Giguere Auto Wholesalers

4.0 out of 5 4.0
Rectangle 48
Sales 8:30 PM - 6:00 PM
Service 8:30 AM - 6:00 PM

Giguere Auto Wholesalers Hours

Sales

Monday

8:30 AM - 6:00 PM

Tuesday

8:30 PM - 6:00 PM

Wednesday

8:30 AM - 6:00 PM

Thursday

8:30 AM - 6:00 PM

Friday

8:30 AM - 5:00 PM

Saturday

8:30 PM - 5:00 PM

Sunday

9:00 AM - 3:00 PM

Service

Monday

8:30 AM - 6:00 PM

Tuesday

8:30 AM - 6:00 PM

Wednesday

8:30 AM - 6:00 PM

Thursday

8:30 AM - 6:00 PM

Friday

8:30 AM - 5:00 PM

Saturday

Closed

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since November 2011

We are a small family operated dealership located in the Lakes Region of NH who has been in business for over 10 years.

...

We pride ourselves in being 100% honest with our customers. We would love the chance to earn your business.

"Your Lakes Region Full Sales and Service Dealership Cars, Tuck, SUV's, Boats and more!"

Reviews

4.0 out of 5 4.0
98 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    May 2, 2019

    Buyers BEWARE Spent over 10 thousand dollars on a used vehicle. Come to find out the 'new tires' were scalloped. Within a week, had random dash lights... and random misfire. Giguere promised to fix it. Not only did he not remedy the situation, but after offering to replace the tires, he then said we had to pay for them. Brought it in to have the lights on the dash reviewed. He suggested an oil change. Picked up the car with the same dash problems and a $70 dollar oil change. I do not recommend this company and we will never buy another vehicle from him.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    4 people out of 4 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    May 15, 2018

    Very happy with their service, would come back here and recommend to others ! They were awesome to work and did everything they could to help out!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • May 19, 2017

    Jeff and Tara were very helpful in our purchase of a great truck. They bent over backwards being very accommodative and answering any questions that we... had. Very honest, straightforward, would highly recommend to anyone searching for a used vehicle. If you're looking for individual care, an honest deal, fair pricing, look no further than Giguere Auto.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    THANK YOU!!! We enjoyed working with customers like you. Thank you so much for taking the time to give us this review.

  • 5.0 out of 5
    May 12, 2018

    Thank you again Tara and Jeff!!!! This is our second purchase from here and couldn't be happier!!!! We would recommend this wonderful caring dealership... to anyone!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 4, 2018

    Thank you Jeff for all of your hard work for making it possible to buy my first Jeep! Great service and definitely recommend to anyone looking to buy from... here!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 29, 2017

    I can truly say that they went above & beyond to make it possible for me to get a vehicle. I was without transportation & unable to get to my appt's or... treatment. After being to several other larger dealers that had wouldn't even call me back or work with me. This was my second purchase from them over the last few years. The owners knowing my situation & my budget were generous enough to make a vehicle that was perfect for me possible. Out of the kindness of their hearts they discounted the vehicle and made it happen! I wouldn't have been possible to get into a reliable vehicle if it wasn't for them. Giguere Auto certainly does take care of their customers!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    September 23, 2017

    Drove over 4 hours to purchase a GMC Sierra from Jeff and his son Jeff. Firstly, while at the facility, my son had a medical issue that divided our attention... and required paperwork to be sent back and forth between the dealership and the medical office. Both Jeffs were more than willing to help us out in this regard, and kindly lent us their fax machines multiple times. They were very patient with us and let us take all the time we needed, we never felt rushed and were at ease with both of them. The truck itself was as described, and was detailed and waiting for us to take for a ride. Test drive revealed a few small problems not uncommon for the age of the truck. Both Jeffs and their on site mechanic dropped what they were doing to diagnose the problems. Both issues were identified and dealt with immediately. I was glad to see they didn't brush us off and showed us exactly what the problems were instead of acting like we were crazy. The purchase and paperwork went very smoothly and was told exactly what each paper was for. Complete disclosures, nothing hidden. It's nice to see truthful people still exist nowadays! Bottom line - amazing customer service, friendly and amazing customer service. Yes, I said it twice because I was blown away by how helpful these folks were. Nothing was too small of an issue. I would recommend Giguere Auto and will be looking them up again when it comes time. Thank you again!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    September 8, 2017

    Stay far away. Horrible in every way. After having me come up hundreds of miles from Mass to fix a car sold with many pre-existing conditions, Jeff then... he would not honor my warranty. He then began yelling as I calmly left his unkept dealership.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    3 people out of 4 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    May 18, 2017

    Please demand a warranty if you want to buy a vehicle from this dealership-and don't fall for their insurance plans-they are worthless- please listen... to me- I don't want anyone to lose as much money as I have with this dealer. I have no transportation to get to work and a loan for a truck with a blown motor. I only owned the truck for a little over one week when this happened

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    4 people out of 4 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We are very sorry you were not happy with the truck you purchased. I first have to say you did have a very good warranty on this truck. As we have tri...ed to explain on many occasions that a used vehicle warranty is not going to pay for a brand new motor. We found you a used motor and you refused it. You then turned around and cancelled your warranty. Second I have no idea what an insurance plan is? You got me there. Sorry you didn't want to accept our help in this matter.

  • 4.0 out of 5
    April 23, 2017

    I was looking for a truck to haul my new camper. Went to other dealerships where they were extremely dishonest. Took a ride one Sunday just looking and... came across Giguerro. They were very friendly, and very honest. Only problem I had was I couldn't take it for a longer test drive since the tank was on empty. I would definitely recommend and go back to purchase a vehicle.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Sorry about the gas. It is a losing battle trying to keep everything gassed up. We are glad that you came across us! Hope you are having some great ca...mping trips in your new camper.

View More Reviews