Skip to main content

Andy Mohr Hyundai

(352 reviews)
Visit Andy Mohr Hyundai
Sales hours:
Service hours:
View all hours
Sales Service
Monday 8:30am–8:00pm 7:30pm–6:00pm
Tuesday 8:30am–8:00pm 7:30am–6:00pm
Wednesday 8:30am–8:00pm 7:30am–6:00pm
Thursday 8:30am–8:00pm 7:30am–6:00pm
Friday 8:30am–6:00pm 7:30am–6:00pm
Saturday 8:30am–6:00pm 8:00am–2:00pm
Sunday Closed Closed
New (812) 671-0931 (812) 671-0931
Used (812) 671-0979 (812) 671-0979
Service (812) 671-9958 (812) 671-9958

Inventory

See all 141 vehicles from this dealership.

Incentives

See all incentives

About our dealership

This seller has been on Cars.com since March 2016.
Welcome to Andy Mohr Hyundai! From helping you get behind the wheel of your new car to helping you keep it in great shape our team will be there every step of the way to assist you!
Mohr means MORE at Andy Mohr Hyundai!

Service center

Phone number (812) 671-9958

Service hours

Monday
7:30pm–6:00pm
Tuesday
7:30am–6:00pm
Wednesday
7:30am–6:00pm
Thursday
7:30am–6:00pm
Friday
7:30am–6:00pm
Saturday
8:00am–2:00pm
Sunday
Closed

Reviews

(352 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Andy Mohr Hyundai from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

I get my oil changed for free since I bought my car there They rotated the tires. And I left there and started hearing a thumping. Got home and all 4 tires were about to fall off. They didn't tighten the luggage nuts at all. I could have wrecked and killed someone including me I was not happy.

I get my oil changed for free since I bought my car there They rotated the tires. And I left there and started hearing a thumping. Got home and all 4 tires were about to fall off. They didn't tighten the luggage nuts at all. I could have wrecked and killed someone including me I was not happy.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

That’s definitely not the type of service that we want to provide, and we appreciate you bringing this to our attention. Our Service Manager is aware of your situation and would like to speak with you to see how we can make this right. His name is Larry Askren and he can be reached at [email protected].

Show full review

Feel like I was tooken advantage of, feel like we were lied to.. the Audio Control Module doesn't work an we have had to get a jump twice now an we haven't had the car a month yet..

Feel like I was tooken advantage of, feel like we were lied to.. the Audio Control Module doesn't work an we have had to get a jump twice now an we haven't had the car a month yet..

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

We really hate to hear that, Melissa. Our General Manager would be happy to see what he can do to assist, but he’ll need some additional information from you before he can get started. You can reach him directly at [email protected].

Show full review

I have never been disappointed with them. Just got a used vehicle and happy with it. My check engine light came on and they fixed it right away. Nothing major and I was satisfied. Kelsey was great and I didn’t feel pressured. Definitely recommend going to her!!!

I have never been disappointed with them. Just got a used vehicle and happy with it. My check engine light came on and they fixed it right away. Nothing major and I was satisfied. Kelsey was great and I didn’t feel pressured. Definitely recommend going to her!!!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

We're glad that Kelsey and the team made you feel taken care of, Joann! Thank you so much for choosing to work with us, and we hope you're enjoying your new-to-you vehicle!

Show full review

Our AC quit working during our 12 hour drive to Bloomington from Eastern PA. We called them from the road at 1:30 on a Friday afternoon hoping somehow it could be fixed before we left on Tuesday. They got us in immediately at 3:00, someone offered to work late, and we were all set by 4:30. We can't thank them enough for squeezing us in and saving our weekend travels. Just the Hoosier hospitality I remembered!

Our AC quit working during our 12 hour drive to Bloomington from Eastern PA. We called them from the road at 1:30 on a Friday afternoon hoping somehow it could be fixed before we left on Tuesday. They got us in immediately at 3:00, someone offered to work late, and we were all set by 4:30. We can't thank them enough for squeezing us in and saving our weekend travels. Just the Hoosier hospitality I remembered!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

We're so glad that we were able to help! A/C is so important for a road trip, and we appreciate hearing that the team went above and beyond to get you back out on the road in comfort. Thank you!

Show full review

To start we bought a used car from them. We got less than a mile from the dealership and the check engine light came on. They would not fix it and was told in a very arrogant voice no we will not fix it. You didn’t buy the extended warranty. I made a complaint to the dealership website and didn’t get a response at all. Forward 4years. Went to have the recall work done. I had scheduled for two weeks and told them I had to take off work. After getting there and waiting for about an hour the service guy came out and told me that they didn’t have one of the parts and would have to get it from Indianapolis they would have it later in the afternoon and THOUGHT they could have it back together before they closed. They also gave me an estimate to change the oil sensor of $2000.00+. Got it done from a local garage for $330.00 WARNING DO NOT BUY FROM THIS PLACE

To start we bought a used car from them. We got less than a mile from the dealership and the check engine light came on. They would not fix it and was told in a very arrogant voice no we will not fix it. You didn’t buy the extended warranty. I made a complaint to the dealership website and didn’t get a response at all. Forward 4years. Went to have the recall work done. I had scheduled for two weeks and told them I had to take off work. After getting there and waiting for about an hour the service guy came out and told me that they didn’t have one of the parts and would have to get it from Indianapolis they would have it later in the afternoon and THOUGHT they could have it back together before they closed. They also gave me an estimate to change the oil sensor of $2000.00+. Got it done from a local garage for $330.00 WARNING DO NOT BUY FROM THIS PLACE

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

We appreciate you taking the time to share your feedback, but because you chose not to use your real name we're not able to look up any of your visit details. If you'd like to provide our Service Manager with some additional information, he would be happy to get to the bottom of this. His name is Larry Askren and he can be reached at [email protected].

Show full review

Had a wonderful experience buying a vehicle thanks to Brandon Hartman. He was knowledgeable, patient with all my questions, and never once made me feel pressured during the process. He even went above and beyond by sending a video walkthrough of the vehicle ahead of time, which made everything smoother and gave me confidence in my decision. If you're shopping for a car, ask for Brandon!

Had a wonderful experience buying a vehicle thanks to Brandon Hartman. He was knowledgeable, patient with all my questions, and never once made me feel pressured during the process. He even went above and beyond by sending a video walkthrough of the vehicle ahead of time, which made everything smoother and gave me confidence in my decision. If you're shopping for a car, ask for Brandon!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

We're glad that Brandon helped everything go so smoothly, Jamie! Thank you very much for taking the time to share your experience with him, and we hope that you're enjoying your new vehicle!

Show full review

Had a wonderful experience buying a vehicle thanks to Brandon Hartman. He was knowledgeable, patient with all my questions, and never once made me feel pressured during the process. He even went above and beyond by sending a video walkthrough of the vehicle ahead of time, which made everything smoother and gave me confidence in my decision. If you're shopping for a car, ask for Brandon!

Had a wonderful experience buying a vehicle thanks to Brandon Hartman. He was knowledgeable, patient with all my questions, and never once made me feel pressured during the process. He even went above and beyond by sending a video walkthrough of the vehicle ahead of time, which made everything smoother and gave me confidence in my decision. If you're shopping for a car, ask for Brandon!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

That's great to hear, Jamie! Thank you so much for taking the time to share your experience with Brandon, and congratulations on your new vehicle!

Show full review

First i will say Ian my salesman is geat, friendly and knowledgeable. Everyone is nice of course they want your business. I look forward to a day where you could just get the best deal without the back and forth but its the same at pretty much every dealership except a few like carmax or Tesla. I have been in the dealership world since 1993 in parts and service so I have heard a few deals. That being said do your homework, find out what your trade is really worth, find out what other dealerships are discounting their cars for, watch out for add ons, dont be pressured into a sale, its not the last car out there. In the end I got a fair but not great deal but it took more effort then it should have on my part to get there. My certified 5k mile pre owed Santa Fe didn't come with floor mats or full tank of gas. There was no pictures taken congratulations and big send off given so that may tell you something. Ian did setup and help explain infotainment system so thank you Ian. I will say if buying used get factory certified pre-owned or buy only the factory extended warranty.

First i will say Ian my salesman is geat, friendly and knowledgeable. Everyone is nice of course they want your business. I look forward to a day where you could just get the best deal without the back and forth but its the same at pretty much every dealership except a few like carmax or Tesla. I have been in the dealership world since 1993 in parts and service so I have heard a few deals. That being said do your homework, find out what your trade is really worth, find out what other dealerships are discounting their cars for, watch out for add ons, dont be pressured into a sale, its not the last car out there. In the end I got a fair but not great deal but it took more effort then it should have on my part to get there. My certified 5k mile pre owed Santa Fe didn't come with floor mats or full tank of gas. There was no pictures taken congratulations and big send off given so that may tell you something. Ian did setup and help explain infotainment system so thank you Ian. I will say if buying used get factory certified pre-owned or buy only the factory extended warranty.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
4.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

We appreciate you taking the time to share your experience, Brian. Thank you!

Show full review

I went in there to look at a hybrid. Pretty sure which one i wanted. Kal listened to my every word and did exactly what I wanted. From walking on the lot, salesman, Kal, to Shawn to the closing paperwork. Everyone was super helpful. I would buy there again.

I went in there to look at a hybrid. Pretty sure which one i wanted. Kal listened to my every word and did exactly what I wanted. From walking on the lot, salesman, Kal, to Shawn to the closing paperwork. Everyone was super helpful. I would buy there again.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

We're glad that the team helped you get just the vehicle you were looking for! Thank you very much, and congratulations on your new hybrid!

Show full review

Have you been Forced to Buy Etch For $299, or maybe even Ziebart??? well this dealership will force you to buy Etch, it says optional on the website. But I was told they put it on every car. If you have been told you had to buy a car from ANDY MOHR and etch was mandatory. I need you to reach out to the Attorney General of Indiana and Report them for this Bad business practice.

Have you been Forced to Buy Etch For $299, or maybe even Ziebart??? well this dealership will force you to buy Etch, it says optional on the website. But I was told they put it on every car. If you have been told you had to buy a car from ANDY MOHR and etch was mandatory. I need you to reach out to the Attorney General of Indiana and Report them for this Bad business practice.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
1 person out of 1 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

We apologize if there was a misunderstanding, but Etch and other available products are totally optional. We will be glad to remove any optional product from the deal that the buyer is not interested in - that just needs to be communicated to us. If there was an actual in-dealership experience that you’re referring to, our General Manager would like to hear more about it. His name is Mike Telezyn and he can be reached at [email protected].

Show full review
See all 352 reviews

Related searches near you