Revolution Motors

3.0 out of 5 3.0

Reviews

3.0 out of 5 3.0
7 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 1.0 out of 5
    August 24, 2019

    I purchased and SUV from this dealership. I started to drive the car home. When I got on the Interstate the car started to vibrate very badly. I returned... to the dealership and told them I did not want the car. There was something very wrong with it. Rich drove the car and said If I would keep it he would pay for the repairs. I told him I could not afford a repair bill. He assured me that he would take care of it. I told him since I lived 150 miles away and I would need the repairs done at my city. He assured me that was not a problem. He put all of this in writing. The car leaked trans fluid all the way home. I took the car to AAmco when I got home. They talked to Rich and he said he would pay for the repair. After that he turned it over to Larry the owner. The shop talked to Larry once. After that he would not answer his phone. The end result was I was out $938 for the repair. They refused to reimburse me. Stay away from these people. They can look you right in the face and lie.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    August 1, 2018

    I went to revolution motors just to see what I could get as far as a trade in for my 08 nissan quest with a couple issues and was surprised when they offered... me an even trade for an 06 scion tc. It was exactly the deal I didnt know I was looking for because I'm in the middle of moving and finances are all over the place but I needed something reliable asap. Then upon shaking hands realized that the inspections had expired and I was told where to go to get it reinspected and they footed the bill. Overall I'm very happy with the experience and I would recommend revolution motors to anybody looking to make a deal. I've been burned by other dealerships in the past and these guys take care of you. I will be back

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    November 19, 2016

    Best buying car experience ever. Both Larry the owner, and Blake the salesperson , went over backwards, to ensure I got the car I wanted, helped me with... the loan process, and worked well with me, about the price and financing. Could not be happier. Will never go to another dealership, for another good used car. REVOLUTION MOTORS is it. And they have very nice GOOD USED CARS, Not junky like a lot of other dealerships. Cars are well parked, and clean. They are in good working conditions. Doubt you will find any lemons here. Have my eyes set on that beautiful black corvette, really pretty car. Go to Revolution Motors. You will be so well ttreated, And you will find the car of your choice. Your pocket book will be happy too!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 4.0 out of 5
    May 14, 2014

    Went looking for a New Vehicle Larry went Above and Beyond to deliver an excellent vehicle have bought 2 vehicles from him amazing dealership

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 23, 2013

    i went to this dealership looking at one specific vehicle, not really expecting to be able to get it but hoping... i was treated so well , both by Larry... the owner and Tony the salesman who worked with me.... I've had a few bad experiences with smaller dealerships, thankfully this was a great one... I highly recommend Revolution Motors ! I now have the car i wanted and LOVE IT>> thanks to everyone there who helped me...

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    July 21, 2013

    Looked at a car there went in to talk about purchasing vehicle found out it needed major maintenance. they would not lower the price any. They were asking... for $2000 more than the car is worth with the work that it would need. Very shady in my opinion.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    With respect to every opportunity on our lot, we never ask over suggested NADA retail. Usually, our price is well under retail. In this example, I a...m not familiar with which car you were interested in, we fully disclose everything we know about our inventory, both good and bad. If we informed you that it needed service, than it was not ready for retail, if it was ready for retail and been through our shop, and in a customer's opinion it needed work, that's up for discussion. All cars come complete with inspections and warranty at our advertised prices. I hope this answers all questions and if this reaches the original "rater", pls contact me personally to discuss what we need to do, in order to keep the shopping and buying experience a Pleasant One. Thank You. Dealer Principal.

  • 5.0 out of 5
    June 28, 2013

    The Staff was very Helpfull, Clean and Organized facility, lot full of cars - choices, they were clean - and well represented.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?