Hi Auto Sales INC.

4.2 out of 5 4.2
Rectangle 48
Sales 10:00 AM - 6:00 PM

Hi Auto Sales INC. Hours

Sales

Monday

10:00 AM - 6:00 PM

Tuesday

10:00 AM - 6:00 PM

Wednesday

10:00 AM - 6:00 PM

Thursday

10:00 AM - 6:00 PM

Friday

10:00 AM - 6:00 PM

Saturday

10:00 AM - 6:00 PM

Sunday

10:00 AM - 6:00 PM

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since August 2007

WHEN YOU PURCHASE A CAR AT HI AUTO SALES WE INCLUDE A 30 DAYS LIMITED WARRRANTY .SO YOU CAN BUY WITH CONFIDENCE ,CALL US

...

FOR DETAILS,IF YOU HAVE A CREDIT ISSUE AND NEED A CAR WE HAVE BANKS THAT HAVE PROGRAMS FOR MOST CREDIT PROBLEMS.WE ALSO PAY TOP DOLLARS FOR TRADE INS,CALL NOW

"Top Quality Used Cars"

Service

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.2 out of 5 4.2
43 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    June 30, 2020

    I had a wonderful experience purchasing a vehicle at Hi Auto. There was zero pressure as I inspected and pushed and pulled all the dials checking everything... out. They were very accommodating when I got wishy washy and started to think about another vehicle on the lot. They provided a very thorough explanation of the value of my trade-in and gave me a fair price. They went out of their way to drive the vehicle to the dealership to meet me for a pre-purchase inspection! The financing was smooth and very clear with ample explanations (best financing experience ever). While we were finishing up the paper work they washed the car inside and out. What a great experience! I will be back when the time comes.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    March 20, 2020

    Went in to buy a Camry and found the dream car we’ve been looking for. Purchased a 2016 Toyota Avalon with low miles and great deal!!! Chris and his team... were friendly and helped us in the smooth transaction. Every car on the lot was immaculate and well kept and cleaned. Very great experience! Recommended.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • October 12, 2018

    I brought 2 nice beautiful cars with fairly good deal. I was very happy with their good services including replacement with a new radiator for free/no... extra money charge even 3 months after the warranty, given extra key, free consultation when having any question about car care and maintenance. So far, these 2 cars have been running well. Trouble free. I recommended my relatives and friends to this dealer.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    March 10, 2020

    Purchased a 2015 Lexus in April 2018. Sale seemed to go smoothly and I was happy with my purchase since I bought the car that I have always wanted. Well,... last week, I went to a dealer to purchase a new vehicle and wanted to trade in my Lexus only to find out from the dealer, who obtained the Carfax on my car, that it had been involved in an accident! This information was NEVER disclosed to me when I purchased the vehicle and now I am screwed because no dealer will trade my car in and I was basically told that my car is worthless! I now have to privately sell my car and take a HUGE loss. DO NOT buy from this dealer! They are deceitful and unprofessional! It is also listed on the Carfax that Hi Auto Sales was notified of the accident when they bought the vehicle, so they can not claim there were not aware of this accident. DO NOT BUY from here. And if you do, ask for a Carfax!!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    6 people out of 6 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    If you have any problems, please contact us. We have not seen or heard you contact us at all and were not aware of any problems. We have proof that yo...u have seen and read through the CarFax, as we have signatures in multiple places confirming that you are aware of any damages the vehicle has. Please do not make things up, we are all grown adults. If you have any other questions, feel free to call us or email us.

  • 1.0 out of 5
    March 31, 2019

    Don't trust these guys, please bring the car to a mechanic YOU KNOW to check everything. They told me they changed the brake pad but my mechanic found... out they didn't. I can't drive 2 hours just to complain about it.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    6 people out of 6 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    hello Mr.Pham sorry to hear about the brake issues that you encountered. when we purchased, we were informed that the brakes were either near new or n...ew condition, I did not know of this issue til you bring this up. If you let us know about this, we would have take care of it and install new brakes for your car without questions. I've not heard from you about this, til I see this review. I wish you did,so I can make it right, by paying for this service and you won't be unhappy about this. this brake service does not cost much, we would have done this or more for you, but you got to let us know , instead of writing negative review , it does not solve any problems, it may give us negative review but it's already cost you the extra money that you didn't have to, only if we know about we will be more than happy to pay for it. this is a result of error, mistake or overlook, no bad intention purposely. we're sorry to cause you this inconvenient as such.

  • 5.0 out of 5
    October 28, 2018

    Chris and the team of HIAutoSales were very respectful to my family and I. We recently bought a new Lexus and he made the buying process quick and overall... easy. I would definitely recommend checking their place out if interested in their vehicles.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    May 26, 2018

    Chris and his team are great, no hassle, no pressure and great customer service. They were honest and informative. I will recommend them to my friends... and family. I drove up from San Diego and will stop by again on my next auto purchase. Thank you Hi Auto Sales!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    March 5, 2018

    My first experience in purchasing a car was a breeze! Everyone there was so nice and caring. They weren't just pushing for me to buy, made sure I was satisfied,... fresh tires, oil changed, clean interior, engine runs like new. They claim to be a "Lexus Specialist" and honestly, I feel like they definitely knew what they were talking about. From picking a vehicle to signing the papers, they made everything so smooth Thank you, Don and Chris!!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    January 15, 2018

    Good guys to work with, made me good deal! I bought lexus GX470. They have funny bird which is whistling always. I just missed some parts to tell, but... it’s too late. When buying used car make sure you watch top of the car and under.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 4.0 out of 5
    April 20, 2017

    No answer from the dealer. Request the price dropped.

    2.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    2.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    2 people out of 5 found this review helpful. Did you?
View More Reviews