us! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. We hope to see you soon!

5.0

I hate dealers but enjoyed dealing with Murdock Chevy in

I hate dealers but enjoyed dealing with Murdock Chevy in woods cross I recommend Brooke she is the best also was working with JT he was really friendly and knowledgeable go see them.

Dealer response

Corey, our staff is committed to providing each of our clients with the best automotive experience! We sincerely value your business and look forward to your next visit!

5.0

Great Used Car Seller

Great new-to-me purchase of a used 2022 Tahoe. A great low mileage vehicle find for me with the specific options I was looking for. Great people, beautiful dealership and easy buying process. All coordinated by my sales guy Casey Nielsen. Thanks Casey!

Dealer response

Hello, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

2.0

I brought my Chevy Cruise for service.

I brought my Chevy Cruise for service. I spoke with one gentleman at the service desk and he stopped me, saying, "I'm not the right guy to talk to. Talk to those people at that desk" (pointing to the desks with other service reps). I walked down there and waited patiently for someone to acknowledge me... nothing. One man right in front of my face typed and handling business without even a word. I was surprised. Greeting someone or letting them know that you will be with them in a moment is basic fundamental customer service. Sadly, this is not the first time exhibiting a lack of customer service. My wife went there a few months back and commented on the rudeness, stating that it made her feel uncomfortable. My recommendation is for improved customer satisfaction. I backed my car out and went to Toyota. They greeted me and took care of me without feeling invisible.

See all 576 reviews