[{"id":529728,"firstName":"James","lastName":"Angermeier","titleText":"Sales Associate","emailTxt":"james@tsjautobrokers.com","combinedEmpAvgRatingNbr":5,"combinedRecentReviewCnt":0,"combinedEmpReviewCnt":72,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/dealer/25327/employees/9a977d7ce632.jpg","drDealerId":25327,"dealerEmpStartDtUtc":"1514764800","industryStartDtUtc":"1375315200","certifiedEmployee":true,"deptDscrp":"Sales"},{"id":296166,"personPtyId":37585954,"firstName":"Lenny","lastName":"Lugo A.","titleText":"Sales","emailTxt":"lenny@tsjautobrokers.com","combinedEmpAvgRatingNbr":4.9,"combinedRecentReviewCnt":1,"combinedEmpReviewCnt":277,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/dealer/25327/employees/bb55616dd542.jpg","drDealerId":25327,"dealerEmpStartDtUtc":"1430438400","certifiedEmployee":true,"deptDscrp":"Sales"},{"id":269101,"personPtyId":37584982,"firstName":"David","lastName":"Bishop","titleText":"General Manager","emailTxt":"david@tsjautobrokers.com","combinedEmpAvgRatingNbr":4.8,"combinedRecentReviewCnt":0,"combinedEmpReviewCnt":127,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/dealer/25327/employees/ccb80f01d4f0.jpg","drDealerId":25327,"dealerEmpStartDtUtc":"1322697600","industryStartDtUtc":"599616000","certifiedEmployee":true,"deptDscrp":"Sales"},{"id":390604,"personPtyId":37588092,"firstName":"Ramy","lastName":"Halim","titleText":"Controller/ Wholesale Manager","emailTxt":"surroundsound@comcast.net","combinedEmpAvgRatingNbr":4.5,"combinedRecentReviewCnt":0,"combinedEmpReviewCnt":21,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/employee-placeholder.jpg","drDealerId":25327,"certifiedEmployee":false,"deptDscrp":"Administration"},{"id":399663,"firstName":"Peter","lastName":"Mulligan","titleText":"Internet Sales Manager","emailTxt":"peter@tsjautobrokers.com","combinedRecentReviewCnt":1,"combinedEmpReviewCnt":6,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/dealer/25327/employees/f3849e9f17af.jpg","drDealerId":25327,"dealerEmpStartDtUtc":"1491004800","industryStartDtUtc":"1364774400","certifiedEmployee":false,"deptDscrp":"Sales"}]

TSJ Auto Brokers

4.7 out of 5 4.7
Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 7:00 PM

TSJ Auto Brokers Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 7:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 7:00 PM

Thursday

9:00 AM - 7:00 PM

Friday

9:00 AM - 5:00 PM

Saturday

9:00 AM - 5:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since April 2012

New Jersey's Premier Preowned Highline Automobile & Preowned 4x4 Diesel Pick Up Dealership. Located on Route 88 Lakewood

...

NJ 08701 We carry a large selection of used BMW, Ferrari, Mercedes Benz, Porsche, Lamborghini, Infiniti, Lexus, Maserati, Ford Super Duty Powerstroke Diesels, Ram Cummins Turbo Diesels. View our website to see the latest and greatest new arrivals.

"Home of the Cleanest Vehicles on Route 88 Lakewood!"

Service

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.7 out of 5 4.7
613 lifetime reviews. Includes reviews of TSJ Auto Brokers from DealerRater.com A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    July 10, 2020

    I have been looking for a 2011 Indianapolis 500 Camaro Pace Car for over 2 years. I found exactly what I was looking for on the TSJ Auto Brokers website... last week. I drove 280 miles to see the car. Lenny met me for our appointment at 11am, and had the car sitting right in the garage with everything ready for me to see. We took a test drive at 12:15pm, and I bought the car at 2pm. Lenny made arrangements to deliver the car to me the same night in my home town 280 miles back into Pennsylvania. I was very impressed with everyone I met at TSJ, and can't say enough great things about Lenny. I definitely look forward to buying again from Lenny and TSJ Auto Brokers

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Worked with:
    Lenny Lugo A.

    Sales

    (4.9) 277 reviews

    Peter Mulligan

    Internet Sales Manager

    NOT RATED

  • 1.0 out of 5
    June 29, 2020

    Was in contact with Peter trying to finance a car. He told me that I needed to take a freeze off my credit. The next day the car i was asking about was... sold and he never told me. For 10 days i was constantly calling and he never returned my calls. I kept calling asking the status and was basically given the run around saying that my app was pending. Showed up at the dealership and he lied saying he reached out 6 times to say i didn't get approved yet my credit was never ran. He was laughing like it was a joke hiding behind the owner I don't know who can sell cars like this. Super unprofessional. The cars are probably junk anyway. I would never recommend anyone purchase at this dealership. I was told that they sell xxxx cars after the fact and when you have an issue with them they never help you.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Friendliness
    1.0 out of 5
    Pricing
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Worked with:
    Peter Mulligan

    Internet Sales Manager

    NOT RATED

  • May 3, 2018

    TSJ gave me great, friendly service, an honest trade-in value, and complete support after the sale, the day after I received the exact opposite in Ohio.... They are knowledgeable, helpful, and have a wonderful selection of desirable used cars. Lenny was the point man, but David was always available in support, and especially in follow-up. I made a special trip from Vermont, and you will also find it well worth your time to visit and purchase. The car was in great condition, clean and serviced, and they took the time to explain unusual features to me. You don't need to look any further.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?

    Worked with:
    Lenny Lugo A.

    Sales

    (4.9) 277 reviews

    David Bishop

    General Manager

    (4.8) 127 reviews

  • 1.0 out of 5
    June 20, 2020

    I bought a 2015 dodge charger r/t from them, it said it had heated seats, wheel, tilt power everything nothing worked as advertised. i bought it on line... assuring me everything was good on it, plus a car fax report, the seats where switched out with junk seats, no heat no anything, they would not back it up. They said we will give you 500 bucks if you do not like it send it back at my cost. xxx the right side of the car needs to be redone, xxxxty clear coat job, so i spent another 1900.00 for the correct seats . plus what i paid for as advertised. i would never do business with this place . you will see. Trust me on this.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Friendliness
    1.0 out of 5
    Pricing
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Before your made the decision to purchase we suggested you have a 3rd party inspection done from any company of your choosing so you would be satisf...ied with condition of the vehicle, we also sent you 40+ pictures of the vehicle showing any and all options. The car your received was the actual car in the pictures. We offered you an adjustment or complete 100% money back if you were unhappy with the vehicle, you accepted the money for an adjustment. So now after 8 months later you leave a negative review? We went above and beyond trying to satisfy you, we offered 100% refund, you declined.


    Worked with:
    Ramy Halim

    Controller/ Wholesale Manager

    (4.5) 21 reviews

  • 5.0 out of 5
    June 11, 2020

    I would recommend this dealership to anyone looking for a new vehicle. Lenny and David were great to work with. They offered great customer service.... The process was fast and easy. I drove from Pa to purchase the vehicle.

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Worked with:
    Lenny Lugo A.

    Sales

    (4.9) 277 reviews

    David Bishop

    General Manager

    (4.8) 127 reviews

  • 5.0 out of 5
    June 11, 2020

    Lenny was great. Coordinated with me on the phone as I was coming down from NYC. Had everything ready to go when I got there, helped me through all the... details, patient with some debit card blues Got my car up to NYC the same night so I could enjoy it (ride down on my motorcycle)! Could not have been easier. Great experience at the dealer.

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Worked with:
    Lenny Lugo A.

    Sales

    (4.9) 277 reviews

  • 5.0 out of 5
    June 10, 2020

    During this unprecedented time of a global pandemic, TSJ Auto Brokers had excellent customer service! My sales associate Lenny Lugo made the process fast,... easy and safe, along with a great vehicle for the price! Our catering company will be needing more vehicles in the future, and this is the place I will go back to again! We really appreciated a great car buying experience for once. Thank you Lenny! Creative Catering Edison, NJ

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Worked with:
    Lenny Lugo A.

    Sales

    (4.9) 277 reviews

    David Bishop

    General Manager

    (4.8) 127 reviews

  • 5.0 out of 5
    June 10, 2020

    Lenny is a great salesmen, he offers a great customer service. The process was fast and easy. My husband and I never felt more comfortable buying a car.... The dealer doesn't add hidden fees like others, they are very honest and clear. I will recommend Lenny to my friends and family. Thanks so much for our best car shopping experience! Lo mejor de todo es que Lenny habla español.

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Worked with:
    Lenny Lugo A.

    Sales

    (4.9) 277 reviews

  • 1.0 out of 5
    June 10, 2020

    I seen a 95 viper on cars.com I liked it and purchased the car I could not visit or see the car because the corona virus.. they told me the car was flawless... and perfect ... I paid a little more thinking this ... when the car arrived ... on a scale from a 1 to a 10 the car is a 6... has many issues and even they told me before the sale the ac worked everything was perfect... I got the car ac does not work car runs rough minor scratches all over the car dash is faded seats are stained the clutch switch is bac the car would not even start once arrived ... if you find another car close to what they are selling ... I would buy from another dealer .. they avoid my calls have not sent me the title will not own up to any issues but they had no problem getting my money .... buyer beware

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    June 10, 2020

    Do not trust ... bought a 95 viper because corona virus I could not see the car before purchasing.. once it arrived to me.. they lied about many things... ... do not trust this dealership. Buyer beware . Will not stand behind there sales .. one day I talked to peter the next day they said nobody works here named peter they will do anything to sell you a car . If I can keep 1 person from a purchase.... I will be happy

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Worked with:
    Lenny Lugo A.

    Sales

    (4.9) 277 reviews

    Peter Mulligan

    Internet Sales Manager

    NOT RATED

View More Reviews