Granite Buick GMC

3.8 out of 5 3.8

Reviews

3.8 out of 5 3.8
5 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 3.0 out of 5
    July 12, 2019

    I had to haggle with a service manager about my power train warranty regarding a front transfer case seal. He initially told me it was not covered by... the power strain warranty yet my warranty manual said it was. I would have eaten about 400 dollars if I didn't bring it up. Do they receive commission or something?? Second bad experience with this dealership. At least it worked out on my end.

    2.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 11, 2019

    Fast, quick, accurate - appreciated verbal comments explaining what was done to correct my problem.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 24, 2018

    Went in to have tires aligned, after talking to customer service bout the pulsing feeling in the brakes they checked further and discovered that the brakes... and drums needed to be replaced. They completed all work in a timely manor and had me back on the road.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    August 13, 2018

    Long time customer and will not be returning there for business. The turnover is high in the service department and there is no loyalty to longstanding... customers.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We're sorry to hear of the service you received, can you please contact our manager to look into your situation further, Bryan at 605-348-4500. Thanks...!

  • 5.0 out of 5
    May 23, 2018

    Yesterday, we bought a new GMC 3500HD truck at Granite GMC. We live in FL and are driving to Alaska when we decided to trade up. We called many GMC dealers,... as we knew what we wanted. When we talked to Jason Dymnicki, we knew he was our salesman. He is very personable and helpful. Everything we asked for, he found an answer. When it came to price negotiation, he and his boss, Angie, were very accommodating. At the time of purchase, we found the whole shop excellent. Then, Jason went into an extreme customer service mode. We had many items to be installed on the new truck and some that needed to be moved from he old truck. He went over and above what we would expect from any other sales person. Any question we had, he answered, or found the answer. We were the center of his attention for the time we there, and that felt incredible. If you need a truck or car, call Jason. You will be very happy you did.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?