Auto House Motors

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

3.3
(58 reviews)
Visit Auto House Motors
Sales hours:
View all hours
Sales
Monday 9:00am–7:00pm
Tuesday 9:00am–7:00pm
Wednesday 9:00am–7:00pm
Thursday 9:00am–7:00pm
Friday 9:00am–6:00pm
Saturday 9:00am–6:00pm
Sunday Closed
(630) 297-4258 (630) 297-4258

Inventory

See all 133 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since February 2016.
CASH PRICE FINANCING AVAILABLE.. BUY HERE PAY HERE AVAILABLE.. MOST CARS COME WITH 3 MONTHS POWERTRAIN WARRANTY!
100% credit application acceptance. Everybody drives!

Reviews

3.3
(58 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
2.0

Argumentative replies

I’m just scrolling through the reviews and the responses to some of these are condescending and bordering insulting. How about some damage control. You guys should enlist someone else to type these replies to the online complaints. Plus if you have to lose money on one or two cars on occasion to build a solid reputation, seems worth it.

1.0

Not recommended

I called and asked sales person to look over truck and tell me all the imperfections it has before I drove down from Milwaukee. Sales person said it had minor scratches so I drove the 1 1/2 hour to Illinois. When I arrived the trucks radio screen was not working, truck was dirty, bumpers where crashes and the driver door had a rusted hole on it with a big circle scratch. Will not recommend dealer to any one out of state. All cars are dirty and dusty.

Dealer response

You mentioned that the salesman told you the car had scratches. So, why did you drive all this distance to our dealership if you didn’t want to see scratches? As a reminder, we are a used-car dealership; all of our cars are washed and detailed, but we have an open lot, meaning that, inevitably, our cars will be dusty. Did you expect us, prior to your visit, to wash all 150 cars and wait for you to look at them (since you mentioned that “all cars are dirty and dusty”)?! If your budget allows you to, you should hop right into a brand-new car dealership. You shouldn’t expect a brand-new car for the price of a used car.

5.0

Please check out Auto House

I enjoyed my experience purchasing my vehicle with Auto House immensely. I felt very welcome and treated very professionally by the staff. They were pleasant to negotiate with and they helped me find the right vehicle. They also went out of the way to ensure I get the title promptly. Special shout out to Martin and Swavek for their patience and dedication. I would recommend this dealership if you plan to purchase a pre-owned vehicle.

1.0

Or knowledgeable of vehicle

I called in advance to see a Chevy avalanche. I advised that I was driving from 1.5 hrs away and asked is there was any issues not lost that I should know about. I was told that none and I should come test drive. First the speakers were blown in the rear on one side and the other side did not work. A message on the dash the read “service air bag” which is clearly a safety hazard. But the worst was that the transmission was idling over 3500 rpm’s in 1st gear before it shifted! Lucky if it gets 2000k more miles out of it. When I advised the dealer of the issue all they could say was let’s shake hands and remain friends. 3 hr round trip!

Dealer response

We would like to let you know that the same truck that you left a review on, the 2008 Chevrolet Avalanche, was sold to New York a couple of days after your visit. It is not on our website anymore. A gentleman purchased this truck and shipped it there. We called him after that to ask him about his experience with his purchase. He told us that the truck is fine and it was as good as he expected. We wish you didn’t lose the 3 hours round trip visit to our dealership and end up complaining about nothing.

5.0

Good cars

Thank you Auto House for your help. The car I purchased was a good deal with low miles, I really enjoy it. It was a smooth transaction.

5.0

Loved the service & advice on finance options

It was overall a great experience, I left there happy, great looking car & great running as well, I have 2 friends looking for cars so I will definitely be sending them out to auto house to purchase, thanks again auto house!!!

5.0

Thank you!

I had a pleasant experience at Auto House Motors. I was able to trade in my old car for a newer car with lower mileage. They gave me the price I was looking for in my trade. I can say I’m very happy with my purchase. Everyone was kind and welcoming.

5.0

Recommended Place

I purchased a car from Auto House this Saturday, and I am pleased. It was a stress-free experience because the process was very smooth. The staff took care of me. Overall, I got the car I wanted with low miles at a great price. Thank you Auto House!

1.0

Rude staff.

Rude staff. Highly do NOT recommend this company . Very condescending to people. Spent my money elsewhere.

Dealer response

We would like to let you know that customers with bad credit scores or without reasonable down payments don’t allow us to help. That is not rudeness or condescending from the staff. The banks don't accept finance in these situations. It is what it is. There is nothing we can do in this case. We wish you luck spending your money elsewhere.

Consumer response

I don't have bad credit at an 840 score, however financing was never an option as I was paying 100% in cash. Before you discredit a review, I suggest you know who you are speaking of and blame your rudeness because you "ASSUME" that you dismissed a CASH BUYER had bad credit to make you appear rightful in your response. To anyone potentially wanting to visit or make a purchase from this business: Go ELSEWHERE! Other independent dealers would be more appreciative of your time and provide much better service and respect.

Dealer response

Wow. A credit score of 840 AND 100% in cash?! Very impressive! Good for you.

5.0

Good Experience

The car I wanted in good shape at a fair price. Excellent customer service, and a wide variety of cars. I highly recommend this dealership.

See all 58 reviews