Texas Carz

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.7
(166 reviews)
Visit Texas Carz
Sales hours: 9:00am to 6:00pm
View all hours
Sales
Monday 9:00am–7:00pm
Tuesday 9:00am–7:00pm
Wednesday 9:00am–7:00pm
Thursday 9:00am–7:00pm
Friday 9:00am–7:00pm
Saturday 9:00am–6:00pm
Sunday Closed
(469) 913-1255 (469) 913-1255

Inventory

See all 133 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since August 2008.
Welcome and thank you for visiting Texascarz.com. TexasCarz is not your typical automotive dealership. We are a family owned and operated dealership. We pride ourselves on building long lasting relationships based on trust loyalty and respect. We are a young company serving DFW and the United States since 2008. Our goal is very simple; the best quality pre-owned vehicle for the best price in the market. We have hand-picked every vehicle in our warehouse and all come with a free CarFax report. All of our vehicles are carefully inspected and serviced to ensure the highest quality and value. All cars qualify for CarFax buyback Guarantee!

Reviews

4.7
(166 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Texas Carz from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

I’m not sure if I’m not being treated fair bc I’m

I’m not sure if I’m not being treated fair bc I’m a woman or black woman or Both!!!!! I have been calling the dealership, and Saleman leaving messages for 2 weeks I was told by the Saleman he would speak to the manager and called bk. Next I was told they were speaking to the shop. No call or resolution from manager. I have left serval messages for the owner to call back. I’m not sure if I’m not being treated fair bc I’m a woman or black woman. I bought a Porsche 2014 October 14, the day I bought the car I had concerns about the Vibration sound / feel and squealing and .. I was assured not to worry there was no problems because the car was supposed to sound like that and If I found anything just let the dealership know. After driving the car the first day I made an appointment with Porsche. I sent over my paperwork from Porsche in Shreveport LA Problems Porsche found Vacuum pump Seal is leaking oil Brakes are bad Vibration has to be taking back for different test. Tech thinks it’s the Motor or Transmission issues. Vibration is getting worst.

5.0

They have quality cars and as a long time repair shop

They have quality cars and as a long time repair shop owner I can tell their inventory is quality. Rick White is very knowledgeable and helpful only negative was they wouldn’t budge on the price . I’m happy with the whole experience!

1.0

Everything started out good with Aj before I purchased my

Everything started out good with Aj before I purchased my car.. He would always respond to text messages or call me back.. After I received my car he stopped answering his phone & texting back.. He told me to contact Sam. I took the car to the Porsche dealership in Jackson. They told me the mirrors did not come on the car & it might have been wrecked. & the doors had been painted. I asked Aj was there anything wrong with the car. He told me no. I asked him did the car have the blind spot thing on the mirrors & he said yes. It doesn’t have it! I think they get wrecked cars & paint them & sell them. I would never buy from this company again.

Dealer response

Ms. Love. Thank you for your feedback on your car purchased on 1/27/2022 (3 months ago). You had this vehicle checked as we suggested prior to buying it. There were no mechanical issues found at the time. You have text me numerous times after receiving the car stating that you loved it, I am not sure what changed? I also have a text from you asking me how to engage the mirror blind spot, I told you at the time that it might not have it. I am sorry for the misunderstanding. Some cars may have been involved in a minor accident. However, we go by Carfax which did not indicate any accidents. We cannot report what we don't know. In fact the Carfax on your car is showing no accident. As far as the paint, yes, we did indeed paint the bumper at your request. Please review all communication. Nevertheless, I am happy to help you anyway I can. Please do not hesitate to contact me at (972) 248-2279 or email Sales@texascarz.com. You can of course text me as well. Thanks AJ

5.0

The BMW experience

Rick was absolutely amazing, last month. I will rate my experience as being top notched. He was patient and extremely knowledgeable. If i had to do it all over again. I wouldn't hesitate to have Rick on my team. What a great and calm atmosphere no pressure or coercion at this establishment. Come to Texas Carz where great service is rendered. Thanks Rick and AJ too.

5.0

Aj and Rick were amazing, this was my best car buying...

Aj and Rick were amazing, this was my best car buying experience by far, My son loves his car! They made sure everything was in place before I arrived so that everything ran smoothly. Their staff was also very pleassant, thank you I would definitely refer them to others!

4.8

Great experience at Texas Carz!

Great experience buying my 2016 Mercedes E350 from AJ at Texas Carz after going to many other dealerships first! I especially appreciated quality of the dealership, AJ’s professionalism, full transparency, expert advice, competitive pricing and no pressure. Will definitely be going there first for all my car buying needs and will refer others.

4.8

Felt like I could trust every word AJ told me. Would...

Felt like I could trust every word AJ told me. Would recommend to anyone. They were down to earth people made us feel right at home.

5.0

Highly recommend this dealership. I have been looking for...

Highly recommend this dealership. I have been looking for a car for months and finally found one here. Everyone was very professional and knew what they were talking about!

4.8

I'm very satisfied with the service I got from Texas...

I'm very satisfied with the service I got from Texas Carz. My sales persons knowledge, honestly and helpfulness was wonderful. Their loan system is easy and quick.

5.0

We purchased a vehicle from Rick at Texas Carz and were...

We purchased a vehicle from Rick at Texas Carz and were very happy with our experience. Rick was knowledgeable and easy to work with, and made the buying process quick and easy. We feel like we got a very fair deal and would recommend Rick and Texas Carz for purchasing a vehicle.

See all 166 reviews