Doug Henry Buick, and GMC Goldsboro

4.2 out of 5 4.2
Rectangle 48
Sales 8:30 AM - 8:00 PM
Service 8:00 AM - 6:00 PM

Doug Henry Buick, and GMC Goldsboro Hours

Sales

Monday

8:30 AM - 8:00 PM

Tuesday

8:30 AM - 8:00 PM

Wednesday

8:30 AM - 8:00 PM

Thursday

8:30 AM - 8:00 PM

Friday

8:30 AM - 8:00 PM

Saturday

9:00 AM - 5:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

8:00 AM - 6:00 PM

Tuesday

8:00 AM - 6:00 PM

Wednesday

8:00 AM - 6:00 PM

Thursday

8:00 AM - 6:00 PM

Friday

8:00 AM - 6:00 PM

Saturday

8:00 AM - 5:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since March 2019

At Doug Henry of Goldsboro we strive to treat our clients just like members of our family. No matter what your automotiv

...

e needs are we have you covered. Our sales department can help you find your next vehicle no matter your budget. Keep your new or current vehicle on the road with service department. With a well qualified staff our service department can service all makes and models and combined with our parts department you will always have what you need no matter what. In the unfortunate event of an automobile accident our collision center will get your vehicle back to factory specifications. Come join the rest of the Doug Henry family.

"I got MY Doug Henry!"

Service

Oil, Filter Change

$29.95

Tire Rotation

$19.95

Wheel Alignment (AWD)

$69.95

Wheel Alignment (4WD)

$69.95

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.2 out of 5 4.2
20 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    April 22, 2020

    What is important to me is a dealerships service Dept...cuz you buy a vehicle from them once but need to deal with the service dept over and over again.... Doug Henry has an excellent Dept!!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you so much for your kind words! We strive for 100 percent Satisfaction from all of our clients. It is certainly true that you will have a vehi...cle serviced much more often than you buy one! We are glad to hear that our Service Department always gives you 5 Star service! Once again, thank you so much for reaching out to us about your most recent visit and allowing us the opportunity to earn your business. If there is anything else that we can do for you do not hesitate to ask! We hope to see you again at your next service interval and we hope you have a great day!

  • 1.0 out of 5
    February 17, 2020

    I’m just responding to the dealers feedback in regards to third party/fuel levels/honesty/integrity/professionalism. First off it is not my fault or... any other customers fault that you guys have a faulty system on how you market and sell YOUR vehicles. When we called we were approved for the advertised price of $15,999 and not the raised price that was 3k over fair market value. Playing mommy daddy games by placing blame on third parties is just nonsense and Unprofessional. Secondly you have customers all over Nc buying vehicles and you want to be cheap and only put $10 of gas in a vehicle when a customer drove two hours to get there. The customer (myself) should not have to beg the manager for more gas after already getting worked over on the price of the vehicle. This dealership was extremely deceptive, not only in their add but also in person. The photos of the vehicle did not show the big dent on the passenger rear under the fuel door and was not disclosed during the purchase . The photos also did not show the stains on the seat due to the angle of the camera. I’m not a fan of being lied to/deceived. If I could post pictures of the dent and seat I would! I’m a 15 year active duty service member and would never recommend this dealership to any service member that I work with and for. If you guys want to make things right pay to have that dent fixed on the car I paid 18k for then I’ll write a fair review.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you again for taking the time to reach out to us and let us know about your experience. We do put in every effort to ensure that all of the info...rmation we display on our site, as well as our third party affiliates is accurate but again absolute accuracy cannot be guaranteed. Upon looking up your deal and information submitted to lenders when you spoke with our finance manager you were submitted to lenders and approved on an amount of 19K and not 16K any and all payments quoted were based off of the selling price of 19K and the approved structure of the lender including any cash down and or trade (if applicable). Fuel for pre-owned vehicles again is an amount of $10 regardless of current fuel level. Any amount above this does require approval of management as policy is $10. Your sales rep is responsible for notifying management about a request for additional fuel. You, the customer, should never have to speak management in this situation, it should be handled by your sales rep. The dent and stain in the seat are both clearly visible when looking at the vehicle in person prior to and during your test drive offered by your sales rep that afternoon. After our customers test drive a vehicle and are presented with their finance/payment options it is up to the customer whether or not the deal makes sense to them and if they want to finalize the deal and complete the purchase. We never force a customer to buy a vehicle. We simply allow them to drive the vehicle and provide them with the financing/payment options based on the information we receive back from the lenders after submitting. Again, we do greatly appreciate your business and thank you again for allowing us to earn it.

  • February 14, 2020

    Great dealership and friendly staff I purchased two vehicles within two weeks.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you so much for taking the time to reach out to us and letting us know about your experience with us. We are happy to have you as a member of th...e Doug Henry Family! Let us know if there is anything we can do for you! Have a great day.

  • 1.0 out of 5
    August 24, 2019

    Spoke to Frank, 8/21 about a Chevy Truck . It was agreed I would be there Saturday for the truck and it would be there. Saturday drove over an hour, truck... was SOLD. The GM did NOT CARE for Customer Satisfaction and poor attitude! Buyer BEWARE of your word with Sales at this dealership. Would not recommend or do business with EVER.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for taking the time to leave us this review. We do regret to hear that your experience was less than a positive one and that the vehicle you... were interested in sold prior to your arrival. Our vehicles are listed on our website and multiple third party sites such as cars.com and are available until they sell. Some vehicles do hold a higher interest than others and may have multiple appointments for the same vehicle for the same day. We do have to treat all vehicle purchases on a first come, first served basis. Again, we do thank you for taking the time to let us know about your experience and we do regret to hear that your vehicle of interest sold prior to your arrival which resulted in less than a positive experience. If there is anything else we can do for you in the future please do not hesitate to reach out to us.

  • 3.0 out of 5
    June 13, 2019

    I was very pleased with the help that I received from sales consultant Brandon Parker in looking at various vehicles. When it came to actually buying ,... Brandon was ignored and ?management? took over in the buying process. There was very little interest in our Lexus that we traded in. We received no encouragement and felt that the dealership really did not care if we bought a car or not. We made calls and were ignored by management. We finally bought a car that Brandon had shown me, and we wondered how other people had been treated in buying Buicks there. We discovered that friends said the buying process was ?rough? but the service is good. I had my first service recently and felt that that went well. Except for Brandon, no one seemed to even recognize that I was there. Perhaps I am spoiled by the treatment I have received for 20 years at Johnson Lexus. I did expect to find my Enclave washed and vacuumed after it spent 3 hours in the Service Department....guess those days are over.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    2.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for taking the time to leave a review about a recent visit you had. We hate to see that your visit was less than perfect. We do hope that ...all of your future visits meet you with a more positive experience. We do want to also point out that we do not have a Brandon Parker employed in any department at Doug Henry Buick GMC located in Goldsboro North Carolina. [Doug Henry of Goldsboro] Again, we are still unhappy that your last visit to a dealership was unpleasant, but we do not believe your visit was to Doug Henry of Goldsboro. Again, thank you for taking the time to leave a review, and we are sorry that your experience was not a more positive one. Please feel free to visit Doug Henry of Goldsboro for your next service visit and allow us the opportunity to give you a positive visit like those that you are accustomed to.

  • 5.0 out of 5
    May 12, 2019

    I went in for an inspection. Everyone was courteous and the service was great.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, we set high expectations for ourselves so it?s gratifying to hear you had a great experience with us. We're glad to hear we delivered such a gr...eat experience. If there's anything further we can do for you, we are happy to help!

  • 5.0 out of 5
    April 2, 2019

    I came in very hesitant and nervous. Everyone was very nice and helpful! Calmed all my fears and made the whole process, from start to finish, a breeze!... In no time I was out the door, whole process in less that 2 hours! I will be returning and sending business your way! I love my Buick Encore!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Congratulations on your new car! We are very glad that we were able to make your vehicle buying process one that was calming and without fear or worry... and quick to boot! Thank you so much for your business and for taking the time to write and leave us your review. We take your words to heart and are very grateful for them. Once again congratulations, enjoy your new car, and thank you so much for your business! If you need anything just let us know.

  • 3.0 out of 5
    December 15, 2018

    Great customer service but waited for over 2 hour for a oil change.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Your satisfaction is important to us, so we want to sincerely thank you for choosing Doug Henry Buick GMC and we hope to see you again soon! We would ...also like to apologize for your wait time being longer than expected. We value your opinion and will strive to use your comments to make improvements here at Doug Henry Buick GMC. Once again, thank you for your visit and taking the time to leave a review!

  • 5.0 out of 5
    January 31, 2018

    quick to get you serviced Ladies in the service department are number one

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We are happy to be of service to you!

  • 5.0 out of 5
    November 22, 2017

    I am well pleased with the service I received when we took our Buick back for servicing with an oil change. Such nice people. They will always be my dealership.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We are glad to be your dealership just as much as we are glad to have you as our customer!

View More Reviews