Hastings Chrysler Center

4.0 out of 5 4.0
Rectangle 48
Sales
Service Closed

Hastings Chrysler Center Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 8:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 8:00 PM

Thursday

9:00 AM - 8:00 PM

Friday

9:00 AM - 5:00 PM

Saturday

9:00 AM - 5:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

7:00 AM - 6:00 PM

Tuesday

7:00 AM - 6:00 PM

Wednesday

7:00 AM - 6:00 PM

Thursday

7:00 AM - 6:00 PM

Friday

7:00 AM - 5:00 PM

Saturday

7:00 AM - 3:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since January 2013

We have been locally owned for over 27 years. If you don't see the exact vehicle you are looking for contact us and we

...

will find it for you. For a great price on great car please stop in and see the Hastings difference! Thank You for taking a look.

"Small town service, big city deals!"

Service

Tire Rotation

$15.95 and up*

Oil, Filter Change

$29.95 and up*

Fluid Top-Off

Complimentary

Spark Plug Replacement

$99.95 and up*

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.0 out of 5 4.0
109 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    November 2, 2019

    I wanted to like this place, I really did. After buying a few vehicles at one of the largest dealers in the state, I was looking for a change. I had asked... the sales team what they could offer over the bigger dealers, the only answer they said was better customer service. Unfortunately they could not even manage that. I had problems from start to finish. They never once needed to "sell me". I know the vehicle I wanted and was planning to order it instead of buying off the lot as I have always done done in the past. I just needed to understand which particular feature I wanted and to understand the process. Unfortunately, I was given more bad info than good. I was given incorrect info on features, warranty limits and financing. The sales manger frequently walked into the conversations and would offer bad info because he was not part of earlier discussions. It was worse on phone calls with my salesperson. Several times I called with questions and I was told to hold while he checked or he would call me back, but without warning, the next thing I know I was talking to the sales manager instead of the salesperson I was wanting to talk to as I was trying to keep conversations to just one point of contact because I was getting tired of "help" from people who didn't know the whole story. When it came time to order, I was only offered their standard discount. They refused to negotiate one cent. I finally relented only because it was the end of the month and I wanted to take advantage of a financing deal that I was expecting to end im a couple days. When I went there to complete the paperwork for the order, my salesperson passed me off on someone else to help me. When the vehicle arrived a few months later, I made an appointment with him to pick it up, he did it again. I was once again pawned off on another person. I really felt like purchase was not important enough to give me personal service. About six weeks later, I made an appointment for my first oil change, recall work and to fix a couple things that not right from the factory. Since I had a few things for them to do and the dealer was about 30 minutes away, I picked a day for when they had a loaner car available, which as a week out. When I showed up for my appointment and got checked in, they realized they forgot to reserve a car for me. So I had to be rescheduled for another day. When I came back the second time, they called me to tell me all work was done and I could pick it up. But they tried to charge me for something that was broke broke when I bought the vehicle and should have been covered under the warranty anyway. After I left, I discovered they put the wrong engine oil in, didn't fix something I had requested to be fixed, broke something else they didn't tell me about. So I had so make a 3rd appointment to come back. Then they tried to charge me for something that was missing when I bought the truck and couldn't fix the thing they broke. Throughout all of this, I escalated my issues and concerns to sales and service managers but all I got was a runaround. Sales team blamed the service people for things and the servile people would blame the sales team. They never addressed all my issues and stopped returning calls. I ended up fixing the thing they broke myself. There was other issues that I even left out. I should have trusted my instincts and walked away long before I ever bought from them. But I wanted to give them them a fair chance to show me that that better customer service they promised but it never happened.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    July 13, 2019

    I worked with Steve and Sam to get the vehicle I wanted for the price I had in mind and was comfortable with; thanks for making this work out!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • March 1, 2018

    If I could give more than 5 stars, I would!! I was looking to upgrade to a newer car and as soon as I walked in to Hastings Chrysler, Steve Keiser took... care of us right away. He had a lot of insight on different vehicles and was able to help me find exactly what I was looking for. Not only that, but the overall experience was excellent because Steve has an awesome personality and was fun to talk to! The atmosphere at Hastings Chrysler was very inviting and they made sure I understood every option and what exactly kind of deal I was making. I highly recommend Steve to anyone who is looking for a car that's just the right fit for them!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    July 9, 2019

    We came to Hastings, MN from Philippines and we didn't have any idea of the place and we didn't have any credit history. This dealer has been very welcoming... and helpful with us to buy our car. We worked with Sam and he been very kind, helpful and accomodating with our situation.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    June 6, 2019

    Worst service ever!!! I got to the dealership at 10:15 to get my allignment fixed. Was told It would take 45 minutes. That's fine. It hits 12:30 and I... finally go out and ask how much longer and the guy tells me it's going to be another half hour! They just let me sit in the lounge and didnt come to tell me why it was taking so long or How much longer it would be. It is now 1 PM and I am still not out of here and was told it would still take another 20 minutes. Due to this poor communication with the staff here I had to use a sick day at work even though I was expecting to leave here at around 11.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    March 18, 2019

    I stopped in in hopes of buying a decent used vehicle. The vehicles lists for about 9800 on their website. When I get there, i'm told it's 9999. The... sheet on the car lists backup camera as well as parking assist. Neither of those were on the car. I mentioned it, and also how I'm sure they priced it with those in mind. He checked with his people, and they said it was a third party that made those, not them, as if that was my problem. Then we sit down, and all of the sudden, the car is now 11995, but they are gonna give me a deal of 9995. He asks for my info, and here is the big part, i tell him no, not until we have a deal, and he assured me that they would not run my credit NO MATTER WHAT UNTIL A DEAL WAS IN PLACE, AND I GAVE THEM THE GO AHEAD. So, moving forward, he brings me the report. Their own report showed that it was below average condition. The fair value was between 8000 and 10000 grand. By their own report, it was below the 8000. Anyway, didn't do the deal, walked away. Got to my email this morning, and yup, they hit my credit report even though I did not even agree to a deal, and after stating emphatically that they would not. What the xxxx???

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I am truly sorry for the misunderstanding on the vehicle. We tried to help by lowering the price of the vehicle to $8500 based on your concerns but w...e were unable to agree to the value you wanted for your trade. As when we spoke on the phone, you signed a credit application stating we would look at your credit to run accurate payments for you. I do sincerely wish you good fortune on your vehicle search going forward. Hastings Chrysler Center 651-437-5200

  • 5.0 out of 5
    August 3, 2018

    We worked with Steve and Scott. I was told to pick out the car I wanted and they helped me find the perfect one! I had to wait a day or two to get it... due to it not being on the lot but it was there quite soon. I had a great time with the whole buying process. My husband even smiled (which doesn't happen much). Thank you so much for the perfect Jeep.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    July 13, 2018

    We went to Hastings Chrysler Center to look at some used Jeeps and left with a very nice 2016 Jeep Cherokee Sport. Steve Keiser and Wade Zwick worked with... us until we were satisfied with the trade in value of our 2006 Beetle and the purchase price of the Jeep. Steve's sense of humor made the process an enjoyable experience. Despite the sweltering heat, and the terrible storm that evening, both listened to what we wanted and worked with us until we were happy. The free oil changes were nice additions to the deal. We would recommend them for your next car purchase.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    May 19, 2018

    Let me tell you about my recent experience at Hastings Chrysler Center. I drove down to Hastings from Eden Prairie on Thursday May 17th to test drive... a Dodge Charger. I was very interested in purchasing the vehicle. However, there appeared to be a minor glitch with the idling so I wanted to have the vehicle serviced before I made the purchase. It was getting late so I stayed overnight in the Hastings area and was to check back on the vehicle the next morning. The following morning I called Hastings Chrysler Center to get an update on my vehicle. I was told the vehicle would be getting serviced and I should come back later to re-test drive the vehicle and make the purchase. Later that afternoon, I stopped by the dealership to see how the vehicle I intended on purchasing was doing and guess what I found out?! Hastings Chrysler Center sold the vehicle that I was clearly going to purchase right out from underneath me!! Then minutes after I just found out they sold the vehicle I was going to purchase, their sales guy, Timothy, tried to pressure me into purchasing a Chevy Impala that I clearly was interested in! Really, Hastings Chrysler?! You're going to sell my vehicle out from underneath me and then try to pressure me into buying a lesser vehicle. Not only did Hastings Chrysler lose all my potential future business but they will also be losing all the potential future business of everyone I know. And I live in an affluent area in Eden Prairie and I know lots of people with lots of money to throw down on vehicles. Complete bush league move Hastings Chrysler Center! That's all I got to say about that.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We're sorry you feel this way and apologize for any miscommunication regarding holding the vehicle. Unfortunately someone came in and decided to buy ...it as-is before it was able to be inspected. We certainly were not trying to upset anyone. If you would like to discuss this further, please feel free to reach out to me. Thank you. - Bart Huppert, General Manager

  • 2.0 out of 5
    March 18, 2018

    Disapointed Vechile wasn't not on the lot was at the Shell station He said had battery was dead & jumped it. Vechile drove ok but had warning lights on... dash said would repair never called back Very long wait times with sales rep away from desk

    3.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We apologize for any miscommunication Mike. We want to put every customer first and it sounds as we didn't do that this time. If you have other conc...erns, feel free to contact me any time. - Bart Huppert, General Manager

View More Reviews