Honda Cars of Bellevue

Contact seller

Select a Salesperson (optional)

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.8
(1,526 reviews)
Visit Honda Cars of Bellevue
Sales hours: 8:00am to 8:00pm
Service hours: 7:00am to 5:30pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:00am–5:30pm 8:00am–8:00pm
Tuesday 7:00am–5:30pm 8:00am–8:00pm
Wednesday 7:00am–5:30pm 8:00am–8:00pm
Thursday 7:00am–5:30pm 8:00am–8:00pm
Friday 7:00am–5:30pm 8:00am–6:00pm
Saturday 8:00am–5:00pm 8:00am–6:00pm
Sunday Closed Closed
New (888) 316-4746 (888) 316-4746
Used (888) 587-9352 (888) 587-9352
Service (402) 298-5966 (402) 298-5966

Inventory

  • Used
    2013 Honda CR-V EX-L
    99,964 mi.
    $18,500 $500 price drop
    Good Deal
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Honda Certified
    2020 Honda Pilot EX
    17,532 mi.
    $37,000 $500 price drop
    Good Deal
    CPO Warrantied
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Used
    2013 Honda CR-V EX-L
    65,407 mi.
    $21,500
    Fair Deal
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Honda Certified
    2019 Honda CR-V EX-L
    24,927 mi.
    $34,500
    Good Deal
    CPO Warrantied
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Honda Certified
    2021 Honda Pilot EX-L
    14,639 mi.
    $42,000 $500 price drop
    Good Deal
    CPO Warrantied
    Home Delivery
    Virtual Appointments
See all 105 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since August 2005.
Honda Cars of Bellevue The Honda GIANT has been a family owned and operated dealership dedicated to serving its family of loyal customers for over 30 years. At Honda Cars of Bellevue we believe in treating our customers like family by giving them the highest level of service possible...from choosing their next vehicle to servicing it for many years to come.

We work hard to earn and keep our customer's business and there is nothing more important to us than the respect of our customers. Come in now and let us make you the next loyal member of the Honda Cars of Bellevue Family!
Omaha's Honda Giant!

Service center

Phone number (402) 298-5966

Service hours

Monday
7:00am–5:30pm
Tuesday
7:00am–5:30pm
Wednesday
7:00am–5:30pm
Thursday
7:00am–5:30pm
Friday
7:00am–5:30pm
Saturday
8:00am–5:00pm
Sunday
Closed

Meet our employees

View all 33 employees View less employees

Reviews

4.8
(1,526 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews. Includes reviews of Honda Cars of Bellevue from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

GO SOMEWHERE ELSE FOR SERVICE !

GO SOMEWHERE ELSE FOR SERVICE !!!!! They charged me $ 1200 for a $ 200 starter. A 600% markup.

Dealer response

I double checked the price you were charged for the starter motor for your 2019 Odyssey, and it is correct. That is not a $200 part. I'm sure you could get a remanufactured one or a gray market one for cheaper, but not even those would be $200. We only use Genuine Honda Parts, not cheap aftermarket parts. And you did sign off on all charges before any repairs were made. Matthew Schworer General Manager

Consumer response

https://shop.advanceautoparts.com/p/bosch-starter-f50001332799bos/12028210-P?navigationPath=L1*14920%7CL2*15006%7CL3*15663

Consumer response

A Bosch (hardly grey market ) new starter just under $ 300

Dealer response

Yes, that is a cheap aftermarket part that will not last. You get what you pay for.

Consumer response

yes indeed. in this instance i paid to get ripped off

1.0

Warning as you buy a used car with them

We bought a used Jeep Liberty from Honda Cars of Bellevue in April of 2022. By August, days after the 90 day warranty, the engine light came on. Since it was after the 90 day time frame, we took it to a local Jeep dealership for diagnosis. It has been a nightmare ever since. It has major engine issues. We are still not fully sure what all is wrong with it. But will be well over $5000 in repairs. Did it go through a thorough inspection before it went on the lot? I am not sure. It was presented that way. Maybe they would not have been able to tell. However, when someone sells a lemon assuming unknowingly, I would expect some kind of restitution. They have said they will do nothing. So buyer beware!

5.0

Josh was a wonderful salesperson, keeping us updated.

Josh was a wonderful salesperson, keeping us updated. He helped with all issues we had.

Dealer response

Thank you so much for the great review!

5.0

This is my second vehicle purchase from Honda Cars of

This is my second vehicle purchase from Honda Cars of Bellevue. Great sales, service and fiancé departments.. No pressure sales department. Good people to deal with.

Dealer response

Thank you so much for the great review!

5.0

This is our second vehicle from Honda Cars of Bellevue.

This is our second vehicle from Honda Cars of Bellevue. We bought a new Honda Pilot in 2006. A CRV Hybrid had just came on the lot. Josh Gallino perfect throughout the process and going through all the new technology. He set up my cell and said to call him with any questions or concerns (or to come back and go through anything again). He made us feel very comfortable and was so patient and kind. I would highly recommend Josh @ Honda Cars of Bellevue. The hassle free & great professional service has not changed from 2006.

Dealer response

Thank you so much for the great review! I'm glad to hear Josh took such god care of you. Matthew Schworer General Manager

5.0

My family has purchased several vehicles from Honda Cars

My family has purchased several vehicles from Honda Cars of Bellevue and we wouldn't do business anywhere else. Always the best price and service.

Dealer response

Thank you so much for the great review!

5.0

Great friendly service - really appreciate Terri getting

Great friendly service - really appreciate Terri getting us in same day to get our AC system fixed!

Dealer response

Thank you so much for the great review!

5.0

I always get the best service and help at Bellevue Honda!

I always get the best service and help at Bellevue Honda!! And Terri is awesome and knowledgeable!!

Dealer response

Thank you so much for the great review!

5.0

Set appt was met, service was timely; vehicle left clean.

Set appt was met, service was timely; vehicle left clean. Multi-point inspection performed making vehicle ready for long trip. Thanks guys!!

Dealer response

Thank you so much for the great review!

4.0

I’ve bought 2 cars from Honda Cars of Bellevue….

I’ve bought 2 cars from Honda Cars of Bellevue….Sales People we’re wonderful!! One employee in the Service Department need to be trained in Customer Service

Dealer response

Thank you for the review.

See all 1,526 reviews