Hyundai Of Keene

4.5
(23 reviews)
Visit Hyundai Of Keene
Sales hours: 8:00am to 7:00pm
Service hours: 8:00am to 5:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 8:00am–7:00pm 8:00am–5:00pm
Tuesday 8:00am–7:00pm 8:00am–5:00pm
Wednesday 8:00am–7:00pm 8:00am–5:00pm
Thursday 8:00am–7:00pm 8:00am–5:00pm
Friday 8:00am–7:00pm 8:00am–5:00pm
Saturday 8:00am–5:00pm 8:00am–12:00pm
Sunday Closed Closed
New (603) 592-5380 (603) 592-5380
Used (603) 399-5100 (603) 399-5100
Service (603) 399-5142 (603) 399-5142

Inventory

See all 47 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since December 2020.
At Hyundai of Keene we believe that...

- every customer is unique and deserves to be treated like a VIP with a name instead of a number.
- customers don't want to be sold and prefer to explore the Honda brand without being pressured to buy today only.
- you deserve to have passionate and knowledgeable sales professionals who actually listen to your needs and help you find the perfect car.
- your experience should be transparent from start to finish.

Hopefully YOU value a respectful and long lasting relationship as much as we do. Our reviews from NH Vermont and Massachusetts customers bear this out.
Easy to Trust!

Service center

Phone number (603) 399-5142

Service hours

Monday
8:00am–5:00pm
Tuesday
8:00am–5:00pm
Wednesday
8:00am–5:00pm
Thursday
8:00am–5:00pm
Friday
8:00am–5:00pm
Saturday
8:00am–12:00pm
Sunday
Closed

Reviews

4.5
(23 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews. Includes reviews from DealerRater

2.0

said car needed ball joints - it did not

I was told that both ball joints needed replacement. Fortunately they did not have the parts in stock. The next day I went to my tire/alignment guys. They said there was so little play in my front end that they could not recommend replacing any parts in the front end.

Dealer response

Hello Sue, We are very sorry for the miscommunication during your past visit regarding the recommended repairs to your vehicle. Our technicians are held to a very high standard not only by Hyundai, but also by the State of NH and ASE. Although we do stand by our recommendation, it seems our assessment of your vehicle was not presented to you properly. If you like, please call our Service Manager Mary Gagnon, and she would be happy to personally show you our concerns on a lift in our shop. You can reach her at 603-354-5080. We appreciate your business and hope to talk with you soon. Regards, Hyundai of Keene

1.0

Give car dealers a bad rep

Lied about everything, didn’t know what they were selling, need to educate their employees, think that they can ignore their wrongs. Horrible experience and will never go back.

5.0

SERVICE WAS GREAT

SERVICE WAS GREAT, THE SERVICE AND PARTS TEAM DID GREAT.

Dealer response

Scott, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Hyundai of Keene! Take care and we look forward to seeing you at your next scheduled service! Best, Hyundai of Keene

5.0

Great people

They found an issue with my car, did what I needed them to do AND was incredibly supportive when I was upset.

Dealer response

Pj, we really appreciate your feedback! Pleased to hear our team was able to identify and address an issue with your vehicle and get you back on the road in a timely manner. Take care, Pj, and should you have any future questions or concerns with your vehicle in the future, please don't hesitate to reach out. We're always happy to assist! Regards, Hyundai of Keene

5.0

60,000 miles servicing on my Tucson

Everyone was pleasant and professional. It was a very efficient servicing. Thank you!

Dealer response

Ray Labonte, thank you so much for your high rating! Take care and we look forward to assisting you in service next! Regards, Hyundai of Keene

4.0

Gigi Pelletier

Dave was very responsive to our detailed needs assisting with a lot of questions and allowed us to compare with various vehicles , there was no pressure to make any decisions on which way to go. We had total friendship with him, he seemed honest and dedicated with us. My only disappointment was that there was not a navigation system which I had not noticed previously. I would recommend dealing with Dave anytime.

Dealer response

Albert Pelletier, we are so pleased you enjoyed your visit to Hyundai of Keene! Pleased to hear you had the chance to work with Dave in sales and that he was a professional and attentive to your car needs throughout the whole process. I am sorry to hear of the navigation overlook. I hope you are still enjoying your vehicle and should you have any questions about adding navigation later down the line please don't hesitate to reach out. We're always happy to help. Regards, Hyundai of Keene

5.0

Great dealership!

I've been coming to Hyundai of Keene for buying and servicing and I think they are the best.

Dealer response

Hi Ronnie, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Take care and we look forward to assisting you next! Have a great Thanksgiving! Regards, Hyundai of Keene

5.0

Purchased a 2018 Kona

Our Salesman Dave & Jenna made our buying experience easy. They were extremely helpful, polite, and knowledgeable about the vehicle and buying process. Thank you !

Dealer response

Hi Ricci, thank you so much for your positive comments about Hyundai of Keene! Pleased to hear Dave and Jenna were able to assist you with your purchase and provided a top-notch buying experience! Congrats again and should you have any future questions or concerns about your new vehicle please don't hesitate to reach out. We're always happy to help. Enjoy your new ride! Best, Hyundai of Keene

5.0

Lenny LeClair

I drive 30 miles further to go to the Keene, NH lot. Your White River Junction’s location service manager is extremely rude, and does not care about a new potential customer. His loss. Hyundai of Keene was awesome!!

Dealer response

Lenny Leclair, thank you for your kind words regarding your experience at Hyundai of Keene! We actually do not own, operate or are not affiliated with any stores in the White River Junction area, so cannot speak for the managers there but we are sorry to hear you were not treated fairly there. Glad to see we were able to help you and turn your experience around, Lenny! Congrats again and should you have any future questions or concerns regarding your visit, please don't hesitate to reach out. We're always happy to help. Regards, Hyundai of Keene

5.0

My new Hyundai Tucson!

Our salesmen, Sherwood Campbell understood our needs right away. From my fear of a bigger than I'm used to car, to our dogs needs and how it would work for my crafts.He was patient with are taking measurements, explained the ease of operation with all the "new to me" equipment and steered us to the right car right off the bat, without wasting our time or trying to sell us something out of our budget. He didn't get an attitude when we left to go shop some more, which I really liked, as we ran into that at other dealers, and really, that's why we came back and bought! No pressure, everything up front, gave me confidence in the car, the service offered and we just liked him right away!

Dealer response

Thanks, Christine! Pleased to hear you had the chance to work with Sherwood in sales. We agree he is wonderful to work with. Enjoy your ride and please don't hesitate to call or stop in with any questions or for regular service.

Read all 23 reviews