Kendall Toyota of Bend

4.6 out of 5 4.6
Rectangle 48
Sales 10:00 AM - 6:00 PM
Service Closed

Kendall Toyota of Bend Hours

Sales

Monday

8:00 AM - 6:00 PM

Tuesday

8:00 AM - 6:00 PM

Wednesday

8:00 AM - 6:00 PM

Thursday

8:00 AM - 6:00 PM

Friday

8:00 AM - 6:00 PM

Saturday

9:00 AM - 6:00 PM

Sunday

10:00 AM - 6:00 PM

Service

Monday

7:30 AM - 6:00 PM

Tuesday

7:30 AM - 6:00 PM

Wednesday

7:30 AM - 6:00 PM

Thursday

7:30 AM - 6:00 PM

Friday

7:30 AM - 6:00 PM

Saturday

Closed

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since August 2014

Welcome to Kendall Toyota of Bend! Located in Bend, OR, Kendall Toyota of Bend is proud to be one of the premier dealerships in the area. From the moment you walk into our showroom, you'll know our commitment to Customer Service is second to none. We strive to make your experience with Kendall Toyota of Bend a good one for the life of your vehicle. Whether you need to Purchase, Finance, or Service a New or Pre-Owned Toyota, you've come to the right place.

...



At Kendall, our mission is to deliver an unrivaled customer experience through highly motivated, knowledgeable and caring professionals.

"LET'S START SOMETHING GREAT!"

Service

Oil, Filter Change

$39.95 and up*

Tire Rotation

$19.95

Car Wash

Complimentary

Multi-Point Inspection

Complimentary

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.6 out of 5 4.6
348 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    June 2, 2020

    Took ownership of my 2019 WRX STI during COVID-19. Jay (my salesman) was amazing to deal with and drove the car over 700 miles to deliver it. A week later... he called to make sure everything was working right on the car. Could not ask for a better buying experience.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We always strive to provide top quality service to every guest, and are pleased to hear that you enjoyed your experience here at Kendall Toyota of Ben...d!

  • 5.0 out of 5
    May 31, 2020

    HUGE SHOUT OUT TO ALEX!!!! Alex went above and beyond, even staying a little late to make sure that we got our car back on a Friday late afternoon. Professional,... helpful, clear, good-humored and so patient with our calling in repeatedly (as the call kept dropping...). We are so appreciative and grateful to him - and to Kendall Toyota for the kind of professionals they hire! 5 STARS!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Ginny, we are very happy we could provide you with a positive experience!

  • 5.0 out of 5
    May 28, 2020

    Great service. Our salesman Andrew went out of his way to make the payment we wanted. Toyota Team really put it all together for us.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Andrew Palmer, we are very happy we could provide you with a positive experience!

  • 5.0 out of 5
    May 6, 2020

    Overall, and despite an issue with the tags, iw as a very satisfying experience. I never personally met the staff, saw the car, or even shook a hand.... Yet, the vehicle arrived at the agreed upon price and is in even better condition than I expected. Because I purchased the car in Oregon, from Nevada, there were a lot of paper-work hurdles to overcome, but the dealership helped me greatly in getting this done, and I received the car a day earlier than projected. Thanks to their expertise, and professional efforts, I would most certainly consider buying a car this way again. Especially from Kendall Toyota of Bend.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for the recommendation, and have an amazing day!

  • 2.0 out of 5
    April 26, 2020

    Assistance with shopping was slow to help. Once agreement was reached, car wasn't ready to take because it wasn't detailed and was still quite dirty. Even... when I came to look at it a second time before purchasing (and they knew I was coming), it still wasn't detailed. They said they would deliver, but changed last minute. When the car was given to me it was empty and had little gas. I had to fill it to take it home. Very frustrated. This was the third car purchased there and I felt like I should have been treated better.

    2.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    2.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello Angie, thank you for feedback about your recent buying experience with us. Please contact our General Manager, Jason, at (541)323-8922 to addres...s these concerns in more detail. Thank you again and we look forward to speaking with you.

  • 1.0 out of 5
    March 18, 2020

    beware shady sales practices and rude employees. repeated attempts to sell me financing or boost the price. jeff threw a tantrum when i asked them to fix... the roof rack before handing over final payment

    3.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We are sorry to hear about your purchase experience. Our General Manager would like to speak with you in regards to the situation. Please return his c...all at your earliest convince. Thank you and we look forward to speaking with you.

  • 5.0 out of 5
    February 5, 2020

    My daughter and I had a very positive experience buying a car at Kendall Toyota this past weekend. Our salesman, Nick, was friendly, competent, and had... no high pressure vibe. He worked with us on reaching a good deal and we left feeling like we got an excellent car for an excellent price.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Congrats on your new car! We are happy to hear about your buying experience with Nick.

  • 5.0 out of 5
    February 3, 2020

    This is the second vehicle we've bought from Kendall Toyota. Sales consultant Adrew Palmer was exceptional. Drove the regular Rav4. It was fine. I wanted... a little more power. Andrew suggested the hybrid model. What a fantastic car. Thanks Andrew.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Congrats on your new car purchase! We are glad to hear about your experience with Andrew!

  • 4.0 out of 5
    January 4, 2020

    We received prompt professional service in our buying experience for a used Honda. The salesperson was personable and helpful. I only have 2 complaints.... The first one was on the price. They had dropped it some, but were unwilling to go lower for our offer. They also wanted to low ball us on a trade-in. We ended up selling our used vehicle to a private party for much more than Kendall offered us. Otherwise, everything went smoothly and we got good financing thru our credit union. Only more glitch that may be repaired. They didn't catch a scratch on the rear bumper, and we didn't see it until we go home. Hopefully, they'll be able to buff it out when we have it clear coated next week.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Carol, we appreciate you sharing your feedback with us. Have a wonderful day.

  • 5.0 out of 5
    December 18, 2019

    Brian Smith and the entire Kendall Toyota team did a great job working with me to get the right truck at the right price even though it took two weeks... because of my health.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Jason March, we are very happy we could provide you with a positive experience!

View More Reviews