Hood Automotive Amite

4.6 out of 5 4.6

Reviews

4.6 out of 5 4.6
9 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    March 6, 2019

    The staff was very nice, anything I needed it they tried their best to help

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Danielle, thanks for your praise and kind comments about our team. We're looking forward to your next visit with us!

  • 5.0 out of 5
    December 31, 2018

    Great dealership! Great experience! I may be buying another vehicle from them soon.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi, we are very happy we could provide you with a positive experience! Our team strives to deliver an excellent experience, and are glad you found thi...s to be the case during your visit. If you have further needs or questions, please reach out!

  • April 27, 2018

    Great service Knowledgable staff Courtious reception

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi, thank you so much for the positive review! Hi, thanks for taking the time to leave a review.

  • 5.0 out of 5
    December 27, 2018

    good place to do business will continue to do business here Since 1955

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Wow! This is great! Have a good day.

  • 5.0 out of 5
    November 3, 2018

    Great service as always. One of the reasons I buy my car from Hoods is the service I Receive from the service department. Always friendly. Keeps me posted... on status of Car repair. They will take me home and return my car back to me.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    August 4, 2018

    As always excellent service. After a call to the dealership, we were told to come in at One oclock. They completed the service and called to let us know... we could come And get the car. They explained to us what services they completed.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 25, 2018

    Always helpful and take care of me when I call. I think the service and repair department is the best around. I have used them for over 40 years.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi there, thank you for taking the time to leave a review for us at Hood Automotive Amite. We're happy we could meet your expectations! We look forwar...d to your next visit! Take care!

  • 1.0 out of 5
    June 1, 2018

    I do NOT recommend Hood Automotive, specifically Donnie or Darrin B, his seem-to-be mentor. Before driving over an hour to purchase a car at the sale price... listed online, I called to confirm the price and mileage, etc. when I got there, however, Donnie priced the vehicle $8000 shiver the sale price. He refused to show me how he came to his monthly payment and insinuated that I was not competent enough to calculate an estimated monthly payment. (I used the one on their website as well as others.) Then he asked me to sign on what I thought was a reasonable monthly payment. He said $350 while he wrote down $375. What a snake! Please please have your numbers sorted out and written down before going in there. And know when you are being taken advantage of. Terrible people!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Mrs., Hepburn, We are sorry for the confusion during you visit to our dealership. Our staff was trying to show you that you did not consider sales t...ax and license fees in your calculations. If you need any further explanation or assistance please call or e-mail. The Enclave that you were looking at is still available at $14000.00 off MSRP of $46660.00. Jackie Konzelman 985-748-7118 Jackie@hoodauto.com

  • 5.0 out of 5
    April 6, 2018

    very professional in everyway , i recieved the kind of treatment that poeple hunt for all over and can't find.you can trust this company . i will be back.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi, reviews like this give us motivation and help us ensure we provide high-quality care. We look forward to your next visit! Take care!