Safford Chrysler Jeep Dodge RAM Fiat of Springfield

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.6
(874 reviews)
Visit Safford Chrysler Jeep Dodge RAM Fiat of Springfield
Sales hours: 11:00am to 6:00pm
Service hours:
View all hours
Service Sales
Monday 7:00am–7:00pm 9:00am–7:00pm
Tuesday 7:00am–7:00pm 9:00am–7:00pm
Wednesday 7:00am–7:00pm 9:00am–7:00pm
Thursday 7:00am–7:00pm 9:00am–7:00pm
Friday 7:00am–7:00pm 9:00am–7:00pm
Saturday 7:00am–5:00pm 9:00am–7:00pm
Sunday Closed 11:00am–6:00pm
New (703) 650-9929 (703) 650-9929
Used (703) 650-0473 (703) 650-0473
Service (888) 843-7930 (888) 843-7930

Inventory

See all 165 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since June 2018.
Welcome to Safford of Springfield. We are your preferred VA DC MD Chrysler Jeep and Dodge dealer for both new and certified used vehicles in Virginia and Northern Virginia. Our Dealership sells Chrysler Dodge Jeep and Ram vehicles and we service all Chrysler Dodge Jeep and Ram vehicles.

We pride ourselves on taking customer service to the next level beyond Five Star. Your satisfaction is our number one priority and our outstanding team of Sales Service and Parts Professionals are eager to serve you.

Give us a Call!!!!
We guarantee that we will always have the lowest price around no other dealer will offer you a better deal.

Service center

Phone number (888) 843-7930

Service hours

Monday
7:00am–7:00pm
Tuesday
7:00am–7:00pm
Wednesday
7:00am–7:00pm
Thursday
7:00am–7:00pm
Friday
7:00am–7:00pm
Saturday
7:00am–5:00pm
Sunday
Closed

Reviews

4.6
(874 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

Excellent Service!

Excellent Service! Very professional, friendly. Well informed as it related to my vehicles required service needs.

Dealer response

We're so happy to hear that, thank you!

1.0

Stay away

They dont stand behind their cars. Sold me a vehicle for 30k with serious safety issues. Didnt pass inspection. Refused to let me pay parts and they handle labor to fix the vehicle. Shame on them for selling a unsafe vehicle.

Dealer response

We are very sorry to hear that you are unhappy with your experience at our dealership. Unfortunately, MD and VA State Safety Inspections have different requirements. The vehicle did pass the Virginia State Safety Inspection which is where the vehicle was sold. We are unable to satisfy all states requirements. Please feel free to reach out to our General Sales Manager, Kenneth Smith at (703)866-1700 with any further questions or concerns that you may have.

5.0

Always amazing customer service.

Always amazing customer service. I never have any complaints and I am a very observant person. The personnel always goes far and beyond in ensuring you are taken care of

Dealer response

We are so happy to hear that, Michael! Thank you

5.0

Great auto service department.

Great auto service department. I was greeted and helped as soon as I arrived. Great customer service received up dates/pictures during the entire process. Outstanding Job. Well Done. Highly recommend to anyone.

Dealer response

We are so happy to hear that, thank you!

5.0

Always a pleasant experience with no surprises.

Always a pleasant experience with no surprises. Excellent, quick and clean service area. If you have a jeep this is you should be getting your car serviced.

Dealer response

We're so happy to hear that, JC! Thank you

1.0

They wanted to charge me $400 for a new battery where I

They wanted to charge me $400 for a new battery where I can go somewhere else get it half-price install for free

Dealer response

Hello Jdye69, We are very sorry to hear that you were unhappy with your recent experience in our service department. Your feedback is very important to us and has been given to our management team to review for improvements to better assist our clients moving forward.

Consumer response

No THANK YOU!!

5.0

Great service by Gerron he took care of my daughter and

Great service by Gerron he took care of my daughter and I, would recommend this dealership

Dealer response

We appreciate your very kind feedback. Please let us know if there is ever anything else that we can assist you with.

5.0

My service advisor Francisco was great, kept me informed

My service advisor Francisco was great, kept me informed of my vehicle status and was able to manage various last minute maintenance requests I had. This dealership has been great taking care of my 2011 Jeep Grand Cherokee Overland. Always attentive and Thank you Francisco for being on-point and courteous.

Dealer response

We are absolutely thrilled to hear that, thank you! See you next time :)

5.0

Safford in Springfield went above and beyond in helping

Safford in Springfield went above and beyond in helping me find a vehicle to fit my needs as well as my budget.

Dealer response

We're so happy to hear that, thank you!

5.0

Great service, great experience and professionals!

Great service, great experience and professionals! Took my vehicle for a multipoint inspection, it was done in no time!

Dealer response

Thank you, Rob!

See all 874 reviews