Prestige Lexus of Ramsey

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

3.3
(2,694 reviews)
Visit Prestige Lexus of Ramsey
Sales hours: 9:00am to 8:00pm
Service hours: 7:30am to 8:00pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:30am–8:00pm 9:00am–8:00pm
Tuesday 7:30am–8:00pm 9:00am–8:00pm
Wednesday 7:30am–8:00pm 9:00am–8:00pm
Thursday 7:30am–8:00pm 9:00am–8:00pm
Friday 7:30am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Saturday 8:00am–4:00pm 9:00am–6:00pm
Sunday Closed Closed
New (888) 895-2757 (888) 895-2757
Used (888) 459-1641 (888) 459-1641
Service (877) 413-8217 (877) 413-8217

Inventory

See all 171 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since September 2016.
Our passion is providing you with a world-class ownership experience. We share the thrill our customers get from owning and driving a Lexus. Whether you come in for a new or pre-owned Lexus to have your vehicle serviced or to arrange financing we are committed to providing a Lexus experience that keeps you coming back.
Experience Amazing with Prestige Lexus of Ramsey

Service center

Phone number (877) 413-8217

Service hours

Monday
7:30am–8:00pm
Tuesday
7:30am–8:00pm
Wednesday
7:30am–8:00pm
Thursday
7:30am–8:00pm
Friday
7:30am–6:00pm
Saturday
8:00am–4:00pm
Sunday
Closed

Reviews

3.3
(2,694 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

What third rate dealership under new management.

What third rate dealership under new management. Horirble people and awful sales tactics. They even collected cash from me as a down payment and did not give me a receipt until I filed a written complaint. Reminded me those used car dealers from Passaic back in the 80's. Oh, the best part is the manager is using slurs to scare you into buying a car. Just awful. Stay away from this place and if you need more info please call me directly at 917-912-9245. Go to Lexus of Englewood if you are looking for Lexus product. The sales people are nice there and at least they will give you a receipt for your deposit....ha, ha.

Dealer response

Derek, this feedback is extremely concerning to receive. We strive to deliver a professional and accommodating purchase experience and never intend to mistreat our guests. I sincerely apologize for the issues you encountered working with us and would appreciate the chance to speak with you to see what more I can do to help clear things up. If you are willing to discuss this further, please contact me directly. Thank you, Jeff Miller - General Sales Manager - 551-777-5372

1.0

Overpriced LX600 with absurd market adjustments of

Overpriced LX600 with absurd market adjustments of $35,000 over msrp and even on 1 year old 2022 models!

Dealer response

Unfortunately, this is a very low-production vehicle and as such, Lexus stores around the country are adding an adjusted market value. We are not the only store doing it with a low-production car. It is a 2022 model year, but it is new and not registered. This may not be the right time for you to pursue purchasing this vehicle until the adjusted market value disappears. In times of plentiful inventory years ago, I am sure you took advantage of discounts being offered as anyone would. In times of scarcity, the market adjusts accordingly. In the next few months, the adjusted market value will dwindle or disappear all together. Right now, we sell the LX 600 for what the market will bear. Right now, it is a seller's market for the LX 600. Larry Sayette, Internet Director Prestige Lexus of Ramsey

1.0

Good until the sale is complete, then watch out

My temporary registration expired and was told the registration from my old car (NY) was transferred to the used Lexus I bought but nothing has been done yet. Where's the paper work that should've been sent to NY DMV? And I was charged $799 for document processing but I guess it was just free money to them for doing nothing...thanks for nothing, now I can't register my car!

Dealer response

Brian, it's disappointing to receive this feedback, as it does not reflect the straightforward and timely service we strive for. I sincerely apologize for the delay in transferring your registration and any mix-up regarding this charge. I would like to step in and sort things out here, but unfortunately, I won't be able to locate your contact information without a last name. Please reach out to me directly at your earliest convenience. Thank you, Jeff Miller - General Sales Manager - 551-777-5372

5.0

Sales personnel are very professionals and friendly on

Sales personnel are very professionals and friendly on customer and that’s make me feel happy talking to Enrique

Dealer response

Thank you for the great review! We are so glad to hear that you had a successful experience working with Enrique and the Prestige Lexus of Ramsey team. Drive safely, and we hope to see you back again down the road!

1.0

Bad faith business. Management and staffs don't ca

I traded my fiesta for a,Toyota prius and I regret it because no one cares about clients once fulfilled transactions at prestige and no one answered phone calls to solve any problems. My glasses was stolen from my traded car and to make matter worse, prestige failed to pay my traded car on time for payoff and sent less than the required payoff late which resulted of 350 dollars debited from my auto pay account and so far I'm not getting any results from prestige for my refund and I did notified prestige without nothing done so far. I had issued with the car where I brought it back for service and my coronavirus spray can was stolen from inside my after service from them. Manager nevertheless called me but responded from my review and left a phone number to contact him however he didn't answered phone call when I tried to reach to him. This is crazy and I don't know how this company existed because it's impossible to get in touch with them. Nice dealership but terrible business. Now, I don't know what I'm going to do because my temporary plate expired and unable to drive my car where I overpaid over 1.000 dollars for registration and prestige lexus does not seem to care about my documents. I have every right to sue them for reparation for lost wages in court plus punitive damages and monthly payment for November since I can't drive the car. If I did investigated prestige lexus in advance, I probably wouldn't dealt with them because prestige reviews is bad and most clients had issues with them that were nevertheless solved.

Dealer response

Hendrick - Again, I want to sincerely apologize that your vehicle is having issues, for our lack of communication, and for any mix-ups with your payments. This is certainly not the seamless experience we expect from our team, and this feedback will be addressed to help us improve. I am sorry that you have had trouble getting in touch, and I would like to step in and make sure these concerns are resolved as soon as possible. I will look for your contact information and be in touch. Thank you, Jeff Miller - General Sales Manager - 551-777-5372

3.0

Not a friendly dealership at all, that’s just my opinion.

Not a friendly dealership at all, that’s just my opinion. I was promised one thing from the sales person, then after I agreed to buy the car, he advised that he never said that not a very good practice to do that

Dealer response

Thank you for the great review! Hearing that you had such a successful purchase experience working with Peter and the Prestige Lexus of Ramsey team made our day. Drive safely in your new vehicle, and we hope to see you back again down the road!

1.0

Dealership will wine and dine you until you buy a car and

Dealership will wine and dine you until you buy a car and then you are non-existent to them. My husband purchased a used Lexus from this dealership. After numerous issues with the original finance representative (Jorge), the general sales manager (Jeffrey) tried to make right of the situation. Salesman Rey Montes is the middle man and also doesn't return calls or text messages. Now it has been well over a month since his purchase and he's driving with an expired temp tag and they have yet to give the $250 that they admitted they owe from the deal. He can't get a return call or a loaner car regarding the expired temp tag. It is quite obvious that they just don't care about their customer's experience or well being. On top of charging a ridiculous amount for their doc fee ($799) and nitrogen tire fill ($500) and marking their cars up over MSRP or book value (minimum of $2-$3,000), their customer service is terrible and very unprofessional. If you want to go there for a car, be well informed that you won't be taken care of after you drive away.

Dealer response

Jenn, We never want our customers to feel overseen after their car purchase and I regret that your time with us has left you with a different impression. I think it would be best if you and I spoke about this matter directly so I can make sure it is properly handled as soon as possible. Would you or your husband please give me a call directly when time allows? Thank you, Jeff Miller - General Sales Manager - 551-777-5372

5.0

My Service experience

Hi, I serviced my Lexus GX 460 yesterday at ypur dealship. I could not open the review link, for some reason. I just wanted to relate to you that Joe Scalo provided with the best customer experience I ever had at your dealship. Joe's professionalism and personable attitudes are assets to your organization. Ed Bichara

Dealer response

Hi Ed - Thank you for trusting us to take great care of your Lexus GX 460! Thank you for choosing Prestige Lexus of Ramsey and for sharing your kind words about Joe. Drive safely until we see you again!

5.0

Hi Everyone, I have read some of the posted reviews here

Hi Everyone, I have read some of the posted reviews here (somewhat mixed) and I can say my experience was and continues to be a great experience with this dealership. So much so I recommend them to everyone and have already told my sales representative, Michele Hanrahan, to look for another used car; specifically a RX400 hybrid. Because of Michele and Jeffrey Miller, General Sales Manager, I was able to buy their used car (an RX350) that I had found for sale on the internet. In March 2022, Michele and Jeffrey did amazing job of getting me qualified for a car loan I needed to buy this car. What I need to explain is that I was a impossible customer, I had a xxxxty credit rating, so so credit history, the smallest down payment allowed, minimal income, and had been reduced to driving a bicycle in my home town of Toms River NJ (some 90 miles away). Yes, somehow they made it happen (Jeffrey had to have my loan shopped to I think 6 different creditors before he could get approved) and Michele also found me auto insurance after 2 recent at fault accidents. So they have my loyalty, and my fondest gratitude for making the impossible happen. So obviously, I recommend this dealership to all. Lastly, when I returned to pickup my car, I started talking to a woman in the showroom who had recently bought a new Lexus from them and she had nothing but awesome comments about being a continuing customer of this dealership.

Dealer response

Thank you for stopping by to share your wonderful experience with Prestige Lexus of Ramsey! We are delighted to hear that you always receive extraordinary care from Michele, Jeffrey, and the rest of our team. We appreciate your business and hope to see you again!

1.0

Very shady business practices, do not trust or do

Very shady business practices, do not trust or do business with this dealership. Brought a used Lexus filled out the credit application. The finance guy, George, altered the information on my credit application when submitting to the bank for approval without my knowledge or permission. Then he told me that with my credit score of 803 the best interest rates they could get me approved for was 6.79% which is thru thier own finance company, not lexus or any of the major banks. They wouldn't admit but I had a feeling they didn't shop my credit application to other banks, so I decide to apply for the same credit loan thru some of the major banks they claimed to have run my credit application thru and to my surprise, was given a much lower rate. I'm very disgusted with the deceitful and dishonest practices of this dealership. Now I'm stuck paying thousand of dollars in interest when I shouldn't be

Dealer response

Your feedback is worrying to hear, as we run an honest business and would never deceive a client. I'm sorry you're unhappy with the finance process, and I will share your feedback with my team, but I also think it would be helpful if we talked through this together. I won't be able to determine any contact details from this review, so please consider giving me a call, if you are interested. Thank you, Jeff Miller - General Sales Manager - 551-777-5372

See all 2,694 reviews