Bayway Lincoln

4.8
(420 reviews)
Sales hours:
Service hours:
View all hours
Sales Service
Monday 9:00am–8:00pm 7:00am–7:00pm
Tuesday 9:00am–8:00pm 7:00am–7:00pm
Wednesday 9:00am–8:00pm 7:00am–7:00pm
Thursday 9:00am–8:00pm 7:00am–7:00pm
Friday 9:00am–8:00pm 7:00am–7:00pm
Saturday 9:00am–8:00pm 7:00am–3:00pm
Sunday Closed Closed
New (281) 772-0661 (281) 772-0661
Used (281) 772-0661 (281) 772-0661
Service (281) 929-6500 (281) 929-6500

Inventory

About our dealership

This seller has been on Cars.com since March 2020.
Bayway Lincoln has built a reputation on providing courteous, honest customer service. Our customers appreciate the way we do business and we know you will too. In fact, we are the proud recipients of the 2013 Triple Crown Award; Ford Motor Company's highest award.
In order to receive the Triple Crown, you must also be a Lincoln Leader award winner, a Premier Club award winner, and most importantly, a President's Award winner; that is, we exceed all expectations in customer service, and all of these achievements must be made in the same year.
#1 Lincoln Dealer in Houston 17 Years and Counting

Service center

Phone number (281) 929-6500

Service hours

Monday
7:00am–7:00pm
Tuesday
7:00am–7:00pm
Wednesday
7:00am–7:00pm
Thursday
7:00am–7:00pm
Friday
7:00am–7:00pm
Saturday
7:00am–3:00pm
Sunday
Closed

Reviews

4.8
(420 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews. Includes reviews from DealerRater

5.0

Lincoln Corsair

Love my new vehicle and Bayway Lincoln. My salesman, Fred Hoyer is the best. He always explains everything and makes sure it is understood before you leave the dealership. Everyone is very friendly and always ready to assist with any questions or concerns.

Dealer response

Hello, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Bayway Lincoln! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

1.3

Ford f250

I drove 180 miles to look at and test drive a truck. Wasted 3 hrs dealing with finance. Salesman was good (Michael). He had to get GM involved and I had to drive back in order to get a deal done and still waited 1 1/2hrs. They still haven't paid the payoff on my trade which to me is bad business. They have 25 days according to Texas law but that's shady. Usually means they don't have the funds to complete the transaction. Not a great experience by any stretch.

Dealer response

Hello Nathaniel, we're disappointed to hear of the negative experience you had at our location. Our manager would really like to speak with you more regarding this matter. Please reach out to us at (281) 929-6500. We look forward to hearing from you. Take care.

5.0

Great Costumer Service

we definitely found the ideal seller !! From day 1 he was always in contact with us so that we could buy the vehicle that fulfilled our expectations, he got it for us super fast !! and always kind and interested in or who could assist us, if you are looking for someone who meets your expectations, look no further than Steve is the ONE !! I feel super pleased with your treatment !! Thank you so much for all your help! If in the future we need this service again without thinking about it, we will return to you! GREAT Costumer service!!!

Dealer response

Hi Viviana, we strive for 100% satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience at Bayway Lincoln. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

5.0

Best buying experience ever

We recently purchased our Navigator from Bayway Lincoln. This was by far the best experience we have ever had buying a vehicle. If you are in the market for a new vehicle you should definitely check them out.

Dealer response

Louis Jones, we strive for 100% satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience at Bayway Lincoln. If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

5.0

Bayway Lincoln

One of the most awesome things is my Salesman Jamie Sausser at Bayway Lincoln. He is the most knowledgable with all Lincoln Products.

Dealer response

We are happy to hear that Jamie was able to help and he is knowledgeable with all Lincoln products. We hope to serve you again in the future.

5.0

Navigator

Bay Way did a fantastic job taking care of us. The whole staff was great and made our experience good. Ask for Duane you won?t be disappointed. Thanks Bay Way

Dealer response

Tabitha Gatlin, thank you for sharing your positive experience! We're glad to hear we delivered such a great experience. If there's anything further we can do for you, we are happy to help!

5.0

Best dealership I have ever been to!

Best time I have ever had buying a used car! Michael M. took great care of me and my wife, did everything he said he was gonna do, and got me the best price I have ever gotten on a vehicle under kbb! Please go to this dealership if you need a new or used car! Go see Michael M.!

Dealer response

Jessie, thank you for the compliments and kind review. We appreciate it!

5.0

Aviator

Excellent,first time I ever enjoyed buying a new car.The sales people were very helpful and knowledgeable.

Dealer response

Paul Theiler, thanks for your praise and kind comments about our team. Our team strives to deliver an excellent experience, and are glad you found this to be the case during your visit. If you have further needs or questions, please reach out!

1.0

Terrible experience

Terrible experience hidden charges, $299 worthless etch add on, I could go on and on. Bottom line, chose another dealership and agree on a price in writing before visiting.

1.0

Don’t sell your car to Bayway Lincoln

Do not sell your high end vehicle to Bayway Lincoln! I sold my sports car to Bayway and a few days later, the sales manager called to tell me he had to install a catalytic converter and perform various other repairs and was going to deduct the cost from the contract price. I did not authorize nor approve repairs and advised the car ran perfectly when sold and passed inspection within past 2 weeks and impossible car was missing catalytic converters. The dealership was not able to return my car as they had already processed paperwork and refused to pay the contract price. 2.5 months since car sold and I have not been paid. Pending litigation.

Dealer response

Hello, we strive for 100% satisfaction, and we regret to find out that this was not the case. We would like to work towards a resolution, so if you are willing, please reach out to us at (281) 929-6500 to discuss this further.

Read all 420 reviews