Pellegrino Chevrolet

Rectangle 48
Sales
Service Closed

Pellegrino Chevrolet Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 9:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 9:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 9:00 PM

Thursday

9:00 AM - 9:00 PM

Friday

9:00 AM - 9:00 PM

Saturday

9:00 AM - 5:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

7:30 AM - 5:30 PM

Tuesday

7:30 AM - 5:30 PM

Wednesday

7:30 AM - 5:30 PM

Thursday

7:30 AM - 5:30 PM

Friday

7:30 AM - 5:30 PM

Saturday

8:00 AM - 1:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since November 2011

Let us introduce you to our staff, show you some of our special vehicle offers, and take you through our complete line of new and used inventory. We can help you find exactly what you are looking for.

...



We know your time is valuable. We are sure you will find our site a fast and convenient way to research and find a vehicle that's right for you. If we can be of any assistance while visiting us online, send us an email and we will promptly reply.

"Family Owned and Operated"

Service

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.6 out of 5 4.6
189 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    May 26, 2018

    What a family experience with the most comfortable atmosphere I have ever experienced at a car dealership! The Team of Jace, Dave, Ashley , Rafael made... it warm and fuzzy with a process that flowed like Dominos!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    It's our commitment to ensure quality customer care by providing comfortable and relaxing facilities as well as friendly and professional service... to our guests. Please come see us for any future needs.

  • 5.0 out of 5
    February 19, 2018

    Excellence every time! Sales Service and everything in between!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We're so glad that you always receive an excellent experience with us! We really appreciate your continued business, and we look forward to seeing you... again on your next visit!

  • December 29, 2013

    Purchased a Certified Pre-Owned Chevy Impala they had listed on line. Emailed the Internet Coordinator and the car was ready for me to test drive when... I arrived without given them an exact appointment time. The sales person was a young professional that put the deal together with the help of the used car manager for my trade-in. (Check the Black Book value before you try to trade in a car or you will not be happy. However, that's that guide book the dealers use for trade-in value.) And, the finance guy got me a better interest rate than what two of my banks (Wells Fargo and Bank of America) gave me in the pre-approval letters I brought with me. It was worth the extra drive. Great team of professionals. I highly recommend. But, always do your homework and be prepared to close the deal. You are in charge.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you so much for your kind and honest review of our dealership, we always appreciate any feedback. It was a pleasure to do business with you and... we hope to see you again in the future!!

  • 4.0 out of 5
    February 19, 2018

    Other than wiper blades being to expensive, they did a fine job and are generally fairly quick.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for letting our team know how we did! We look forward to helping again in the future. Take care!

  • 1.0 out of 5
    February 12, 2018

    I took my car for oil change on saturday, they charged me for oil change and filter however my car still says I only have 32% oil life left which is what... it had when i took it in. We are going on a long trip so i wanted the oil changed but looks like they didn't do it.

    3.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your feedback. We absolutely strive to provide our customers with an efficient and professional service experience, so we are disappoint...ed to hear that yours was not up to par. Please contact us at (856) 432-4015 to discuss your concerns, as your satisfaction is of utmost importance to us.

  • 1.0 out of 5
    January 22, 2018

    Bought cars and had service done here for almost 20 years. My last experience was HORRIBLE and I will probably never take my car back for service, I may... not purchase a car here either. Dropped car off for regular maintenance. Was told I needed a water pump and they would keep the car. Then told car was ready. Picked it up and it sounded awful, high pitched squeal and it wasn't running right. I couldn't bring it back right away. Returned next day and told there was still a problem with my brand new waterpump that I was charged $900 to repair. Was given a loaner (thankfully) Long story short, after 7 days my car was finally ready. I was never informed as to updates, I had to keep calling and the people I talked to didn't know what was going on. They would call back, They never did. I later found out the service manager was fired and a new person was starting soon. For the first time I didn't trust that they did the work they said or charged me for. Very disappointed. Would not recommend them for service, which is sad because Brian the finance manager is a joy to work with.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    George, we are very disappointed to hear that your recent service was not up to our usual standards. When you have an opportunity, please reach out to... us at (856) 432-4015 so we can try to restore your confidence in our business. Thank you again for taking the time to reach out to us, and we hope to hear from you soon.

  • 2.0 out of 5
    January 19, 2018

    Called for a simple signal light replacement on 1/3/2018 and set a date for 1/6/2018 came in waited about two hours to be told they didn't have the bulb... and I would have to come back. The date was set to 1/13/2018 but we changed it to 1/15/2018. When the job was finished I was asked to pay $57.00 for a $10.00 bulb I can get at any auto parts store. When I said it was a lease they said oh never mind a gave me the keys, so no not very happy at all. I have other Chevrolet dealers nearer to me that can make me angry. So No I'm wasn't happy and still not, thank you so much, Luis Irizarry

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    December 22, 2017

    The employees in the service department were professional and friendly while having my car's oil changed. I really appreciated the car wash as well.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Jon, thank you for taking the time to leave a review for us at Pellegrino Chevrolet. We're happy we could meet your expectations! Please don't hesi...tate to reach out if there's anything additional we can do for you.

  • 5.0 out of 5
    November 24, 2017

    After taking my 2017 GMC Sierra to Pellegrino to fix a vibration a couple months ago, I was disappointed that the technician was not able to feel any vibration.... Following my poor review I was almost immediately contacted by John Bartlett (Service Manager) who offered to take a test drive with me so that I would be able to show him the vibration I had while driving at specific speeds. He was able to feel what I felt and quickly fix the problem. I am very happy that John would take the time to address my problem in the manner that he did, and couldn't be any happier with his service department.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Rod, thank you for sharing your positive experience! If you ever need anything from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome... day!

  • 5.0 out of 5
    July 19, 2017

    I wanted a brand new vehicle so we went back to the only place I trust. Bryan Schuler made this experience so easy and was honest about everything.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Debby, thank you so much for the positive review! We will let Bryan know of your great feedback. If you have any further questions, please don't hesit...ate to reach out!

View More Reviews