Feeny Chrysler Jeep Dodge of Midland

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be pre-recorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.6
(85 reviews)
Visit Feeny Chrysler Jeep Dodge of Midland
Sales hours: 8:30am to 8:00pm
View all hours
Sales
Monday 8:30am–8:00pm
Tuesday 8:30am–6:00pm
Wednesday 8:30am–6:00pm
Thursday 8:30am–8:00pm
Friday 8:30am–6:00pm
Saturday 9:00am–3:00pm
Sunday Closed
New (989) 941-0303 (989) 941-0303
Used (989) 941-0139 (989) 941-0139
Service (866) 736-0610 (866) 736-0610

Inventory

See all 189 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since September 2013.
At the foundation or should we say chassis of Feeny Chrysler Jeep Dodge of Midland is a desire to bring drivers in the greater Saginaw Mt. Pleasant MI Bay City areas an assortment of new and used cars capable of transforming everyday commutes into something a little more extraordinary. This is why we sell only new Chrysler Dodge Jeep and RAM models such as the Town & Country Grand Cherokee 1500 Journey and 200 and mint-condition used cars.

Reviews

4.6
(85 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

What an awful dealership. I responded to an online...

What an awful dealership. I responded to an online posting and requested to be contacted ASAP. When I did not hear from them I phoned and made a $1,000 deposit to hold the vehicle until I could drive there, a short time later I called to schedule the visit and was informed they were showing it, after hours (6:00PM) I was informed they sold it. It took several days to receive the money back including a rather underhanded additional charge.

Dealer response

We understand your concern and apologize for your frustrations. We do the best we can to accommodate our customers, but it sounds like we let you down. I'd like to review this situation and determine how I can help, please reach out to me at your convenience, Michael Beck - General Sales Manager - mjb11@feeny.com

4.8

Nicole was great! We were able to strike a good deal for...

Nicole was great! We were able to strike a good deal for a Grand Cherokee and she found us the perfect fit! We would highly recommend her to my friends and family. Becky and Larry Chronowski

Dealer response

Congrats on your Jeep Grand Cherokee, Becky! We're so glad Nicole could find you a great deal! Take care!

5.0

Thank you, Nicole and Feeny for the great service on our...

Thank you, Nicole and Feeny for the great service on our leasing our new Compass Limited. This is our tenth lease from this dealer and we value Nicole's professional handling of our needs. Nancy and John Peltier

Dealer response

Thank you so much for your loyal business, Nancy & John! We're so glad that Nicole and the team continue to earn your support and we look forward to our next visit with us here at Feeny Chrysler Dodge of Midland. In the meantime, take care and enjoy that new Jeep Compass!

5.0

Leased a 2021 Grand Cherokee from Nicole. She had...

Leased a 2021 Grand Cherokee from Nicole. She had everything ready for me to sign and walked me thru all the new options. Feeny is very fortunate to have her. Thanks Nicole!

Dealer response

Congrats on your 2021 Grand Cherokee, Debra! We're so glad Nicole could help you through the process. Please do not hesitate to reach out if you require anything in the future! Thank you - Feeny Chrysler Dodge of Midland

5.0

Just purchased a 2020 Dodge Ram from Feeny. Nicole was...

Just purchased a 2020 Dodge Ram from Feeny. Nicole was very helpful and found the truck I wanted FAST! She is an outstanding knowledgeable patient salesperson. i would definitely recommend her to anyone looking to buy a vehicle. Mark B

Dealer response

Hi Mark, thank you for visiting Feeny Chrysler Dodge of Midland! We're so happy to hear that Nicole helped you purchase a 2020 Dodge Ram! We appreciate your 5-stars!

2.0

Price gouge.

Called and made an appointment to test drive a 2015 Jeep Cherokee that was listed on Feeny's web sight. Car listed for $ 11,625.00, best deal they would give was $500.00 for trade and knock price down to $11,000. With tax and all would be $11, 412. Said no and walked away. A week later that same car is now listed for$11,995! Doesn't sound right to me that someone is interested in a car then turns it down so the dealership jumps the price up!!!

Dealer response

It's hard to see that we didn't earn five stars after your visit to our store. If you're willing, I would appreciate the chance to speak with you about this directly and see if there is anything that I can do to help. Please consider giving me a call. Thank you, Michael Beck - General Sales Manager - mjb11@feeny.com

5.0

Nicole was amazing to work with! She walked me through...

Nicole was amazing to work with! She walked me through each step and made all my options clear! I would recommend her to any friend or family member!

Dealer response

Thank you for recommending Feeny Chrysler Dodge of Midland, Becky! We're so happy to hear that Nicole took such great care of you during your visit!

3.5

Asked for larger vehicle, got a smaller one

Was interested in a Dodge Durango but not interested in 3-row seating. Jeep Cherokee TrailHawk model offered and I took it, but having buyers remorse, mostly because of headroom getting in and out of it. I'm not the tallest guy either.. No offer of exchange as sales was final at the time and I'll never get taxes back if I try to trade (nor depreciation). I have to live with it. Time will tell if I change this rating but 3 stars is the best I can do at this time.

2.6

Tire Service

High Risk. The first time I took my Jeep in, this year, to rotate tires I was driving home down I 10 and heard a horrible noise. Arriving home my husband found the lug nuts weren't tightened down! Recently we bought 1000 worth of new tires and coming home today I'm hearing a horrible banging sound, again. Getting home we find two tires with loose lug nuts! I drive, daily, on I 10 at 70-75 mph and can't believe the property and bodily harm this, lack of, quality workmanship could create. I have NEVER, in all my years, had lug nuts come loose on a tire and certainly recognize the impact of the skill and/or attention of the recent service. I will not seek service here in the future and put myself or property at risk. To say I'm less than satisfied is an understatement. C. Wilk.

2.3

Disappointed

Visited this dealership four times to look at used and new Jeeps. The sales person super friendly with a good personality. The biggest road block was I found myself doing most of the research/home work on cars I was looking for. I was told their pricing was competitive . After spending some time on line I found a few Jeeps with lest mileage and thousand of dollars less. The dealerships I found might be a short drive but to save thousand of dollars it was worth it.

Read all 85 reviews