Rectangle 48
Sales 10:00 AM - 7:00 PM

Auto Trust USA Hours

Sales

Monday

10:00 AM - 7:00 PM

Tuesday

10:00 AM - 7:00 PM

Wednesday

10:00 AM - 7:00 PM

Thursday

10:00 AM - 7:00 PM

Friday

10:00 AM - 7:00 PM

Saturday

10:00 AM - 7:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since January 2015

AutoTrustUSA is committed to providing customers with the best vehicles for the best prices. We are a family owned and operated business focused on customer service. We specialize providing the smoothest and most stress free buying experience. We provide the most competitive financing as well. Our rates start at 1.9%. So whether you are looking for a Honda, BMW, Mercedes, Toyota, Lexus, Mazda, Infiniti, Audi, Bentley, Chrysler, Ford or Dodge we hope you allow AutoTrustUSA to show you why...

...



EVERY CUSTOMER IS FAMILY!!

"Every Customer Is Family!!!"

Reviews

3.9 out of 5 3.9
29 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 4.0 out of 5
    August 23, 2018

    In and out service. I purchased a nice used car from here in great condition. The salesman was very helpful and always available when needed.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    August 2, 2018

    I bought a 2012 Lexus is 350 c and had it shipped. I asked my salesman Juan to walk around the car and tell me if he saw any blemishes, scratches, dents... and dings. He told me he saw none. They delivered the car this morning. They did not deliver the title even though I wired the money to them 8 days ago. The rims were damaged beyond repair. The prior owner had used harsh liquids to clean the rims taking the paint right off the rims. It was cheaper to buy rims which is what I did from Discount Tire Direct. I called 3 times today but no one returned my call

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • June 6, 2018

    To Owner: I wanted to write this message to recognize & thank Vladimir for an awesome experience during my recent car purchase. He was such the ultimate... professional. I visited several dealerships (Lehman, Tropical Chevy etc...) before coming across your dealership and I can honestly say you’re head and shoulders above the rest for employing guys like Vladimir. I can’t thank him enough for helping me find the right car at the right price w/o trying to over sell me on a bunch of feathers I didn’t need or want. He was always responsive and willing to answer any & all questions which is easy because I had a ton of questions about the hybrid. I know most will think this is a dealership troll, but I truly felt obligated speak on the GREAT service I received when visiting AutoTrust & working with Vladimir to get the deal done! -Keyonvis B.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    July 17, 2018

    Very disgraceful service, and quite frankly a scam. I had bought a used car for my father, and I had asked them of any major impairments that may need... to be fixed, and they only assured me it was the battery that had problems-- however they showed me the battery still worked fine at the time. Once I gave it to my father that same day, it turned out that the transmission was completely damaged, and the power steering was weak. The car is completely incapable of mobility, and my father cannot travel where he needs to go. Now I have payed for a piece of trash that turned out to be overpriced. Unfortunately, I signed the warranty disclaimer that rids the dealership of any responsibility, but anyone looking to buy a car here, DO NOT COME HERE.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Samantha, I searched our whole sale records and do not see your name any where at all. I also never received any communication from you about an issu...e with a car. All of our cars other than Value Lot come with free warranty and are fully checked. We are also located in Miami Gardens not Pittsburgh PA. Perhaps you have the wrong dealer. Please contact me asap so I can handle your complaint personally. Gary 954-399-6777

  • 1.0 out of 5
    June 23, 2018

    I inquired about an SUV, I called both number listed on their website, first obe told me they are close, Monday he will call be back, no one called me... back Tuesday I called the other listed number , he taxed me that short he will get back to me, no such thing. After five business days I text them back, someone called me and gave me nothing but B'S.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Shane, I sincerely apologize that you did not get the service you expect. I assure you that we strive for much better than you received. I would like ...to address the issue with you directly and also know who you were in contact with here so I can use this as a coachable moment. I would like to offer you 1 Year of Free Maintenance on your car if you contact me and we can get this purchase done for you. Feel free to contact me anytime. Gary 954-399-6777

  • 1.0 out of 5
    June 19, 2018

    There free extended warranty does not cover much! A week later I had a problem! There warranty doesn’t cover what they said would for 90days! Faced... with 3000$ repair on a car they knew was a lemon! In the middle of a mess. Single Mother and faced with this!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Barbara, I apologize for your issue with the car. The free warranty is a 3 month 3000 miles powertrain warranty. The car was in perfect working order... when you left the dealer and for the following month. We do not sell lemons. We check every car and even allow every customer to have the car inspected by a 3rd party prior to purchase. You contacted us with an issue and we sent you to our mechanic that pointed out a small issue potentially in the transmission that can be repaired but needs a transmission specialist. The warranty may very well cover the issue. Your complaint to us was the diagnostic is not covered to determine if the issue is covered. Also, we offered you to purchase a full bumper to bumper warranty which you declined. We tried to refer you to transmission shops that would do a better job diagnosing and saving you money and you declined. I want every customer to be happy and will bend over backwards to help. I will continue to offer any assistance I can but you choose to keep declining all assistance. Please contact me anytime and I am more than happy to help you out. Perhaps I can assist in the diagnostic. I wish I knew what else I could do but everything I try is rejected. I hope we can help in the end. Thank you again for your business. Gary

  • 5.0 out of 5
    June 14, 2018

    I purchased a vehicle from AUTO TRUST USA and was very pleased with every aspect of the purchase. The salesman that made it a pleasurable experience was... Valiamir whom had taken care of everything. I had a private inspector go and check it out to make sure there was no surprises. Everything came back A ok. I flew in and he had me picked up at the airport and I spent all of 5 min at the dealership. Got in the car and drove it back to Colorado without even as much as a hiccup. Great company to do business with.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 13, 2018

    Great fast service, came to an agreement quickly and the whole process was even faster, Sam helped along throughout the whole process. Will do business... again.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    May 12, 2018

    I worked with Miguel and have to say he went out of his way to help me find something. I must have looked at 10 cars and he never batted an eye. Whatever... I wanted to see or drive he was ready to do it. Never felt pressured to buy anything, great experience. I felt like I made a good purchase and would recommend to them to anyone. Miguel and the finance guys were great, thanks gentlemen.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    May 2, 2018

    I went in there and was helped immediately. They were very courteous and I would recommend them to everybody. They are better than any car dealer I have... ever been to In My Life! Thanks Vladimir for making my car shopping experience amazing. The car I bought was well worth the price.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews