David Corry Chrysler Dodge Jeep RAM

4.3
(11 reviews)
Visit David Corry Chrysler Dodge Jeep RAM
Sales hours: 9:00am to 6:00pm
Service hours: 7:30am to 5:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 9:00am–8:00pm 7:30am–5:00pm
Tuesday 9:00am–6:00pm 7:30am–5:00pm
Wednesday 9:00am–6:00pm 7:30am–5:00pm
Thursday 9:00am–8:00pm 7:30am–5:00pm
Friday 9:00am–6:00pm 7:30am–5:00pm
Saturday 9:00am–4:00pm 7:30am–4:00pm
Sunday Closed Closed
New (814) 462-3142 (814) 462-3142
Used (814) 462-3121 (814) 462-3121
Service (814) 462-3139 (814) 462-3139

Inventory

See all 69 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since July 2019.
Located in CorryPA In The Northwest Corner. We are a Full Service Chrysler Jeep Dodge and Ram Dealership. We Have Plenty of New Vehicles to Choose From as Well as Pre-Owned. With Customers in PANYOH and Other Sates as Well We Make Sure That Our Customers Are Satisfied With Their Vehicles After Their Purchase Too. Whether You Walk In Phone In or Click On Us On The Internet We Would Like to Make You the Best Deal We Can!!! So StopCall Or Click Today and See Why We are The Choice For So Many
That's why people say We Make It Easy

Service center

Phone number (814) 462-3139

Service hours

Monday
7:30am–5:00pm
Tuesday
7:30am–5:00pm
Wednesday
7:30am–5:00pm
Thursday
7:30am–5:00pm
Friday
7:30am–5:00pm
Saturday
7:30am–4:00pm
Sunday
Closed

Reviews

4.3
(11 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews. Includes reviews from DealerRater

5.0

Great Service

Got great service from Jeff Gilly, explained thoroughly about the Renegade showing all the options it had, answered all my questions, Gave me time to consult with my Daughter and son so that I made the right decision. I didnt feel pressured and they knew from get go I would walk if I needed to. I was greeted by everyone and made to feel like a valued customer. They detailed my vehicle as I waited but of course once you wash your vehicle it will rain and rain it did lol. Now to get used to driving this one.

2.8

Not impressed

Bought a 2016 2500 Ram in September. The longer we have it the more disappointed we are. Had to have it serviced twice since getting it. Was told only has a few spots of surface rust in the wheel wells. Our fault for taking their word for it. Underside is rusted you would have thought it was older than the 2012 that we traded in. We were told they put new tires on, service dept verified they did not, had to put tires on it already. Learned our lesson. Will not be going back if at all possible.

3.0

Poor customer service

Bought new keep renegade from dealership and process was perfect. Connie Bowles was very easy to deal with and treats you as a friend. I had a problem with my radio not working and took it in for repair. They thought the problem was fixed but it returned after three weeks. I went south for the winter and when I returned I took it back for service. I was told vehicle needed new radio and they would order it. After waiting two months and no communication from dealer , I went in to see if radio was ordered. I was told jeep had a new testing process to ascertain if the radio needed replacing and I would need to bring the car back in . Mind you, no communication for two months. Took car in and was told the vehicle needed two speakers and connectors. I had left the jeep the night before so they could do the testing on the analyzer the next day. The problem was discovered but no one called me that day to get my vehicle. The next day,(day 3), I called the service department. No one answered but I left a message. After waiting an hour and a half, I called again and was told my car was done and they were not trying to keep it from me. Frank Spivorie in parts was fantastic in getting the parts in short order. My wife was out of town so I told them I could drop jeep off but had no ride back home. I asked for use of a loaner car but none available. I asked for ride back home but they couldn't do that. Asked for use of a used car with dealer plates but was told it is illegal (which it is not). I then told service to call me with an appointment when they knew a loaner car would be available. After two weeks and no communication, I made a trip to the dealership and spoke with owner David Knapp.I can say I was treated with the utmost respect and Mr Knapp addressed my concerns immediately. I was given a loaner car and my radio was fixed in short order. My next dealing was a recent appointment for a vehicle inspection. I dropped the car off the day before the appointment which was at 10:00 AM the next day. I was my home until 4:00 PM waiting for a call to say my car was done. I certainly would have expected my jeep to be inspected by 4:00 especially since it needed nothing.I had arranged for my brother to take me to pick the car up but he said he had other plans after 4:00 . At 4:45 PM I received a message saying the car was done and the service department was closing at 5:00 PM. The message continued saying the financial office would be open until 6:00 PM where I could pay the bill. The next day I had an appointment in the morning but returned at 10:30. I actually expected someone from the dealership to have called to ascertain if I had received their message since the car was still there but no one called. I wondered if they would ever have called me. Needless to say, I picked my vehicle up and advised the owner his service department has a problem and that I would not be returning in the future. I am not upset with the dealership or the employees but I do expect a different level of service when I purchase a vehicle. The service department at Cory Dodge Jeep does not meet my expectations or definition of what a service department should be. It makes little sense for me to purchase a vehicle at a dealership and the take it somewhere else for service.

5.0

Always shop here first

We had a great car buying experience with Megan Steck and really all the staff at David Corry were helpful. It was simple and easy. I did have some special request and they happily obliged with allowing my spouse to sign all the paperwork from his work. Less than 8 weeks later car was totaled by another driver and oh my goodness have they been helpful in dealing with accident and what to expect from my insurance company. Now we are looking for another vehicle and we would not buy from anyone else after our experiences here! Thanks to all the staff from Kenny Oaks, Megan Steck, Michael Artise , and of course David Knapp.

5.0

Great Sales Person

Just met Bob Sansone at Hoss's tonight and we connected over our sales careers. He was passionate about his position and how David Corry differs from all other car dealerships. I would highly recommend asking for him when going to into David Corry.

1.0

Unbelievably horrible dealership.

This dealership is a joke. First of all does not warranty anything used and will not stand behind anything they sell. I had problems a half a mile from the dealership and nothing was done about it. I took it back immediately after leaving and they tried to charge me to fix it and didn’t even remotely fix the problem. Turns out it cost me over 1400 dollars to repair everything I’m convinced the owner already knew about the problems. After I fixed everything he offered to buy the truck back for what I paid for it which is a joke after I fixed everything for him so he could sell it and make money again. I don’t think so. Every experience with this dealership was a nightmare. He wants you to think he wants to fix the problem then insults you with a lowball offer. Unbelievable! Anyone who spends money here is a fool. I know he takes me for one! If I could give this place a zero star I would!

Dealer response

Easton Ray, We apologize again for any concerns, We offer warranties on each vehicle we sell unless they are over 15 years or130,000 miles. It is the customers decision to accept extended coverage. You opted not to. You declined an offer for a full refund within days of purchase. You declined a full refund after nearly 7 months (with no adjustment for miles or use). We tried our best

5.0

Ford ranger

I was very impressed with the way I was help in getting my vehicle financed was handled. I will tell everybody I know to go there for a vehicle.

5.0

Awesome dealership!

Jimmy, Mike, Owner David, and Maryann were all fantastic! Everyone else were very friendly too. This is the best experience I have ever had buying a truck. I would highly recommend this dealership. They will probably have my business for years to come.

5.0

Thanks to David Corry Chrysler

Yesterday I leased a new RAM Bighorn from David Corry Chrysler. They are fantastic to deal with. I hate truck shopping normally but they made it easy. I highly recommend them for all your vehicle needs. I've also had work done there and was impressed with their service department. Big thanks to Mike, Dan and David.

5.0

Michael Artise is the best salesmen to work with

Michael Artise is a very understanding salemen when it comes to buying a a new vehicle. He is very passionate when it comes to understanding a persons situation. Michael will go over and above to do what he can to accommodate a persons needs. Micheal I would like to say thank you for everything and love my new Jeep

Read all 11 reviews