Cadillac Of Greenwich

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.6
(155 reviews)
Visit Cadillac Of Greenwich
Sales hours: 10:00am to 7:00pm
Service hours: 7:30am to 6:00pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:30am–6:00pm 10:00am–7:00pm
Tuesday 7:30am–6:00pm 10:00am–7:00pm
Wednesday 7:30am–6:00pm 10:00am–7:00pm
Thursday 7:30am–6:00pm 10:00am–7:00pm
Friday 7:30am–6:00pm 10:00am–6:00pm
Saturday Closed 10:00am–5:00pm
Sunday Closed Closed
New (203) 987-6147 (203) 987-6147
Used (917) 512-3785 (917) 512-3785
Service (203) 987-6383 (203) 987-6383

Inventory

See all 58 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since August 2016.
Cadillac of Greenwich is located conveniently right off exit 3 from I95 just one minute from the train station. Our new ownership is excited to bring certified pre-owned Cadillacs to Fairfield and Westchester Counties. Shop how you like to at Cadillac of Greenwich and 24 hours a day at cadillacofgreenwich.com.
Cadillac of Greenwich You Belong Here!

Service center

Phone number (203) 987-6383

Service hours

Monday
7:30am–6:00pm
Tuesday
7:30am–6:00pm
Wednesday
7:30am–6:00pm
Thursday
7:30am–6:00pm
Friday
7:30am–6:00pm
Saturday
Closed
Sunday
Closed

Reviews

4.6
(155 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

I had finance a 2018 Cadillac ATS V Tech and one week...

I had finance a 2018 Cadillac ATS V Tech and one week later after having it they said I needed to return it because there was no approval from the bank and on top of it I tinted the windows and Ron said I would not get my $500 back what is that called beware of this dealership

Dealer response

Hi Richardjmazza16, thank you so much for taking the time to leave feedback for our dealership! Customer service is extremely important to us, and we apologize if your visit to our dealership did not meet your expectations. Due to major discrepancies in your credit file that could not be verified, the vehicle had to be taken back. The dealership had to pay to remove the tint. We also have made every attempt with all of our lenders to get an approval on the vehicle, but unfortunately none of our lenders will give a loan at this time. We apologize for any frustration and inconvenience this may have caused. If you wish to speak with us further, please contact us directly at 203-413-1344, and ask to speak with Ron, our General Sales Manager. Thank you and we hope you have a great rest of your week!

5.0

Enjoyable Experience

This was my first Cadillac experience and it was a great one. Everyone was very personable from dealing with Rich in Sales, Chris in Finance and Ron as the Sales Manager. They took their time with each step of the buying process. Would definitely come back to this dealership again for my next car.

5.0

Honest, Helpful, Heartfelt Salespeople

I found a specific car on cars.com, and it was located at this dealership. I called, made an appointment, test drove the car, agreed to some terms, paid cash, and they took care of the rest. They delivered a clean used car to me, fully registered and ready to drive. The salesperson even picked me up from my home to drive me to the dealership. It sounds so simple but for someone who purchases used cars for a living, let me tell you this kind of effortless transaction is rare.

5.0

GREAT EXPERIENCE

The sales staff was courteous and knowledgeable , making for an exceptional leasing experience. I transacted with Chris and Kamil and would certainly recommend dealing with them if you are in the market for a new Cadillac.

5.0

Great all over service

Serena and Minnie are both very professional and excellent . My car was ready quickly and came back spotless . Thank you Cadillac of Greenwich

5.0

Great service!

Ron was a pleasure to deal with during our car buying process. We would definitely use Cadillac of Greenwich again. Easy and professional. comfortable facility.

2.0

Chris

One of the nastiest repair managers we have ever dealt with. A real know it all. We could not explain a single thing to him. All he wanted to tell us that it was not covered under warranty. We took the car out of there Went to another GM dealer and winds up it was covered under warranty. He tried to rob us. Period!!! Also when we returned the car we brought it back on a Friday. Nobody ever told us not to. The GM of the place was so nasty . I guess he didn’t want to do anything . The gentlemen who takes the cars back in off lease was off on Friday . We called earlier in the week to confirm dropping a lease off and they said any day between 9 to 4 . Were we supposed to guess this? We left to avoid a confrontation and returned it a week later. My recommendation keep driving! There are plenty of dealers who are honest and will treat you well while your spending your hard earned money.

Dealer response

Hi Chris, thank you for taking the time to leave feedback for our dealership! Our customer's experience is extremely important to us, and we apologize if we missed the mark with your visit. Our service department's goal is to always give our customers a quick, honest, and effortless service experience each and every time, and we apologize if we were incorrect with our warranty claim. If you have any further questions or concerns, please contact us at 203-413-1344, and ask to speak with Mike, our Service Manager. Thanks!

1.0

Worst Dealership Experience

We were looking for a vehicle online and on the phone. Spent two days working through the deal. When we finally got the price, we had some questions. So we started asking questions and they told us they were done and would pass on the deal. Such a giant waste of time. They acted condescending and pompous. All I can say is that they will never have our business. Further, I am going to tell everyone I know to avoid this place.

Dealer response

Hi, thank you for taking the time to leave feedback for our dealership! Our customer's time and experience is extremely important to us, and we apologize if we missed the mark with your visit. Our sales department's goal is to always give our customers an amazing, non-friction, and effortless purchase experience each and every time they step into our dealership, and we apologize if you felt this was not upheld with your deal. If you have any further questions or concerns, please contact us at 203-413-1344, and ask to speak with Ron, our General Sales Manager. Thanks!

1.0

I am shockingly displeased with the level of service from...

I am shockingly displeased with the level of service from the general manager Ronald. He greeted me with a smile and lied to my face regarding a lease purchase that he saw no profit in. This was the second car I leased from them and will be the last. Ronald lends credence to the pre conceived notion about the ethics of cars salesman being sleazy, as well as demonstrates the bureaucracy of Cadillac of Greenwich that ensues when any leg work has to be done for existing customer. He does injustice to the Cadillac name, and the clientele who have been loyal to the brand for generations.

Dealer response

Hi GLAW, thank you for taking the time to leave feedback for our dealership. Customer service is extremely important to us, and we apologize if we did not deliver with your visit. Ronald, our General Sales Manager, would be more than happy to have a conversation and assist you with any problems you may have. You may reach him directly at 917-991-8124. We look forward to hearing from you soon! Thanks.

5.0

Fabulous experience! Top shelf customer service! Friendly...

Fabulous experience! Top shelf customer service! Friendly and extremely helpful! Highly recommended! I am so happy that I chose to do business with this dealership! I am very satisfied with my overall experience!

Read all 155 reviews