Nissan of Boerne

Contact seller

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Notice. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Notice

2.5
(323 reviews)
Visit Nissan of Boerne
Sales hours: 8:30am to 8:30pm
Service hours: 7:00am to 7:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 8:30am–8:30pm 7:00am–7:00pm
Tuesday 8:30am–8:30pm 7:00am–7:00pm
Wednesday 8:30am–8:30pm 7:00am–7:00pm
Thursday 8:30am–8:30pm 7:00am–7:00pm
Friday 8:30am–8:30pm 7:00am–7:00pm
Saturday 9:00am–8:30pm 8:00am–5:00pm
Sunday Closed Closed
New (210) 775-5360 (210) 775-5360
Used (210) 384-2146 (210) 384-2146
Service (866) 249-6246 (866) 249-6246

Inventory

See all 426 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since July 2023.
Largest Nissan dealership in South Texas with a greater selection of new Nissan vehicles offering the low prices on Rogue Altima Titan Sentra Murano Pathfinder Kicks Leaf Armada Versa and Frontier. Over 700 New and Used cars trucks CUVs & SUVs. Call (210) 223-6700.

Nissan auto repair and maintenance with 37 service bays. No wait time. Complimentary car wash. Express oil change lane.

10 Minutes Away from Fiesta Texas & The Rim. Short drive out IH10 West Exit 543. Turn left under the bridge to San Antonio's newest Nissan Dealer serving Boerne San Antonio Bandera Stone Oak and Timberwood.
Largest Nissan Dealer in South Texas - Better Selection Better Price

Service center

Phone number (866) 249-6246

Service hours

Monday
7:00am–7:00pm
Tuesday
7:00am–7:00pm
Wednesday
7:00am–7:00pm
Thursday
7:00am–7:00pm
Friday
7:00am–7:00pm
Saturday
8:00am–5:00pm
Sunday
Closed

Reviews

2.5
(323 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

The price listed at $30,100 was misleading.

The price listed at $30,100 was misleading. I drove one hour to get to the dealership and they then told me that the advertised price was only if you financed the car through them and that if I wanted to pay cash the price was $3,000.00 more. Nowhere in the ad did it mention this. Also, they told me there were mandatory dealer ad ons such as fabric protectant and paint protectant and other things which added another $3,000.00 to the price. I told them that I thought this was misleading and a bait and switch tactic to the unsuspecting consumer. I also left a message for the manager to call me so that I could voice my concerns after I received an email by the manager regarding my experience and have not heard back from them. This was a very frustrating and unpleasant experience. I will not do business with Nissan Boerne!

1.0

The price listed at $30,100 was misleading.

The price listed at $30,100 was misleading. I drove one hour to get to the dealership and they then told me that the advertised price was only if you financed the car through them and that if I wanted to pay cash the price was $3,000.00 more. Nowhere in the ad did it mention this. Also, they told me there were mandatory dealer ad ons such as fabric protectant and paint protectant and other things which added another $3,000.00 to the price. I told them that I thought this was misleading and a bait and switch tactic to the unsuspecting consumer. I also left a message for the manager to call me so that I could voice my concerns after I received an email by the manager regarding my experience and have not heard back from them. This was a very frustrating and unpleasant experience. I will not do business with Nissan Boerne!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
5.0

There’s a reason they received the award of excellence.

There’s a reason they received the award of excellence. Excellent service sales people service from Abel, Giovani, and Mo really took care of me!!!! -Anne Gulley

5.0

There’s a reason they received the award of excellence.

There’s a reason they received the award of excellence. Excellent service sales people service from Abel, Giovani, and Mo really took care of me!!!! -Anne Gulley

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Dealer response

Hi Anne Gulley, we are very happy to have provided you with such a positive experience! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

Show full review
3.0

Abel was awesome!

Abel was awesome!! He did the best he could in trying to sell me a truck!! Unfortunately I was unable to come to agreement with dealership.

3.0

Abel was awesome!

Abel was awesome!! He did the best he could in trying to sell me a truck!! Unfortunately I was unable to come to agreement with dealership.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 3.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Dealer response

Thank you again for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day!

Show full review
5.0

Car shopping for me has always been a terrible

Car shopping for me has always been a terrible experience… however Jason Martinez at Nissan of Boerne made this shopping experience so pleasant! Straightforward and to the point… no beating around the bush! And the staff there are truly amazing!! They made me feel like a person not just a #!! And let me tell you I don’t have the best credit … and they still were able to assist and get me in a vehicle that I absolutely LOVE!! I recommend Jason Martinez for any vehicle needs! He is the best!

5.0

Car shopping for me has always been a terrible

Car shopping for me has always been a terrible experience… however Jason Martinez at Nissan of Boerne made this shopping experience so pleasant! Straightforward and to the point… no beating around the bush! And the staff there are truly amazing!! They made me feel like a person not just a #!! And let me tell you I don’t have the best credit … and they still were able to assist and get me in a vehicle that I absolutely LOVE!! I recommend Jason Martinez for any vehicle needs! He is the best!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Dealer response

Ladonia Reece, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Nissan Of Boerne! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

Show full review
5.0

Everyone in the dealership was helpful and went out of

Everyone in the dealership was helpful and went out of their way to make our purchase a positive one and they made sure we were happy with our vehicle. We had been talking about getting this vehicle for years and Leo Arispe at Boerne Nissan helped us get the one we wanted. Definitely a comfortable vehicle and wonderful to drive, my husband and I are very happy with our purchase and Leo Arispe made things go very smoothly. Thank you.

5.0

Everyone in the dealership was helpful and went out of

Everyone in the dealership was helpful and went out of their way to make our purchase a positive one and they made sure we were happy with our vehicle. We had been talking about getting this vehicle for years and Leo Arispe at Boerne Nissan helped us get the one we wanted. Definitely a comfortable vehicle and wonderful to drive, my husband and I are very happy with our purchase and Leo Arispe made things go very smoothly. Thank you.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
1.0

A big group of bullxxxxters.

A big group of bullxxxxters. This dealer has owed me parts and plates on a purchase for 3 months now and still have yet to deliver anything more than a runaround. The parts are part of the we owe agreement made at purchase and they clearly have no intent on honoring this. If you like to be lied too, this is the outfit for you. Otherwise, stay away.

1.0

A big group of bullxxxxters.

A big group of bullxxxxters. This dealer has owed me parts and plates on a purchase for 3 months now and still have yet to deliver anything more than a runaround. The parts are part of the we owe agreement made at purchase and they clearly have no intent on honoring this. If you like to be lied too, this is the outfit for you. Otherwise, stay away.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
1.0

If I could do a -5 star review I would.

If I could do a -5 star review I would. They are horrible, I had been in there about 6 months ago looking for a Pathfinder Platinum and at the time we could not come to an agreement on the details. I received an email 2 weeks ago about the one I wanted for $43K and 2.9% financing on 2023 Pathfinders so I went in to look. They came with the offer and had the price as the original MSRP for $51,300 I told them that was not what the ad said so I showed them the ad so they came back with the price on the add. This was a demo car and they added an additional $2195 for paint and interior protectant and nitrogen in the tires, and because it was a demo I could not get the 2.9% financing. I told them both of those were a deal breaker so I left. About a week later another sales person called me and told me he could get me all my conditions for purchase if I came to the dealership. I specifically told them I did not want to drive and hour to be lied to and the terms change once I get there. I was assured that would not happen so I went. Again I was lied to so I left. A few days later I received another email from them that said all 2023 Pathfinders were 0% interest for 72 months and a free 55" TV, with 50 to choose from. Well I get there and they had no 2023's but tell me they can sell me a 2024 with the same interest. Well they again wanted full price with this time $2499.00 for the protection package. They also advertise on a big billboard outside the dealership for lifetime oil changes, lifetime power train warranties and life time car washes, but say they changed to policy to only 1 year oil changes and 1 year car wash, but I could still get the power train warranty, I thought maybe I would buy the car so I took it home for the night and thought about it and decided I did not want it because I did not want to deal with someone that lies. When I took the car back to get mine, they said the salesman took my key home and unfortunately got in a wreck on the way home and he had my key so I would have to come back to get it. I was called a day later to say my key was there so I told them to leave it at the front desk and I would pick it up. I got there and they said the salesman still had my key and left to go to the store so I would have to wait. They tried again to sell me the car saying if I put bad reviews the general manager and owner would be mad. I told them I did not want a car from them and they still would not give me my key until I threatened to call the police to help me get my key.

1.0

If I could do a -5 star review I would.

If I could do a -5 star review I would. They are horrible, I had been in there about 6 months ago looking for a Pathfinder Platinum and at the time we could not come to an agreement on the details. I received an email 2 weeks ago about the one I wanted for $43K and 2.9% financing on 2023 Pathfinders so I went in to look. They came with the offer and had the price as the original MSRP for $51,300 I told them that was not what the ad said so I showed them the ad so they came back with the price on the add. This was a demo car and they added an additional $2195 for paint and interior protectant and nitrogen in the tires, and because it was a demo I could not get the 2.9% financing. I told them both of those were a deal breaker so I left. About a week later another sales person called me and told me he could get me all my conditions for purchase if I came to the dealership. I specifically told them I did not want to drive and hour to be lied to and the terms change once I get there. I was assured that would not happen so I went. Again I was lied to so I left. A few days later I received another email from them that said all 2023 Pathfinders were 0% interest for 72 months and a free 55" TV, with 50 to choose from. Well I get there and they had no 2023's but tell me they can sell me a 2024 with the same interest. Well they again wanted full price with this time $2499.00 for the protection package. They also advertise on a big billboard outside the dealership for lifetime oil changes, lifetime power train warranties and life time car washes, but say they changed to policy to only 1 year oil changes and 1 year car wash, but I could still get the power train warranty, I thought maybe I would buy the car so I took it home for the night and thought about it and decided I did not want it because I did not want to deal with someone that lies. When I took the car back to get mine, they said the salesman took my key home and unfortunately got in a wreck on the way home and he had my key so I would have to come back to get it. I was called a day later to say my key was there so I told them to leave it at the front desk and I would pick it up. I got there and they said the salesman still had my key and left to go to the store so I would have to wait. They tried again to sell me the car saying if I put bad reviews the general manager and owner would be mad. I told them I did not want a car from them and they still would not give me my key until I threatened to call the police to help me get my key.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did not make a purchase
3 people out of 3 found this review helpful. Did you?
Dealer response

Rhonda Mitchell, we regret to hear that you had a negative experience with us, but would appreciate the chance to turn your experience around. Rhonda Mitchell, we regret to hear that you had a negative experience with us, but would appreciate the chance to turn your experience around.

Show full review
1.0

Horrible!

Horrible! The service department charged me $200 for unnecessary evaluation and did not correct the original problem. They inflated the quote for the needed repair and added additional unneeded work. When I brought this to the attention of the new manager, he promised a refund check. After 2 weeks when said check did not arrive I recontacted him to reconfirm my proper mailing address. He assured me the check would be sent. No check ever arrived. This service manager and his boss never accepted my phone call since. Prior to this event, I loved the service here and planned to make my next car a Nissan. There was a change in staffing and I think this is why the service quality changed. I say lying and theft is what new standard is. You can not trust these people. Do you go here. They have no morals.

1.0

Horrible!

Horrible! The service department charged me $200 for unnecessary evaluation and did not correct the original problem. They inflated the quote for the needed repair and added additional unneeded work. When I brought this to the attention of the new manager, he promised a refund check. After 2 weeks when said check did not arrive I recontacted him to reconfirm my proper mailing address. He assured me the check would be sent. No check ever arrived. This service manager and his boss never accepted my phone call since. Prior to this event, I loved the service here and planned to make my next car a Nissan. There was a change in staffing and I think this is why the service quality changed. I say lying and theft is what new standard is. You can not trust these people. Do you go here. They have no morals.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
5.0

My experience with this dealership was positive.

My experience with this dealership was positive. Salesman Daniel Steelman was very knowledgeable and courteous. I had already had good experiences with this dealersip's service department, so decided to buy from them. I plan to do business with this dealership and the salesman in the future.

5.0

My experience with this dealership was positive.

My experience with this dealership was positive. Salesman Daniel Steelman was very knowledgeable and courteous. I had already had good experiences with this dealersip's service department, so decided to buy from them. I plan to do business with this dealership and the salesman in the future.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
1.0

Extremely bad customer service and sales rep all the way

Extremely bad customer service and sales rep all the way upto manager/lead Rowan (one of the rudest person) I was in desperate situation to buy a car and they took complete advantage and after I signed the paper they took the car for final wash and broke the windshield and I ended up going home without car until it was fixed with no loaner and had to pay money for 2 weeks of loan Never ever go there

1.0

Extremely bad customer service and sales rep all the way

Extremely bad customer service and sales rep all the way upto manager/lead Rowan (one of the rudest person) I was in desperate situation to buy a car and they took complete advantage and after I signed the paper they took the car for final wash and broke the windshield and I ended up going home without car until it was fixed with no loaner and had to pay money for 2 weeks of loan Never ever go there

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
See all 323 reviews