Auto City Used Cars LLC

3.7 out of 5 3.7
Rectangle 48
Sales 10:00 AM - 8:00 PM

Auto City Used Cars LLC Hours

Sales

Monday

10:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

10:00 AM - 6:00 PM

Wednesday

10:00 AM - 6:00 PM

Thursday

10:00 AM - 8:00 PM

Friday

10:00 AM - 6:00 PM

Saturday

10:00 AM - 4:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since January 2020

Auto City Used Cars LLC - A Clio Used Cars, Auto Financing Lot

...



Auto City Used Cars LLC is the premier Used Cars, Auto Financing lot for the greater Clio, Flint, MI, and Saginaw, MI area. We offer a wide range of Used Cars , Car Loans Clio inventory at our facility. We also offer a wide selection of used cars for sale, used vehicles, usedcars, pre-owned cars, vehicle financing, auto loans, automobile loans, car finance to Birch Run, Bridgeport, Burt, Burton, Clio, Davison, Flint, Flushing, Frankenmuth, Genesee, Millington, Montrose, Clio Used Cars, Auto Financing | Flint, MI MI Used Cars, Auto Financing | Saginaw, MI Used Cars, Auto Financing

"Quality Used Cars & Trucks at Fair Prices!"

Reviews

3.7 out of 5 3.7
6 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 1.0 out of 5
    October 1, 2018

    Went and bought a used car. They assured me they had just had it inspected and all it needed was brakes which they got fixed. Left the lot with my car... on Monday and on that Friday it wouldn't start. A tow to repair shop and I find out it is in need of an alternator and a battery because of the bad alternator. Now I am out of another 628 dollars after purchase. I am very displeased. I would not recommend anyone to purchase from auto city

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Janelle you purchased a service contract with your vehicle and the service contract would have covered this repair. I explained in detail about the s...ervice contract at the point of sale. I don't know why you would not use your service contract that would have paid for this repair.

  • 1.0 out of 5
    March 15, 2018

    So disappointed with this dealership. We were sold a car that turned out to be a nightmare. The owner was so ungrateful. I will never recommend anyone... to buy from Auto City. Worst place ever to buy a car. Trust me I didn't even make home the first day I brought my car from them.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    When you purchased this 15 year old vehicle for $2900, a collectors vehicle, you knew there items that needed to be repaired. You said you were willin...g to make the repairs and you loved the car. You called and spoke with the owner and were told to bring it back to our mechanic and you refused, then yelled and threatened the owner. I feel this is an unfair review.

  • 5.0 out of 5
    February 11, 2016

    Best experience ever, will deff recommend to others

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 10, 2016

    We had a great experience with them! Never felt pressured, had nothing but positive experience with this dealer. Definitely would recommend to others!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 9, 2016

    We bought a 2008 Dodge Nitro a few weeks ago. The whole staff was awesome, from test drive to driving it away from the lot. Went above & beyond every step... of the way. And boy was I happy to have my new 4 x 4 this morning when we woke up to more snow and bad roads. The car runs like a charm! John & Karrie, Chris & the whole crew were true professionals! All of our cars will come from Auto City!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 2, 2016

    We had a great experience working with Tom! I would send anyone to see Tom who is looking to buy a car!! Everything went smoothly, Everything was done... with in 24 hours! Still love our Pacifica - Touring!! Tom went out of his way to make us happy!! We left there with a new friend (Tom)! We also bought a older wagon from him that my husband had to have to restore...lol... So 2 cars in 2 days ...lol.... Thanks Tom!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?