All Star Kia East

Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 8:00 PM
Service 7:00 AM - 6:00 PM

All Star Kia East Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 8:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 8:00 PM

Thursday

9:00 AM - 8:00 PM

Friday

9:00 AM - 8:00 PM

Saturday

9:00 AM - 7:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

7:00 AM - 6:00 PM

Tuesday

7:00 AM - 6:00 PM

Wednesday

7:00 AM - 6:00 PM

Thursday

7:00 AM - 6:00 PM

Friday

7:00 AM - 6:00 PM

Saturday

7:00 AM - 4:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since September 2018

Our goal is to make your car buying experience the best possible. All Star Kia East's virtual dealership offers a wide variety of new and used cars, Kia incentives, service specials, and Kia parts savings. Conveniently located in Denham Springs, LA we are just a short drive from Baton Rouge, LA and Hammond, LA.

...



If you're looking to purchase your new dream car, you've come to the right place. At All Star Kia of Baton Rouge East we pride ourselves on being the most reliable and trustworthy Kia dealer around. Our inventory is filled with some of the sweetest rides you've ever seen!

"All Star Automotive Is Your Full Service Auto Group"

Service

Tire Rotation

$21.95 and up*

Brake Inspection

Complimentary

Wheel Alignment (4WD)

$109.95 and up*

Multi-Point Inspection

Complimentary

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.1 out of 5 4.1
69 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    March 8, 2018

    Excellent customer from time I pulled up on p arming lot until the time i left.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for the five-star review, Glyndia! We are happy to know that your experience with us was excellent. Let us know if there is anything else we ca...n help you with. We hope you visit us again!

  • 1.0 out of 5
    January 9, 2018

    I went into this location on 11/22/17. We made sure the sticker in the window stated the vehicle had a warranty before we bought it. The salesman told... us that the warranty was only good through 60,000 on the vehicle, which was fine. I drove the car off the lot that day. After about a week or two, the check engine light came on. I called them and notified the issue. They told me that I would have to take the vehicle to the location on Siegen in Baton Rouge for the service department to look at it. I brought it to them and they said that I had to schedule a repair appointment, but they were booked up until after the first of the year. I made that appointment and dropped my vehicle off on 1/4/18. On 1/5, I paid my first car payment then received a call from the service department stating that the warranty ran out in September 2017 (which was almost 2 months before I bought the car) and that I would be responsible for repairs over $1000.00. I called Kia East and they said that the warranty being checked on the vehicle was their mistake and the warranty was indeed out. All we asked was for them to make it right, so Siegen called and stated that Kia East told them that they were extending the warranty until 9/19/18 with a $200 deductible. It is now 1/9 and they are now saying that there is NO WARRANTY. I stopped by East today and the manager and salesman stated that they never told us they would extend the warranty. Once again, I told them that it was their mistake and they need to fix it. Now, they are saying that they will pay for the repairs, but after that we will be on our own. I still haven't received confirmation of this. I'm very dissatisfied and will never recommend anyone to do business with this company!!!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    2.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • August 1, 2015

    Made an appointment to have my oil changed,the employee that made the appointment for me was very professional. Made it to my appointment for 10 as schedule.... The employee greeted me as I was stepping out of the vehicle, asked how can she help me. I explain to her what I came for. Everything was great didn't have a long wait at all. Thanks All star Kia and employees. Looking forward to purchasing my next Kia with you all.(Florida Blvd)

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Janet, thank you for setting time aside to share this great feedback with us! It's great to hear that you had such a positive experience with our serv...ice department. Our team is very happy to hear about your excellent review and I hope we can continue to provide you with outstanding service. We value your business and look forward to your next service appointment!

  • 1.0 out of 5
    January 9, 2018

    I went into this location on 11/22/17. We made sure the sticker in the window stated the vehicle had a warranty before we bought it. The salesman told... us that the warranty was only good through 60,000 on the vehicle, which was fine. I drove the car off the lot that day. After about a week or two, the check engine light came on. I called them and notified the issue. They told me that I would have to take the vehicle to the location on Siegen in Baton Rouge for the service department to look at it. I brought it to them and they said that I had to schedule a repair appointment, but they were booked up until after the first of the year. I made that appointment and dropped my vehicle off on 1/4/18. On 1/5, I paid my first car payment then received a call from the service department stating that the warranty ran out in September 2017 (which was almost 2 months before I bought the car) and that I would be responsible for repairs over $1000.00. I called Kia East and they said that the warranty being checked on the vehicle was their mistake and the warranty was indeed out. All we asked was for them to make it right, so Siegen called and stated that Kia East told them that they were extending the warranty until 9/19/18 with a $200 deductible. It is now 1/9 and they are now saying that there is NO WARRANTY. I stopped by East today and the manager and salesman stated that they never told us they would extend the warranty. Once again, I told them that it was their mistake and they need to fix it. Now, they are saying that they will pay for the repairs, but after that we will be on our own. I still haven't received confirmation of this. I'm very dissatisfied and will never recommend anyone to do business with this company!!!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Lacey, I regret to learn of your disappointment with your warranty. I value your feedback, and I would appreciate the opportunity to address your con...cerns about the repairs being done to your vehicle. Please send your preferred contact information to me, and I will get back to you soon. I look forward to connecting with you. Best regards, Reputation Manager Reviews@allstarautomotive.com (225) 930-4147

  • 5.0 out of 5
    July 30, 2017

    Visited this dealer to purchase a used vehicle and ended up getting a deal on a new... great service

    5.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Quis, thank you for taking the time to share your VIP buying experience with us! We are so happy to hear your car buying experience was wonderful. Con...gratulations on your new 2017 Kia Forte, and welcome to the All Star Family!

  • 5.0 out of 5
    July 4, 2017

    I was in and out in less than 30 minutes. All personal were professional and polite.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Brenda, thank you for setting time aside to let us know how we're doing. We appreciate the feedback and look forward to seeing you again!

  • 5.0 out of 5
    July 2, 2017

    Customer service Awesome!!!!!!! Highly recommended

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Kisha, thank you for setting time aside to let us know how we're doing. We appreciate the feedback and look forward to seeing you again!

  • 5.0 out of 5
    April 21, 2017

    it is always a great experience going to Kia East in Baton Rouge, LA to have my oil changed. the customer services people are fantastic and helpful.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    hank you for choosing and trusting our dealership for your vehicle needs, Peggy! We appreciate your business, and look forward to seeing you at your n...ext service appointment :)

  • 5.0 out of 5
    April 19, 2017

    It was fast and I felt at home, The dealership was clean and neat. The service manager was very nice and professional. He made sure I was satisfied and... the work was quick and correct. He stayed on top of everything.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Enos, thank you for taking the time to share your experience with us. We work tirelessly to ensure our customers receive the best experience possible ...and are very happy to hear yours was satisfactory! Thank you for coming in, and we look forward to seeing you again soon.

  • 5.0 out of 5
    February 10, 2017

    I called that morning about the issue with the air pressure light coming on and was told to come on into the dealership. I was so pleased to be able to... go in the same day.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for taking the time to share this great feedback! We are proud to have a team of highly skilled technicians that can quickly and efficiently... put your vehicle back in shape. Thank you for coming in, and we look forward to seeing you again!

View More Reviews