Lloyd's Auto Sales

3.4 out of 5 3.4

Reviews

3.4 out of 5 3.4
5 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 1.0 out of 5
    February 23, 2020

    Both cars I got from them were LEMONS...do not go there. They will fix the car but the bill from their shady mechanic will be added to the end of your... note.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    January 7, 2020

    This dealership does is wonderful. They gave me an opportunity to purchase a vehicle after I had to turn one in due to financial difficulties. Thanks... Lloyd's Auto Sales!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    June 18, 2018

    We purchased a truck from here and it "blew a head gasket" while still under warranty. They gave us a loaner and a week later I had a blowout. When... I had the blowout, I was waiting for someone to come change the tire and was rear ended by a woman that was charged with inattentive driving. Loyds employee, Dave was the man I had to deal with over the blowout and accident. First of all he lied and said I was not off of the roadway far enough. The picture in the police report show I was clearly off as far as I could be. Dave told me I would " need to call someone to give me a ride because they will not give me another loaner for fear of another wreck" . Our truck is still not fixed and we have not been furnished with another vehicle! EVERY DAY DAVE tells us SOMETHING DIFFERENT is wrong and IS having to be replaced or repaired with our truck! WE have been without our truck now for 2 weeks and have been given the run around about when it will be fixed! DO NOT BUY FROM HERE YOU MAY REGRET IT LIKE WE HAVE! DO NOT TRUST DAVE FOR SURE!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We would like to apologize for the difficult time that you have experienced with your vehicle. That is why at Lloyd's Auto Sales we include a 6 month/...6,000 mile warranty to help with these major repairs. With the cost of your recent repair of $1,566 your warranty was able to take care of these unforscene repairs. Again, we apologize for the inconvenience of you being without your vehicle for the 11 days, but with the heat of the summer most of our shops were covered up. Thank you, Dave General Sales Manager Lloyd's Auto Sales

  • 5.0 out of 5
    December 5, 2017

    LLOYD'S AUTO Sales is a great place to go to buy a vehicle. LLOYD'S and the finance company treats you like family and help get you into the vehicle you... want. I recommend everyone to go to Lloyd's to get a great vehicle and while you there you gain a new family! Bill (my salesman), the manager, and the rest of the crew, thanks!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    July 5, 2017

    Lloyds auto sales is simply awesome what more can I say

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?