Jack Madden Ford

4.8 out of 5 4.8
Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 6:00 PM
Service 7:30 AM - 3:30 PM

Jack Madden Ford Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 8:30 PM

Tuesday

9:00 AM - 8:30 PM

Wednesday

9:00 AM - 8:30 PM

Thursday

9:00 AM - 8:30 PM

Friday

9:00 AM - 6:00 PM

Saturday

9:00 AM - 6:00 PM

Sunday

11:00 AM - 5:00 PM

Service

Monday

7:30 AM - 6:00 PM

Tuesday

7:30 AM - 8:00 PM

Wednesday

7:30 AM - 6:00 PM

Thursday

7:30 AM - 6:00 PM

Friday

7:30 AM - 6:00 PM

Saturday

7:30 AM - 3:30 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since September 2018

Jack Madden Ford of Norwood, Massachusetts is your New and Pre Owned Ford dealer for the greater Boston area. We are your local Ford dealer for Boston, Norwood, Sharon, Canton, Walpole, Westwood, Needham, Dedham, Stoughton and beyond!

...


Jack Madden Ford offers years of experience with our professional trained sales staff, and provides financing, leasing, warranties, and top dollar for any trade in.
With our convenient location less than 10 minutes away from Boston, we serve customers from all over New England. Quality, Customer Service, and Best Pricing brings our clients back time and again to their #1 Boston Ford Dealer.

"Celebrating over sixty years of business"

Service

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.8 out of 5 4.8
166 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    January 11, 2020

    I agree with a few other reviews here. It' very hard to get a straight answer for a trade in value. I went in with every intention of buying a used car... I saw on their website. When I asked how much I could get for my car the sales person said they couldn't give me the value until we made a deal on a car. ????? makes no sense. They he began asking me how much I owe on my car and he could probably give me a "couple thousand" for it. Book value was $9,500. Madden - why do you make it so hard? After 20 min there I had to go home and shower because of the BS being thrown around.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    September 9, 2019

    Leo Kerivan and Brittany Stevens combined efforts, provided the most comfortable car buying experience my wife and I have had. They made it easy to understand... the entire process . I picked out, test drove, competed the financial and drove my new purchase home in around 4 -5 hours.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • July 6, 2019

    Best Ford Dealership I have been to in 19 years. Stop in and see Mark Diamond! Excellent Sales Rep! Kuddos to Mark, Sales Mgr. Les and Dillon in Finance!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    February 19, 2019

    This place is a SCAM. I could talk about how rude their customer support team is or perhaps how snarky they are when you are trying to get a quote. But,... I’d like to focus on the fact that they are liars. I made them an offer for a car in writing. They respond “My Boss says he would like to do the Deal…. But he has to see the [trade in].” Great! I drive in they evaluate the trade in and give me exactly what I was asking for but, the price was $5000 over the deal they said they would do. Called out the sales manager Sean and his response was “I never agreed to anything!” A representative of your company did. Basically they are performing a horrendous bait and switch. They lie to get you in the door and then don’t offer their claims. I have been to multiple dealers and purchased multiple cars. A surprise $500 document fee? Annoying but ok. $5000 extra out the door? I’m willing to bet their sales manager has a get people in the door quota so he is willing to misrepresent to meet it. Do yourself a favor and avoid them at all costs!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    3 people out of 3 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Gregory it sounds as if there is a bit of confusion on both parts here. After reviewing the emails that were sent from you and one of our representat...ives it says that your offer was "$42,500 out the door and you were hoping for an additional $500 to get you to $42,000 out the door". After reviewing the sales quote that we gave you when you were here we priced you at $41,962 out the door. We have been in business for over 60 plus years all while being owned by the same family, I can assure you that there was no bait and switch here so we would like to talk this through and see if there is anything that we can do to correct the matter. I have tried to call you but have received no call back, if you would like to talk about this matter please call 781-762-4200 and ask for Dylan in Finance.

  • 1.0 out of 5
    December 30, 2018

    Don't waste your time shopping here. They play the classic used car sales games. The used car sales manager is a phantom. I couldn't get the answer... to the value of my trade Thursday night because he went home for the evening at 7 PM. I couldn't get my salesperson to answer texts or emails on Friday with the value of the trade. Initially said he needed to speak with used car salesman, but he was at the auction and didn't know when the manager would be coming in. Salesperson left me a message 30 minutes before they closed to call him. I called salesperson Saturday morning and was told I couldn't get the value of my trade over the phone, I had to go in person to the dealership again to get the answer. I reminded the salesperson that I was already there in person once and couldn't get the answer then. He refused to give me the answer over the phone. If you enjoy used car sales games, this is the place for you.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 4.0 out of 5
    April 23, 2018

    Sean and Brittany did great job respecting my budget easy process give me a fair deal , very happy with this experience great independent dealer

    4.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    March 17, 2018

    One of the best car buying experiences we have had. Brittany was excellent, knowledgeable, and gave the best demo with attention to every detail, and... certainly was not pushy (which is a criticism I have had with other dealerships). An all around enjoyable experience....wonderful interactions with the sales manager, finance manager and Jack Madden. Beautiful new service facility with exceptionally friendly staff. We will be back.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 26, 2018

    I had leased it out of state originally, before we moved to Massachusetts! I had done all kinds of research online and everything pointed me toward Jack... Madden! My salesman Jay was the utmost most respectful and knowledgeable person I have EVER worked with

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 26, 2018

    I leased my first edge from Jack Madden Ford almost 3 years ago! I was very particular on wanting almost the exact same edge! I met Jay who did an amazing... job and knew everything my last salesman didn’t about the edge!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 24, 2018

    I came in off a used explorer I saw online. Paul Fiorenza was my salesman and took great care of me the whole way through. Everyone should go see these... guys at jack madden ford.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews