Porsche of Fairfield

4.7 out of 5 4.7
Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 7:00 PM
Service 7:30 AM - 5:30 PM

Porsche of Fairfield Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 7:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 7:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 7:00 PM

Thursday

9:00 AM - 7:00 PM

Friday

9:00 AM - 6:00 PM

Saturday

8:30 AM - 5:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

7:30 AM - 5:30 PM

Tuesday

7:30 AM - 5:30 PM

Wednesday

7:30 AM - 5:30 PM

Thursday

7:30 AM - 5:30 PM

Friday

7:30 AM - 5:30 PM

Saturday

8:00 AM - 3:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since August 2009

Thank you for choosing Porsche of Fairfield - the Northeast's Largest Porsche Premier Dealer. As part of Penske Automot

...

ive, we are a dedicated Authorized Porsche Dealer delivering outstanding customer service and professional advice and consultation. Check our inventory online at www.porscheoffairfield.com and call our Sales Professionals on 877-469-0294.

Service

Tire Rotation

$159.5

Wheel Balance

$159.5

Oil, Filter Change

$375 and up*

Suspension Diagnosis

$159.5

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.7 out of 5 4.7
50 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    October 17, 2020

    Thanks to Mark, Hector and Tony for making my first Porsche purchase an excellent experience. It was a pleasure working with you guys. Let’s do it again... someday.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Mick, Congratulations on your first Porsche! Glad to hear the team made this experience an excellent one, and we look forward to seeing you again... next time. Happy driving!

  • 5.0 out of 5
    September 4, 2020

    You guys were very accommodating and very helpful. I would never take my car anywhere else. This is my second panamera and you take good care of it. Thank... you

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for taking the time to share your experience with us! We're glad to hear you're satisfied with your repairs! Please do not hesitate to reach... out to us when we can work with you down the road!

  • April 18, 2016

    We are just bought our first Porsche Cayenne S at this dillership. The purchase process was made at very professional way. All team was great : David,... Fernando , Tony excellent businessmans and professionals!!! Delivery proses and car condition was outstanding !!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    August 27, 2020

    Hands down the best service you could expect! The GM is very accommodating. Diane, in the service department is very knowledgeable, empathetic and charming.... I feel comfortable when I go there. I‘ve had my share of lousy service from many places in the past so will be sticking with Porsche Fairfield for a very long time! I really appreciate the effort they make to provide stellar customer service!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the excellent review, Jermaine! We are so pleased to see that Diane and our team made such a positive impression on you! If we can be of... further service, please be sure to let us know!

  • 5.0 out of 5
    July 31, 2020

    I spent many months looking for a 2017 Porsche Cayenne. After 4-5 months I came across a 2017 Cayenne S E -Hybrid, Black, loaded at Porsche Fairfield... CT. I hesitated to contact them since they were 2 1/2 hrs from where I live. I finally reached out and Mark Ward-Willis contacted me. We talked over the next several days about the car and about my trade. He gave me a quote for my trade, and we discussed a few things I would want cleaned up on the Cayenne. Mark promised he would take care of it, and promised that they would not give me any less for my tade then we discussed. We agreed on a price for the Cayenne and we agreed on a date for me to drive up and purchase the car. Due to a pending tropical storm and then a funeral, I had to move the date out a few days. Mark was very accommodating. He couldn't had been more flexible. When we arrived at the dealership, my wife and I met Mark. He told us to take the car for a ride as long as we liked. After the ride I pointed out a couple of cosmetic things and Mark quickly took care of it. While Mark did that, we sat down with Tony to sign the paperwork. Tony was a great guy also with a great personality. Both Mark and Tony were very sincere. They did not try to back off from anything we had agreed on. I was worried about that since I was travelling from a distance. Since the purchase, Mark has followed up with me several times to see how things were going. I really appreciated it, since it gave me a chance to ask some post purchase questions. I would not hesitate again to purchase a car from Mark and Porsche Fairfield and as a matter of fact, they would be one of my first stops.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the excellent review! We are so glad to see that Mark and Tony's diligent and trustworthy service helped you get the most of your trade ...and got you the perfect new Cayenne! We know your time is valuable, so we truly appreciate you coming from nearly 3 hours away just to work with us. Congratulations on your new Cayenne; we look forward to working with you again.

  • 4.0 out of 5
    June 20, 2020

    The quality of service is outstanding. You can be absolutely confident that your service issues will be addressed correctly. The service area is immaculate... and the staff particularly Diane Bodge are very courteous. However it is difficult for me to justify the expense for the service. I just had the 40 k with the replacement of the window control unit due to a broken switch. The bill is over 2000 dollars. I have a 2014 boxter s. They are wonderful cars. Extremely reliable.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    It is a joy to know you had an outstanding experience. We will be sure to thank Diane for her level of care. If there is anything we can assist with, ...please do not hesitate to reach out directly and let us know. We will do what we can to help!

  • 5.0 out of 5
    May 24, 2020

    Dropped car for software update during Covid 19 period (no loaner or drive back home available) so wife drove me back. No problem Very understandable given... the virus. The 911 was ready next day These are some of the nicest people you would ever want to deal with Highly recommended!!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Richard, thank you so much for sharing your great review with us! We can't wait to share your compliments with our team. It was a pleasure working wit...h you. We hope to see you in the future!

  • 1.0 out of 5
    May 14, 2020

    These people deserve 0 stars !! While back I was interested in an older 911 that they had, I worked with a salesperson for five days to make a deal... after agreeing on the price while I was trying to arrange transportation to California Mr. Hector Hernandez ( very arrogant man) sold the car to someone else for a few hundred dollars more When I questioned him about the situation he hung up the phone on me twice , a few days later I contacted the GM Mr. Mauricio Sanchez he apologized for the mistreatment and promised me that he would reimburse me what I had paid to get the vehicle inspected to this date nobody contacted me and I received no $$ .as the saying goes "a fish rots from the head down" Stay away from these people their words mean NOTHING!!!!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    3 people out of 3 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Victor, I am very surprised that you have posted such a negative comment about our dealership. We had an extensive discussion about all the reasons ...why we sold the vehicle to a private local client and decided not to wholesale it to your used car dealership. Although feedback is appreciated, it should always be honest and transparent. In this case, it is not from your part. Unfortunately, our dealership reserves the right to not wholesale a vehicle and that was clearly explained to you. You were not transparent with us when initially inquiring about the vehicle as you made pretend you were a private buyer and never disclosed you were a used car dealership. Even though you and I had long conversations where you praised me and my dealership about my quick response after I offered to reimburse you for your inspection, I have not yet received the proof of payment and the required documents to reimburse you. I am still willing to speak with you and I am sure that our loyal customers will not be deceived by the comments of another dealership trying to give bad publicity to my dealership based on the desire to profit on a very special car that was sold to a very special client. You can contact me any time. My information is below: Mauricio Sanchez 203-917-8618 Mauricio.sanchez@penskeautomotive.com

  • 5.0 out of 5
    April 24, 2020

    Excellent Service- I got my car serviced there yesterday- place was amazingly clean, I was in and out in 5mins on pick up and drop off. Loaner care was... awesome as well. They vacuumed my car when they were done which I appreciated. Overall 10 out 10.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Farrell, thank you for taking the time to share your excellent service! We're glad to hear you're satisfied with your repairs! Please don't hesitate t...o reach out in the future if you need any further auto-related assistance.

  • 5.0 out of 5
    March 24, 2020

    Ordered a 2020 Porsche 911 C2S through Fairfield Porsche. The entire process from ordering the car through delivery was superb. Great communication.... I dealt with Jose Diaz and Tony Salluhi and highly recommend you talk to these guys if you are in the market for a Porsche.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Congratulations on your Porsche, Jeff! It's a joy to know that Jose and Tony have provided you with such great care. Thank you for taking the time to ...share your strong recommendation. Let us know if we can do anything else for you. We are here to help!

View More Reviews