Reviews

3.4 out of 5 3.4
5 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    February 14, 2018

    I got the car i wanted ! Customer service was the best . They broke everything down to me to Make sure i felt comfortable with payments & the chosing Of... my car . They work with you all you have to do is call and let them know what’s going on and they will make arrangements for you. I love Mrs. DAWN , very straightforward , respectable and honest person. As well as the other staff . I recommend this car lot to anyone .

    5.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    December 15, 2017

    Purchased car 30 days ago. Asked for some repairs and have concerns about, remote not working, trunk not working, error code showing bad catalytic converter.... Purchased car before issues were resolved with a promise on repairs. Took to a repair place Robert recommended. Robert kept telling us our 90 day warranty would cover repairs. We've had car 30 days...not under warranty- we are stuck with $2500 in repairs! Waiting to see if he will do the right thing and cover repairs he told us was under warranty.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    2.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    As always, we appreciate your business and do everything we can to help our customers, however you have to take ownership of your car and your warrant...y and your issues, you can not just pawn them back on us. Number one, this is a mini cooper, and they are notorious for being difficult to diagnose. the code you were getting before purchase was related to the catalytic converter but was diagnosed as an unplugged o2 sensor, which we had fixed before it was sold. You have not called the warranty company and tried to report a claim, you are simply relying on what mechanics are telling you and you haven't actually called and confirmed what the problem is and called YOUR warranty company about YOUR car. I can not file a warranty claim for you - it is YOUR warranty and I confirmed with the warranty company you have NEVER called them so you don't actually know what is covered and what is not. Lastly on this matter, a mechanic told you there is alledgedly 2500 in problems, I have called this mechanic and have not gotten a call back, because you said yourself, you work at an auto parts store, that you could get the catalytic converter for 409, I have confirmed it would be 265 if i bought it wholesale, if in fact that is even the problem. So where this 2500 is coming from, and the fact that the warranty company won't cover it is all unsubstantiated. Also, you wrote this review within 3 days of the problem when we were trying to help you. Its odd to right a bad review in the middle of the process when someone is trying to help you with YOUR car with issues that came up AFTER you bought the car, and with YOUR warranty. As always, we will try and continue to help, but the absurdity of the negative review and your lack of ownership of your problem and your warranty with a 3rd party company should be noted. Not to mention the absurdity that a new remote would fix any problem, given that the key starts the car. Also you fail to mention that you drove the car during those 30 days and can go to the car right now, get in it and drive it anywhere you want to go. As you have described to me, there is nothing that is preventing you from driving the car at all, just a check engine light that is on. Again, we strive to help our customers, but 2500 is absurd for almost any repair to a car that can be and is driven every day, it is ill advised to make your mechanic rich on theoretical fixes to theoretical problems, like spending 350 dollars for a new key to purportedly fix a problem with the trunk opening, when the original mini key is included and operates the car. Anyway, we will continue to try and work with you to help you resolve your matters, but highly recommend you take it upon yourself to call the warranty company with the actual problem when you actually know what the problem is, because I have never seen a 2500 repair necessary on a car that runs and drives. I have seen customers show me mechanics charging $1600 to replace a basic battery and dealerships charging $ 1100 to replace all brake pads and rotors on a 2016 ford car which of course are equally as absurd as this 2500 alleged repair that is required, so perhaps the problem lies in the diagnosis and the pricing your getting and the accuracy of the warranty coverage the same mechanic is telling you and not in the actual car itself. Again, I will try to reach you to help with your matters after your mechanic returns my phone calls.

  • 5.0 out of 5
    October 8, 2017

    Got the car I wanted no high pressure sales. Very happy with my purchase.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you so much for your business!

  • 1.0 out of 5
    September 21, 2017

    Dawn is not professional at all. She is extremely rude. When making a payment make sure you do so with a money order she (Dawn) will request cash. You... will be overcharged for whatever vehicle you purchase. I will not recommend this place to anyone. Stay as far away as possible!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Since we are calling Names, Latoya and / or Antwon White. We don't take repossessing vehicles lightly. But when we loan our hard earned money, and ...we get promised payment over and over and over without any actual performance, we doubt. I am sorry for you that you attacked my staff, had a police report filed for your threats against my staff, and when the police went to your residence, the demise of the matter was, your husband went to jail for outstanding warrants in this and/or other states. But we try to help all our customers, gave you every opportunity to resolve, but you tried to take advantage of us, and for that reason we repossessed your vehicle and filed charges against you for attacking our staff for doing so. We hope you find a better path in your life and as always, we will always be a great resource for people that need a fresh start or are just down on their current luck.

  • 5.0 out of 5
    April 29, 2017

    Great experience will recommend to my friends and family. Love my car.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you so much. We always value our customers. Please let us know if we can help you in any way.