Glendale Nissan

4.1
(141 reviews)
Visit Glendale Nissan
Sales hours: 9:00am to 7:00pm
Service hours: 8:00am to 5:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 9:00am–7:00pm 8:00am–5:00pm
Tuesday 9:00am–7:00pm 8:00am–5:00pm
Wednesday 9:00am–7:00pm 8:00am–5:00pm
Thursday 9:00am–7:00pm 8:00am–5:00pm
Friday 9:00am–7:00pm 8:00am–5:00pm
Saturday 9:00am–6:00pm 8:00am–3:00pm
Sunday Closed Closed
New (630) 984-6212 (630) 984-6212
Used (630) 984-4940 (630) 984-4940
Service (847) 915-4144 (847) 915-4144

Inventory

See all 165 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since April 2001.

Service center

Phone number (847) 915-4144

Service hours

Monday
8:00am–5:00pm
Tuesday
8:00am–5:00pm
Wednesday
8:00am–5:00pm
Thursday
8:00am–5:00pm
Friday
8:00am–5:00pm
Saturday
8:00am–3:00pm
Sunday
Closed

Reviews

4.1
(141 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews. Includes reviews from DealerRater

1.0

Inaccurate website description

They mentioned $22352 on cars.com and when we reached showroom they priced $1800 more for certification which will be done by there showroom. And they mentioned taking mandatory we can’t escape it. So total is $24152 which is ripoff .They not mentioning this on website after coming to showroom they are adding it .Watch out for this sneaky ripoffs guys.

Dealer response

Vikram, we are sorry for the confusion. The vehicle was certified after your original inquiry. We are sorry we couldn't earn your business. We wish you the best.

1.0

Terrible buying experience, I walked out.

Came in to purchased a car advertised as a Certified, pre-owned vehicle. They wouldn't budge a dime on the price but I told them to write it up anyway. I noticed a charge of $995.00 added to the advertised price. When I questioned it, they insisted I needed to pay the additional $995.00 over the advertised price for the certification. They said that their cars are not actually certified, they are certifiable at additional cost. I got up and walked out.

Dealer response

We would like to work towards a resolution, so if you are willing, please reach out to us at (630) 469-6100 to discuss this further.

1.0

Do Not Go Here - Huge Fraudsters

These folks require you to sign a binding arbitration agreement before walking off the lot with a truck. My wife and I bought from them last month, and they won’t even return our calls. They have no return policy - you get what you get. Be sure to inspect your vehicle bumper to bumper yourself or have a mechanic come with you. (Yes, even on new trucks, ours is a 2021.)

Dealer response

Hey Mark, can you please reach out to Rebecca at (630)469-6100? We can't find any record of your purchase here at Glendale Nissan in Illinois. We haven't heard anything about any problems with a brand new 2021 truck. As a note, your 2021 comes with a full warranty from the factory. We would like to help if we can. Thank you, Sir.

1.0

go somewhere else. they scam

First, this place is gross. Their employees smoke right by the front door, no one wears masks unless they're talking to customers, and they bait and switch their cars. Seriously - visit the next closest dealership.

Dealer response

Joan, we have no record of your visit here to Glendale Nissan. We definitely do not smoke by the doors. We wear masks whenever we are within 6 feet of others. To clear things up, give our managers a ring at (630)469-6100.

1.0

DO NOT USE GLENDALE NISSAN

Glendale Heights Nissan dealership is disgusting inside. I tried to get in and out with a new car and they had horrible customer service. They do not honor military service, only active duty. They gave me a hard time about being in the Marines. Two people in their lobby were there complaining about buying lemons off their lot. They said they wouldn't do anything to fix those cars, because their policy states once you sign its yours to fix. GO SOMEWHERE ELSE - SAVE YOUR MONEY AND STRESS. I wouldn't wish this place on my worst enemy.

Dealer response

We are sorry to hear this. We wish you the best. As a note, our General Manager is a Marine, if you come back and show us who gave you a "hard time" about serving our country, we will walk them out that very minute. Thank you for your service. We are sorry we couldn't come to an agreement.

1.0

ONLINE PRICING IS WRONG, SCAM!!!

Asked for a price online and they keep saying you need to go into the dealership to get a price, stay far far far away from this place.

Dealer response

Hi Pete, our online prices are the best possible price before taxes, title, and such. If you would like the total price with taxes and all, we have managers on-site Mon-Fri 9am to 8pm and Sat 9am to 6pm to assist you. Thank you for shopping Glendale Nissan. We wish you the best.

1.0

Sales person called me an a**hole

Went in to get a lease that I had already negotiated over email. Wen I got there I was told that what I was quoted was no posible. Because I stood firm on what I was quoted, the sales person had the audacity to call me an a**hole as I was walking away. I walked back and asked for a supervisor and a gentleman told me that he was it. Wen I asked him for an apology he said it was up to the sales person. After I got home I got an email from the sales rep thanking me for my visit, as if to mock me. Worst experience on a dealer ever.

Dealer response

Al, we are very sorry that we couldn't agree on numbers. We wish you the best.

1.0

Wasted time and travel

Terrible experience. Made an appointment to see a 2019 Nissan Kicks advertised on CARS.com. After the test drive we waited a considerable amount of time for the salesman/manager to write up the price with a trade in value on our 2011 Nissan Sentra SR with only 51,000 miles, no accidents, and one owner. The salesman/manager tacked on an additional 928 to the price offered on CARS.com for destination charges. That should have been included in the offered price! Additionally and even more offensive, they low balled the trade in value of our car at $1,500. RIDICULOUS! Then the guy tried to justify it by showing us kelly blue book trade in value of $3,400-4,400 and called it retail value. Complete WASTE of time and travel. Never again!!

Dealer response

Lori, we are very sorry that we could not come to an agreement. We wish you the best.

2.0

never again

larry is a very unpleasant and unprofessional manager. my check engine light went on (10 days after purchase, i might add) and autozone diagnosed FIVE different issues. called to discuss options and was told they could not help me because allegedly several employees witnessed me being involved in a hit and run outside of the store. this never happened, and they have since publicly accused me of committing a crime for no apparent reason. so, yeah, unless you like yelled at on the phone by Anger Issues Larry or being told you got into a car accident (that never happened) fifteen times, i would steer clear.

Dealer response

We would like to have a better understanding about your experience. Please reach out to us at (630) 469-6100 at your earliest convenience and we will do our best to resolve this with you.

5.0

Glendale Nissan Services

Everything was completed in a timely professional manner. I will definitely return if I have any issues with my car.

Dealer response

Thank you, Timika! Make sure you swing by for oil changes too!

Read all 141 reviews