Bentley Parsippany and Paul Miller, An Authorized Rolls Royce Motor Cars Dealer

3.6 out of 5 3.6
Rectangle 48
Sales
Service Closed

Bentley Parsippany and Paul Miller, An Authorized Rolls Royce Motor Cars Dealer Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 7:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 7:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 7:00 PM

Thursday

9:00 AM - 7:00 PM

Friday

9:00 AM - 6:00 PM

Saturday

9:00 AM - 5:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

8:00 AM - 5:00 PM

Tuesday

8:00 AM - 5:00 PM

Wednesday

8:00 AM - 5:00 PM

Thursday

8:00 AM - 5:00 PM

Friday

8:00 AM - 5:00 PM

Saturday

Closed

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since June 2014

Welcome to Bentley Parsippany and Paul Miller, An Authorized Rolls Royce Motor Cars Dealer.

...



We are your exclusive dealer, and are ready to cater to your every need. Call us today at 888-576-9288 with any questions or to set up an appointment with one of our professionals.

Trust Paul Miller to deliver the best price and highest level of service on any new or pre-owned exotic car.

Service

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

3.6 out of 5 3.6
10 lifetime reviews. Includes reviews of Bentley Parsippany and Paul Miller, An Authorized Rolls Royce Motor Cars Dealer from DealerRater.com A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 1.0 out of 5
    November 16, 2019

    Bought a used Audi. Master key was missing, but salesman promised they'd have a new one the day after closing. No replacement key was ever received, and... they stopped returning my calls. If they'll cheat you on something like that, just imagine the big stuff!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    2.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    15 people out of 15 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Good afternoon. Unfortunately we have not sold a pre-owned Audi at this location for months now. This Bentley/Rolls-Royce store does not have any reco...rds on file of an Audi key missing. If we can be of further assistance to you please give us a call at (973) 575-7751.

  • 1.0 out of 5
    September 25, 2019

    Don't waste your time with this Dealership. Nelson who's in charge of Used car sales is unprofessional. I was in the Market for a BMW M4. Had a pre-purchase... inspection done on the vehicle, secured the financing only to have him sell the car without notifying me.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    9 people out of 9 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Alex– We regret you did not enjoy your recent experience with us and apologize for any inconvenience this may have caused you. Our team strives to pro...vide exceptional customer service and apologize for the miscommunication regarding the status of the BMW M4 you were interested in. However, we were unable to come to an agreement on the price requested. If you would like discuss this in greater detail and ask you please contact me at your earliest convenience at (973) 575-7755).

  • 5.0 out of 5
    June 15, 2016

    Talked about Porsche for sale. They answered all questions and provided info I needed.

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 3.0 out of 5
    April 12, 2014

    I was interested in the 2013 Maserati Gran Turismo they had listed but I never back from them. I bought a new one somewhere else.

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    8 people out of 9 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    July 15, 2013

    Fair pricing when purchased new Great Service Nice people Going back for another soon

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 9, 2013

    Richard Alfonso was my salesman, and I'll have a seriously difficult time getting another vehicle from anyone else! Not just Richard, but the entire staff... I met at Paul Miller was awesome. Nobody ever likes the finance guy, but I certainly did! Anthony was awesome!! Great dealership! Well worth the drive all the way from York, PA!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    July 24, 2012

    I recently purchased a pre-owned Audi S6 from this dealership. My salesman, Jim Federico, was accomodating and all business. I am very much a car guy and... without a doubt nitpick all the details of my vehicles as well as the purchase and I understand that can be dificult to a salesperson; but Jim was nothing but a pleasure. I got a very fair deal, he addressed any and all issues I found with the car (which I am sure an average person wouldn't either notice or care) and he did same with no issues. He most definitely made my buying experience worthwhile. If this dealership wishes to keep customers, they should keep Jim Federico on the payroll!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 2 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    January 14, 2012

    Excellent Customer Service and Great Quality Car. Salesman came in on his day off to close the deal.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    September 29, 2011

    EXCELENT CUSTOMER SERVICE, FRIENDLY AND HELPFUL STAFF!! AM HAPPY WITH THE VEHICLE I BOUGHT FROM THEM AND THE PRICE WAS REASONABLE. THEY SELL QUALITY CARS... THERE. YOU SHOULD VISIT THEM.....

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    September 20, 2011

    I was going to purchase a BMW 5 series, it seemed every time i called a new problem appeared, then i called as if i knew nothing about the car and BRIANS... college told me about exterior and interior damage about the car. When i asked BRAIN he said nothing was wrong. BUYER BEWARE!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    14 people out of 19 found this review helpful. Did you?