Weavers of East Pete LLC

Rectangle 48
Sales

Weavers of East Pete LLC Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 7:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 7:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 7:00 PM

Thursday

9:00 AM - 7:00 PM

Friday

9:00 AM - 5:00 PM

Saturday

10:00 AM - 4:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since January 2016

We are a family operated dealership that has over 18 years of experience in franchise stores. We keep our costs low in

...

order to offer customers the highest value for their dollar. All of our vehicles are priced to sell, are PA inspected, serviced, and come with a warranty. Extended service contracts are available. Please don't hesitate to call. All we ask for is an opportunity to save you money and earn your business.

"Specializing in saving you money"

Reviews

4.6 out of 5 4.6
19 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    February 23, 2018

    Jared and Josh where very nice,bought a car for our granddaughter she loves the car,so far we are very pleased and would go back ,thank you both

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 14, 2018

    Great buying experience, Jared and Josh were very helpful during the buying process. A few days after purchasing the vehicle we figured out It had a cracked... exhaust manifold, I was told the vehicle warranty would not cover for the repair but weavers covered it for me without a problem... thanks guys!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    January 24, 2018

    The salesman sold a friend of mine a car from weavers and paid wayyyy more for the car than it’s worth. I myself went there and bought a car which ended... up having low compression. Talked with the owner about the situation and he was no help. What makes me mad is they sold me a car above market value with an engine on the way out. No refund or a little money back. Already spend a solid grand on parts. What you see is what you get.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Wow! This caught me by surprise. We have spoken at least a dozen times since you purchased your vehicle. Per our last hour and a half conversation at... the dealership, I thought everything was fine. We even made arrangements to meet at the auction the following Friday because you said always wanted to go. Obviously I misunderstood when you told me you didn't know what you wanted to do. We went through several scenarios and you were even thinking of moving out of the country. You have my cell phone number and are more than welcome to call me if you have additional concerns.

  • 5.0 out of 5
    January 11, 2018

    It great to find a dealership that takes pride in what they sell. The buying experience was smooth and easy, Jared and Josh are great to deal with and... provide an outstanding buying experience. I am very happy with everything, and would recommend buying a vehicle here to anyone looking to buy from a great dealership. Love my Suburban for Weavers of East Pete

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    September 3, 2017

    Josh and Jarod were great.. best buying experience in a,LONG time (not just for a car but for ANYTHING!) Waited a bit before posting review to see how... car does (09 Versa).. so far no complaints.. Definitely reccomend!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the kind words. I'm glad you are enjoying your Versa.

  • 5.0 out of 5
    July 29, 2017

    Well you know when you get ready to go to a dealership and you have to 'prepare' yourself? You don't have to at Weaver's; they treat you with respect,... no pressure and honestly inform you so that you can make an educated (REAL) decision. Jared and Josh are wonderful...I finally found a car dealership that wants to help, and does not play games...waiting for hours...crunching numbers for hours...overpriced vehicles...pushing the car that they want you to buy, rather than one you can afford! Guys, I take my hat off to you! Way to go! I will be back - MG/Millersburg PA - Yes, we drove 1.5 hours to see their inventory...way worth it!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you very much for the kind words. Enjoy your Rogue.

  • 5.0 out of 5
    July 8, 2017

    We had a wonderful experience. We were purchasing another car for our daughter to drive. Skip was so friendly and helpful. Josh was so nice and personable.... They really went out of their way to take care of us and make sure we were happy. We are so pleased with our purchase and we have been telling our friends and family if they know anyone looking for a vehicle to definitely check out Weavers! Friendly, quality, no hassle, honest and genuine.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 30, 2017

    The vehicle was exactly as they described. I couldn't have gotten a better deal anywhere else. Honest and friendly, we hit it off right from the start.... These guys do business in a way that is SOOOO different from other car dealers; everything is designed to make sure you come back when you need another vehicle. Imagine that!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    March 26, 2017

    Very Professional little company. Very honest and trustworthy. would definitely recommend them to any of my friends and family. They have a nice small... family dealership, that has a nice selection of reasonably priced vehicles.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 6, 2017

    These guys were all very honest and relaxed. I felt more comfortable here than I ever have at a bigger dealership. They didn't try to push a sale on me... and even offered to help if I needed to get the CarFax for a car at another dealer. I told them I wanted to look around at other cars and just found what I was looking for somewhere else. They didn't badger me with emails or phone calls and offered guidance in the buying process if I needed it. Weavers sets the standard as far as how the customer service and sales should be when you are looking to buy a car. Check them out!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews