Quakertown Mitsubishi

Contact seller

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Notice. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Notice

3.3
(209 reviews)
Visit Quakertown Mitsubishi
Sales hours: 9:00am to 8:00pm
Service hours: 7:30am to 6:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 9:00am–8:00pm 7:30am–6:00pm
Tuesday 9:00am–8:00pm 7:30am–6:00pm
Wednesday 9:00am–8:00pm 7:30am–6:00pm
Thursday 9:00am–8:00pm 7:30am–6:00pm
Friday 9:00am–8:00pm 7:30am–6:00pm
Saturday 9:00am–7:00pm 8:00am–2:00pm
Sunday Closed Closed
New (866) 893-9426 (866) 893-9426
Used (866) 852-8941 (866) 852-8941
Service (866) 894-4017 (866) 894-4017

Inventory

See all 275 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since August 2020.
We appreciate you taking the time today to visit our web site. Our goal is to give you an interactive tour of our new and used inventory, as well as allow you to conveniently get a quote, schedule a service appointment, or apply for financing. If you're in the market for a new Mitsubishi, look no further than our Mitsubishi dealer of Quakertown, PA! We offer an extensive inventory of new Mitsubishi models, so you're guaranteed to find a vehicle that matches your unique driving needs.
"Our Business is YOU!"

Service center

Phone number (866) 894-4017

Service hours

Monday
7:30am–6:00pm
Tuesday
7:30am–6:00pm
Wednesday
7:30am–6:00pm
Thursday
7:30am–6:00pm
Friday
7:30am–6:00pm
Saturday
8:00am–2:00pm
Sunday
Closed

Reviews

3.3
(209 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

I left a deposit on a vehicle that I was going to take

I left a deposit on a vehicle that I was going to take delivery on at a later date. On the day I was supposed to take delivery of my new vehicle, I get a phone call from my salesman saying that they sold the car out from underneath me. They did nothing to reconcile the situation and what’s more is that not one single person apologized to me for what happened. On top of everything they refuse to refund my deposit because of their “no refund” policy. Luckily there are plenty of legal avenues to take. This dealership is full of slimey thieves. Take your business elsewhere. They’re the reason that car dealerships have a bad name.

1.0

I left a deposit on a vehicle that I was going to take

I left a deposit on a vehicle that I was going to take delivery on at a later date. On the day I was supposed to take delivery of my new vehicle, I get a phone call from my salesman saying that they sold the car out from underneath me. They did nothing to reconcile the situation and what’s more is that not one single person apologized to me for what happened. On top of everything they refuse to refund my deposit because of their “no refund” policy. Luckily there are plenty of legal avenues to take. This dealership is full of slimey thieves. Take your business elsewhere. They’re the reason that car dealerships have a bad name.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Dealer response

Hi Chris, We're deeply sorry for the inconvenience and frustration you experienced. This falls far short of the level of service we aim to provide. We understand your disappointment and are committed to addressing this matter promptly. Please contact us directly to discuss further and resolve this issue to your satisfaction. Your feedback is invaluable, and we appreciate the opportunity to make things right.

Show full review
1.0

Wanted 3k more then advertise said I had to 2k more if I

Wanted 3k more then advertise said I had to 2k more if I payed cash or brought my on finance would stay away from these scam dealer

1.0

Wanted 3k more then advertise said I had to 2k more if I

Wanted 3k more then advertise said I had to 2k more if I payed cash or brought my on finance would stay away from these scam dealer

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Consumer response

Not happy with your scams

Show full review
1.0

This dealership is full of crooks.

This dealership is full of crooks. They take your “non-refundable” deposit and then sell the car from underneath you and then you can’t get your deposit back. They don’t want to help you, they want to take your money.

1.0

This dealership is full of crooks.

This dealership is full of crooks. They take your “non-refundable” deposit and then sell the car from underneath you and then you can’t get your deposit back. They don’t want to help you, they want to take your money.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
1.0

I wish I could give them zero stars.

I wish I could give them zero stars. They defrauded us into buying a 2020 Audi A6 that as soon as we took delivery we realized was flooding form the inside out. After almost a week of fighting with them to address the issue (and we had to threaten legal action), they cancelled our contract and had us return the car & take our trace in back instead of just making it right / putting us into another comparable vehicle. Ilya the manager of this dealership is a joke. Yan, the CEO of Dunhill Auto Group which owns this dealership took zero responsibility also. They are criminals. Stay far far far away.

1.0

I wish I could give them zero stars.

I wish I could give them zero stars. They defrauded us into buying a 2020 Audi A6 that as soon as we took delivery we realized was flooding form the inside out. After almost a week of fighting with them to address the issue (and we had to threaten legal action), they cancelled our contract and had us return the car & take our trace in back instead of just making it right / putting us into another comparable vehicle. Ilya the manager of this dealership is a joke. Yan, the CEO of Dunhill Auto Group which owns this dealership took zero responsibility also. They are criminals. Stay far far far away.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
1.0

Add $2500 to the listed price you see online.

Add $2500 to the listed price you see online. If you are not a military vet college grad within the last 12 months, or have not bought a car from this dealership in the last 3 years. Pricing online is misleading and that is wrong.

1.0

Add $2500 to the listed price you see online.

Add $2500 to the listed price you see online. If you are not a military vet college grad within the last 12 months, or have not bought a car from this dealership in the last 3 years. Pricing online is misleading and that is wrong.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
1.0

The worst dealership ever DO NOT WAIST YOUR TIME!

The worst dealership ever DO NOT WAIST YOUR TIME!!!!!!! They do not care about their customers! I’ve had my truck less then 4 months and it’s been in the shop lon more then my driveway they promised me to replace the bald tires they had on the truck and never fulfilled that I even drove the truck back to them to see if they would fix the issues the truck was giving me and I got the cold shoulder ignoring the fact the the second week of owning the truck the fuel pump went out on me they didn’t care truck came with no struts on it !!! Oh and because they have a in-house inspection of course all the vehicles are going to pass “inspection” to make their end look good on the good old black and white paperwork So Thank u Quakertown Mitsubishi for living up to all your terrible reviews I just wish I would have read them before stepping foot on your premises

1.0

The worst dealership ever DO NOT WAIST YOUR TIME!

The worst dealership ever DO NOT WAIST YOUR TIME!!!!!!! They do not care about their customers! I’ve had my truck less then 4 months and it’s been in the shop lon more then my driveway they promised me to replace the bald tires they had on the truck and never fulfilled that I even drove the truck back to them to see if they would fix the issues the truck was giving me and I got the cold shoulder ignoring the fact the the second week of owning the truck the fuel pump went out on me they didn’t care truck came with no struts on it !!! Oh and because they have a in-house inspection of course all the vehicles are going to pass “inspection” to make their end look good on the good old black and white paperwork So Thank u Quakertown Mitsubishi for living up to all your terrible reviews I just wish I would have read them before stepping foot on your premises

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
3 people out of 3 found this review helpful.
Dealer response

We regret to hear that you are displeased with your recent experience with us. Our manager would really like to speak with you more regarding this matter. Please reach out to us at (215) 536-1009. We look forward to hearing from you.

Dealer response

We regret to hear that you are displeased with your recent experience with us. Our manager would really like to speak with you more regarding this matter. Please reach out to us at (215) 536-1009. We look forward to hearing from you.

Show full review
1.0

Terrible

Frauds! Try to add 2.4k to their cars via fine print. Will never go near them. I should have read the reviews! Stay away!

1.0

Terrible

Frauds! Try to add 2.4k to their cars via fine print. Will never go near them. I should have read the reviews! Stay away!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 1.0
  • Buying process 1.0
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
1 person out of 1 found this review helpful. Did you?
Dealer response

Hello Allan, we're disappointed to hear of the negative experience you had at our location. Our manager would really like to speak with you more regarding this matter. Please reach out to us at (215) 536-1009. We look forward to hearing from you.

Show full review
1.0

Frauds, Liars, adds $4000 to every advertised price on

Frauds, Liars, adds $4000 to every advertised price on site. NEVER EVER go there. This must be illegal! Drove 90 minutes, test drove a truck advertised online for $32,460. We sit down he says, let me show you how we price cars here. Huh? He proceeds to show me the actual cost and there is an addition cost of $4,000 He tells me it is non-negotiable. SO, the advertised price of $32,460 is $4000 less than their actual selling price Read all the reviews. This place is despicable. I have just filed a claim to PA Consumer Affairs. I though these lying crook type of car dealerships went extinct 20 year ago.

1.0

Frauds, Liars, adds $4000 to every advertised price on

Frauds, Liars, adds $4000 to every advertised price on site. NEVER EVER go there. This must be illegal! Drove 90 minutes, test drove a truck advertised online for $32,460. We sit down he says, let me show you how we price cars here. Huh? He proceeds to show me the actual cost and there is an addition cost of $4,000 He tells me it is non-negotiable. SO, the advertised price of $32,460 is $4000 less than their actual selling price Read all the reviews. This place is despicable. I have just filed a claim to PA Consumer Affairs. I though these lying crook type of car dealerships went extinct 20 year ago.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
4 people out of 4 found this review helpful.
Dealer response

We regret to hear that you are displeased with your recent experience with us. Our manager would really like to speak with you more regarding this matter. Please reach out to us at (215) 536-1009. We look forward to hearing from you.

Show full review
1.0

Worst Car Dealer Experience! Shady & Deceptive!

WARNING- VERY LONG- There is no way to condense this nightmare experience! I drove an hour because the appointment setter was awesome. Turned out he was a virtual assistant & not there to greet me. This was the worst customer service l've ever experienced & shadiest business I've ever met. My salesperson only wanted to make $ he did nothing to gain rapport or explain anything. I'm in sales & I was appalled. I told my salesperson that I didn't want to put any $ down & I rather have a higher payment. The manager presented the contract on a dusty Ipad, i could hardly see the Docusign. Now I realize that it was on purpose. I did see that the payment was lower & asked why & the manager said "l worked my magic & smiled. Then I see an N/A next to 3k. Not Applicable is what that meant to me. 3 weeks later I reach out to them again to find out when I'm going to receive my $50 Gift Card that I was promised for test driving an Outlander. They don't reply but my salesperson who I didn't hear from since I bought my car sends me a text asking for a 3k down payment. What? He says you know the 3k on the contract that you owe & if you don't pay it we will repo your car. I come to realize very quickly what magic he worked. He managed to sneak 3k on the contract & sucker me into something I never agreed on. Fast forward a few days later, the owner calls me & offers to knock off $500 & buff out the scratches that I keep finding on my brand new car. I decide to do it because I don't want my car repossessed & I haven't had enough time to fully discuss this bogus contract with my lawyer I agree to pay it for now until I can get legal help. They buff out scratches & clean my car which seems decent but then I give the owner 2 credit cards. I instruct him 1k on my debit card & 1500 on Credit card. I leave without looking at the receipt because l'm in a hurry to drive home. When I get home I see that once again I was deceived. $1040 on debit & $1560 on credit. $100 in fees. I call them and the manage who ripped me off on the contract answers the phone . He says yeah it's a 4% transaction fee. I said you didn't disclose this first. I would have given you a bank check if I would have known. He says Well you're an evil person & a liar. You're spreading lies about me. You're insane. You are taking food from my family and hurting my livelihood. I was disgusted. What do they think that they do to people when they scam & and deceive? I'm a Mom raising 3 kids & they don't care. They will talk to you like trash. Don't go for the bait & switch test drive gift card lie. You will never see that gift card! It's a joke! Be very carefull avoid this place if you can. Their word means nothing & they are very shady. l'm reaching out to the FTC & the Bureau of Automotive Licensing tomorrow as my lawyer has instructed. I hope that this helps someone.

1.0

Worst Car Dealer Experience! Shady & Deceptive!

WARNING- VERY LONG- There is no way to condense this nightmare experience! I drove an hour because the appointment setter was awesome. Turned out he was a virtual assistant & not there to greet me. This was the worst customer service l've ever experienced & shadiest business I've ever met. My salesperson only wanted to make $ he did nothing to gain rapport or explain anything. I'm in sales & I was appalled. I told my salesperson that I didn't want to put any $ down & I rather have a higher payment. The manager presented the contract on a dusty Ipad, i could hardly see the Docusign. Now I realize that it was on purpose. I did see that the payment was lower & asked why & the manager said "l worked my magic & smiled. Then I see an N/A next to 3k. Not Applicable is what that meant to me. 3 weeks later I reach out to them again to find out when I'm going to receive my $50 Gift Card that I was promised for test driving an Outlander. They don't reply but my salesperson who I didn't hear from since I bought my car sends me a text asking for a 3k down payment. What? He says you know the 3k on the contract that you owe & if you don't pay it we will repo your car. I come to realize very quickly what magic he worked. He managed to sneak 3k on the contract & sucker me into something I never agreed on. Fast forward a few days later, the owner calls me & offers to knock off $500 & buff out the scratches that I keep finding on my brand new car. I decide to do it because I don't want my car repossessed & I haven't had enough time to fully discuss this bogus contract with my lawyer I agree to pay it for now until I can get legal help. They buff out scratches & clean my car which seems decent but then I give the owner 2 credit cards. I instruct him 1k on my debit card & 1500 on Credit card. I leave without looking at the receipt because l'm in a hurry to drive home. When I get home I see that once again I was deceived. $1040 on debit & $1560 on credit. $100 in fees. I call them and the manage who ripped me off on the contract answers the phone . He says yeah it's a 4% transaction fee. I said you didn't disclose this first. I would have given you a bank check if I would have known. He says Well you're an evil person & a liar. You're spreading lies about me. You're insane. You are taking food from my family and hurting my livelihood. I was disgusted. What do they think that they do to people when they scam & and deceive? I'm a Mom raising 3 kids & they don't care. They will talk to you like trash. Don't go for the bait & switch test drive gift card lie. You will never see that gift card! It's a joke! Be very carefull avoid this place if you can. Their word means nothing & they are very shady. l'm reaching out to the FTC & the Bureau of Automotive Licensing tomorrow as my lawyer has instructed. I hope that this helps someone.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 1.0
  • Buying process 1.0
  • Quality of repair 1.0
  • Overall facilities 1.0
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
4 people out of 4 found this review helpful. Did you?
Show full review
1.0

Scam!

Scam!!! Please stay away from this place!! They are just waiting there to scam and steal from the next person that walks in the door.

1.0

Scam!

Scam!!! Please stay away from this place!! They are just waiting there to scam and steal from the next person that walks in the door.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
5 people out of 5 found this review helpful.
Show full review
See all 209 reviews