[{"id":586733,"firstName":"Nancy","lastName":"Vega","titleText":"Sales Consultant","emailTxt":"Nvega@keyauto.com","combinedEmpAvgRatingNbr":5,"combinedRecentReviewCnt":3,"combinedEmpReviewCnt":30,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/dealer/10027/employees/712b0c035b5d.jpg","drDealerId":10027,"dealerEmpStartDtUtc":"865123200","industryStartDtUtc":"865123200","certifiedEmployee":true,"deptDscrp":"Sales"},{"id":612742,"firstName":"Jose","lastName":"Trejo","titleText":"Finance Manager","shortBioText":"","emailTxt":"jtrejo@keyauto.com","combinedEmpAvgRatingNbr":4.7,"combinedRecentReviewCnt":2,"combinedEmpReviewCnt":12,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/dealer/10027/employees/502de532dcd8.jpg","drDealerId":10027,"dealerEmpStartDtUtc":"1554076800","industryStartDtUtc":"1456790400","certifiedEmployee":true,"deptDscrp":"Finance"},{"id":585493,"firstName":"Mike","lastName":"Abi-Aad","titleText":"Service Advisor","shortBioText":"I am very big on integrity. I am not one to tell you something is due on your vehicle when it is not. I am a very honest person and will be upfront with you from the start.","emailTxt":"Mabiaad@keyauto.com","combinedEmpAvgRatingNbr":4.7,"combinedRecentReviewCnt":0,"combinedEmpReviewCnt":45,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/dealer/10027/employees/d5074badbf88.jpg","drDealerId":10027,"dealerEmpStartDtUtc":"1522540800","industryStartDtUtc":"1277942400","certifiedEmployee":true,"deptDscrp":"Service"},{"id":586720,"firstName":"Evan","lastName":"Skinner","titleText":"Sales Consultant","shortBioText":"I enjoy coming to work everyday meeting new people. I understand buying a car is a big deal.... I am here to help you navigate the purchase process and feel confident that you enjoy your experience, love your car and trust that you were well taken care of. If you want an honest and fun car buying experience, come and ask for Evan! I look forward to meeting you!","emailTxt":"Eskinner@keyauto.com","combinedEmpAvgRatingNbr":5,"combinedRecentReviewCnt":2,"combinedEmpReviewCnt":15,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/dealer/10027/employees/c6b3fe997a72.jpg","drDealerId":10027,"dealerEmpStartDtUtc":"1483228800","industryStartDtUtc":"1483228800","certifiedEmployee":false,"deptDscrp":"Sales"},{"id":612740,"firstName":"Milad (MILO)","lastName":"Rizkallah","titleText":"Sales Manager","emailTxt":"mrizkallah@keyauto.com","combinedEmpAvgRatingNbr":5,"combinedRecentReviewCnt":2,"combinedEmpReviewCnt":5,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/dealer/10027/employees/84d1414c102c.jpg","drDealerId":10027,"dealerEmpStartDtUtc":"1567296000","industryStartDtUtc":"873072000","certifiedEmployee":false,"deptDscrp":"Management"},{"id":586734,"firstName":"James","lastName":"St. Brice","titleText":"Sales and Leasing Consultant","emailTxt":"jbrice@keyauto.com","combinedEmpAvgRatingNbr":5,"combinedRecentReviewCnt":1,"combinedEmpReviewCnt":9,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/dealer/10027/employees/39c4da84be6c.jpg","drDealerId":10027,"dealerEmpStartDtUtc":"1517443200","industryStartDtUtc":"1517443200","certifiedEmployee":false,"deptDscrp":"Sales"},{"id":586741,"firstName":"Tom","lastName":"Adams","titleText":"Finance Manager","emailTxt":"tadams@keyauto.com","combinedEmpAvgRatingNbr":5,"combinedRecentReviewCnt":0,"combinedEmpReviewCnt":14,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/dealer/10027/employees/4ae436c7b479.jpg","drDealerId":10027,"industryStartDtUtc":"852076800","certifiedEmployee":false,"deptDscrp":"Finance"},{"id":586715,"firstName":"Stephanie","lastName":"Ringland","titleText":"BDC Manager","emailTxt":"Sringland@keyauto.com","combinedEmpAvgRatingNbr":4.9,"combinedRecentReviewCnt":0,"combinedEmpReviewCnt":8,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/dealer/10027/employees/5453e59f314c.jpg","drDealerId":10027,"dealerEmpStartDtUtc":"1538352000","industryStartDtUtc":"1401580800","certifiedEmployee":false,"deptDscrp":"Internet"},{"id":585492,"firstName":"Gary","lastName":"Peters","titleText":"Service Manager","emailTxt":"Gpeters@keyauto.com","combinedEmpAvgRatingNbr":4.7,"combinedRecentReviewCnt":0,"combinedEmpReviewCnt":17,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/dealer/10027/employees/50c65957bdb3.jpg","drDealerId":10027,"industryStartDtUtc":"896659200","certifiedEmployee":false,"deptDscrp":"Management"},{"id":586730,"firstName":"Chris","lastName":"Barros","titleText":"Sales Manager","emailTxt":"Cbarros@keyauto.com","combinedEmpAvgRatingNbr":4.5,"combinedRecentReviewCnt":1,"combinedEmpReviewCnt":11,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/dealer/10027/employees/b060450e8329.jpg","drDealerId":10027,"industryStartDtUtc":"1288569600","certifiedEmployee":false,"deptDscrp":"Management"},{"id":585495,"firstName":"Roberto","lastName":"Mercado","titleText":"Parts Advisor","emailTxt":"Rmercado@keyauto.com","combinedEmpAvgRatingNbr":4.5,"combinedRecentReviewCnt":0,"combinedEmpReviewCnt":13,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/dealer/10027/employees/c6e81f257322.jpg","drDealerId":10027,"certifiedEmployee":false,"deptDscrp":"Service"},{"id":586731,"firstName":"Russ","lastName":"Fournier","titleText":"Parts Manager","emailTxt":"Rfournier@keyauto.com","combinedRecentReviewCnt":0,"combinedEmpReviewCnt":3,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/dealer/10027/employees/9db948d59d80.jpg","drDealerId":10027,"certifiedEmployee":false,"deptDscrp":"Parts"},{"id":612736,"firstName":"Karen","lastName":"Amaya Merino","titleText":"Sales Consultant","shortBioText":"","emailTxt":"kamayamerino@keyauto.com","combinedRecentReviewCnt":0,"combinedEmpReviewCnt":2,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/dealer/10027/employees/7f288f33f13e.jpg","drDealerId":10027,"dealerEmpStartDtUtc":"1567296000","certifiedEmployee":false,"deptDscrp":"Sales"},{"id":612737,"firstName":"Brock","lastName":"Hagan","titleText":"Sales and Leasing Consultant","emailTxt":"bhagan@keyauto.com","combinedRecentReviewCnt":0,"combinedEmpReviewCnt":0,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/dealer/10027/employees/d590db5b1cf3.jpg","drDealerId":10027,"certifiedEmployee":false,"deptDscrp":"Sales"}]

Key Hyundai of Salem

4.6 out of 5 4.6
Rectangle 48
Sales 8:30 AM - 8:00 PM
Service 7:00 AM - 5:30 PM

Key Hyundai of Salem Hours

Sales

Monday

8:30 AM - 8:00 PM

Tuesday

8:30 AM - 8:00 PM

Wednesday

8:30 AM - 8:00 PM

Thursday

8:30 AM - 8:00 PM

Friday

8:30 AM - 8:00 PM

Saturday

8:30 AM - 6:00 PM

Sunday

11:00 AM - 5:00 PM

Service

Monday

7:00 AM - 5:30 PM

Tuesday

7:00 AM - 5:30 PM

Wednesday

7:00 AM - 5:30 PM

Thursday

7:00 AM - 5:30 PM

Friday

7:00 AM - 5:30 PM

Saturday

8:00 AM - 1:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since June 2007

At Key Hyundai of Salem, our team is focused on helping you find the vehicle you want without any hassle or pressure. Th

...

e sales process will be straightforward and the information provided will be accurate and shared with clarity and candor. In short, we're committed to delivering you a purchase experience that exceeds your every expectation. From our 3-Day Exchange policy, free New Hampshire State Inspections, to our Price Guarantee, we want to ensure a lifelong relationship with the Key Auto Group.

"A Key Auto Group Dealership - Experience the Key Difference!"

Service

Oil, Filter Change

$34.95 and up*

Wheel Balance

$79.95 and up*

Tire Rotation

$19.99 and up*

Wiper Blade Replacement

$19.95 and up*

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.6 out of 5 4.6
432 lifetime reviews. Includes reviews of Key Hyundai of Salem from DealerRater.com A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    November 18, 2019

    The whole team was excellent. Evan, Jose, & Milo were extremely helpful. I love my new Tucson. Thank you for assisting me in the process. You made it simple....

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Worked with:
    Jose Trejo

    Finance Manager

    (4.7) 12 reviews

    Evan Skinner

    Sales Consultant

    (5.0) 15 reviews

    Milad (MILO) Rizkallah

    Sales Manager

    (5.0) 5 reviews

  • 5.0 out of 5
    November 15, 2019

    Key Hyundai dealership is clean and people are helpful without being pushy. We were given options and are very happy with our new car. We'll be back!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Worked with:
    Evan Skinner

    Sales Consultant

    (5.0) 15 reviews

  • February 28, 2019

    Great customer service, very accommodating, will do business with again

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    November 13, 2019

    Honestly, some of the people there are kind but, the service is terrible. They don't keep their word when they say anything. Worst service I've ever had.... They said they'd call me back with updates, never did. They said they'd have my car ready by the end of the day, never did. I was without a car for 5 days with a pregnant wife and they showed no concern. I would not go back. It was a total disregard of the customer.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Worked with:
    Chris Barros

    Sales Manager

    (4.5) 11 reviews

  • 1.0 out of 5
    November 8, 2019

    All time they need fixing something, If you don't do, let a history. I will go to FCC. The manager are rude, no playing

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Friendliness
    1.0 out of 5
    Pricing
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I'm truly sorry that you didn't have a good service visit with us Isaac. I spoke with you regarding your concerns and I explained everything to you in... great detail. Unfortunately, your vehicle did not pass State Inspection because of a Safety Issue. We documented everything clearly on your paperwork which is what we need to do. If your mechanic is going to pass your vehicle then that is his/her choice. I'm not going to falsify a legal document to benefit you or anyone. Again, I'm sorry that you were unhappy with the situation but we need to follow the State Inspection Laws.

  • 5.0 out of 5
    November 8, 2019

    I'm an IT professional with a Fortune 500 company. I deliver second to none service to doctors, scientists and engineers daily. I provide super service,... so I demand super service. James and Milo exceed my demanding measure with aplomb. James comportment and knowledge are unlike any I've ever encountered. Milo is the epitome of fair. If you're considering buying a Hyundai, buy from this dynamic duo.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Worked with:
    Milad (MILO) Rizkallah

    Sales Manager

    (5.0) 5 reviews

    James St. Brice

    Sales and Leasing Consultant

    (5.0) 9 reviews

  • 5.0 out of 5
    November 7, 2019

    I had done my research and knew what I wanted, I went in and spoke with Nancy who was very helpful and informative. I then spoke with her manager who was... also very helpful he even was able to get me a better interest rate than I got from my bank. They had the vehicle ready the next day all cleaned and registered. This is how buying a vehicle should be.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    4.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Worked with:
    Nancy Vega

    Sales Consultant

    (5.0) 30 reviews

  • 5.0 out of 5
    November 5, 2019

    Everyone was very helpful and I was finished in under an hour. They gave me information I needed to continue good maintenance on my car.

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Worked with:
    Nancy Vega

    Sales Consultant

    (5.0) 30 reviews

  • 5.0 out of 5
    November 5, 2019

    I am very happy to have had a great experience with leasing my new Tucson. The dealership is very professional and the staff went beyond my expectations.... Thank you to Nancy and Jose. I had a bad experience at another dealership in NH. I then was referred to Key Hyundai of Salem by my Mother.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Worked with:
    Nancy Vega

    Sales Consultant

    (5.0) 30 reviews

    Jose Trejo

    Finance Manager

    (4.7) 12 reviews

  • 3.0 out of 5
    October 31, 2019

    I just came in for an oil change. Everything went well. Had an appointment. They had me out in a short time. Had No issues

    Not Applicable
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Friendliness
    4.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews