Evergreen Chevrolet

4.6
(355 reviews)

Reviews

4.6
(355 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

Absolutely the best dealership!

Absolutely the best dealership! Tony the manager is fantastic. He made my buying process so easy and had my truck delivered to my house 2 hours away. I will only buy from this dealer from now on!

Dealer response

Thank you for this amazing review! We really appreciate your business. The Evergreen Chevrolet Team

1.0

Worst Experience, EVER!

This is the worst car dealership experience I've ever had. Went to buy a used 2020 Camaro ZL1 and the salesman who sold us the car had been using it has his personal vehicle for hundreds of miles. Had his phone connected to the car and everything. Put a dent in the wheelwell, didn't disclose the dent, showed us the car while it was being washed in a dark area. We took pictures before we left. They refused to honor that they did the damage to the vehicle even though we had pictures of the damage (good thing we took pics) before we took posession. I had to escalate it to GM Corporate. THEN I got the VIN inspection done, and sent it to the salesman. He never turned it in, so they canceled the registration of my car. Never called. Never emailed. No communication. Called them at month 6 of not having plates and they never called back. Finally emailed and they said they never got them and so I would have to register the vehicle on my own. DO NOT DO BUSINESS THERE. They are shady, they don't tell the truth, and they make it as hard as possible on out of state buyers.

Dealer response

Our team has acknowledged this review.

1.0

This is the worst car dealership experience I've ever

This is the worst car dealership experience I've ever had. Went to buy a used 2020 Camaro ZL1 and the salesman who sold us the car had been using it has his personal vehicle for hundreds of miles. Had his phone connected to the car and everything. Put a dent in the wheelwell, didn't disclose the dent, showed us the car while it was being washed in a dark area. We took pictures before we left. They refused to honor that they did the damage to the vehicle even though we had pictures of the damage (good thing we took pics) before we took posession. I had to escalate it to GM Corporate. THEN I got the VIN inspection done, and sent it to the salesman. He never turned it in, so they canceled the registration of my car. Never called. Never emailed. No communication. Called them at month 6 of not having plates and they never called back. Finally emailed and they said they never got them and so I would have to register the vehicle on my own. DO NOT DO BUSINESS THERE. They are shady, they don't tell the truth, and they make it as hard as possible on out of state buyers.

Dealer response

Our team has acknowledged this review.

5.0

Andrew Wight went above and beyond to help me make a

Andrew Wight went above and beyond to help me make a purchase. I had a very specific list of requirements and he stayed in contact with me every few days with new vehicles to check out and frequent updates on inventory. I'd had a previous experience (not at Evergreen) where I'd been taken advantage of. So Andrew was especially careful to be completely honest and transparent. I felt complete trust in him. Although I didn't make my purchase at Evergreen, it will definitely be the first place I look next time I'm car shopping. And I wouldn't hesitate to recommend Andrew for a straightforward and honest purchase.

Dealer response

Reviews like yours are truly a breath of fresh air! The member of the team you have mentioned is truly an invaluable asset and we appreciate everything that they do. We will be sure to pass on your very kind compliments and we encourage you to call or stop by if there is anything else that we can do for you. The Evergreen Chevrolet Team

1.0

Horrible Integrity / Customer Attitude

I had a bad experience combined with a complete write off of me as a customer by the GM (Tony) before he even heard my full question. I would avoid this dealership. I arrived to order a new vehicle and have my trade in evaluated today. NO service lights were on upon my arrival. The GM and others borrowed my key and checked out my vehicle (while I was left inside the showroom). After their look, they proceeded to tell me the "Service Engine Soon" light was on and implied this would take $2500 off the value of my car. It didn't matter much in the moment, as they proceeded to tell me that they could not order a new vehicle for me until 2023 (even though that's why I was there in the first place - a deception in itself vs. just telling me that on the phone when I asked before I came in). Upon starting my car and departing the dealership, there was indeed now a "Service Engine Soon" indicator lit up on my dash. I couldn't figure out why the light was not on when I arrived but it was after they looked at the car. I called the GM (Tony) to ask what, if anything, may have been done that could trigger an indicator to come on (i.e. run diagnostic, plug in computer, start with gas cap open, etc.) to see if this could be explained. Tony became immediately defensive, would not let me finish explaining the situation or my question...he simply said "take your business elsewhere." So I did. The experience itself was curious, but the GM's response has made me absolutely distrust this dealership and how they handle a potential customer. There are much better dealers elsewhere. P.S. I happened to have a picture of my dashboard prior to the visit and emailed it to the sales rep to show my mileage (no service now indicator light) and an after picture (which now showed indicator light on). The GM's response was don't care, don't bother. If this is the way the GM handles a potential customer, I cannot imagine how poorly his team may treat them after a sale. Bad culture. Avoid.

Dealer response

We acknowledge your review and are currently looking into the events you’ve detailed.

1.0

I had a bad experience combined with a complete write off...

I had a bad experience combined with a complete write off of me as a customer by the GM (Tony) before he even heard my full question. I would avoid this dealership. I arrived to order a new vehicle and have my trade in evaluated today. NO service lights were on upon my arrival. The GM and others borrowed my key and checked out my vehicle (while I was left inside the showroom). After their look, they proceeded to tell me the "Service Engine Soon" light was on and implied this would take $2500 off the value of my car. It didn't matter much in the moment, as they proceeded to tell me that they could not order a new vehicle for me until 2023 (even though that's why I was there in the first place - a deception in itself vs. just telling me that on the phone when I asked before I came in). Upon starting my car and departing the dealership, there was indeed now a "Service Engine Soon" indicator lit up on my dash. I couldn't figure out why the light was not on when I arrived but it was after they looked at the car. I called the GM (Tony) to ask what, if anything, may have been done that could trigger an indicator to come on (i.e. run diagnostic, plug in computer, start with gas cap open, etc.) to see if this could be explained. Tony became immediately defensive, would not let me finish explaining the situation or my question...he simply said "take your business elsewhere." So I did. The experience itself was curious, but the GM's response has made me absolutely distrust this dealership and how they handle a potential customer. There are much better dealers elsewhere. P.S. I happened to have a picture of my dashboard prior to the visit and emailed it to the sales rep to show my mileage (no service now indicator light) and an after picture (which now showed indicator light on). The GM's response was don't care, don't bother. If this is the way the GM handles a potential customer, I cannot imagine how poorly his team may treat them after a sale. Bad culture. Avoid.

Dealer response

We acknowledge your review and are currently looking into the events you’ve detailed.

1.0

Do not have them work on you car unless you like to pay a...

Do not have them work on you car unless you like to pay a lot of money for very little work, you have lots of time to spare and aren't interested in having your calls returned or your car returned when you need it. With out going into all the details that was our experience. It will be $185 for every separate item they look at. That not $185 for a 30 or 60 minute evaluation its each separate item. For example, if the seal might needs to be replaced around a door its $185 to look at and agree with you plus the cost of the seal and labor. If the seat is malfunctioning and you tell what you think is wrong, its another $185 only to have them repeat what we already know and not be able to fix it. They fixed a second seat that was giving us an issues, another $185 and they giggle at my wife as they explained it came out with little to no effort. At the end of the day they will never see us a again and we'll never buy another Chevy/GMC.

Dealer response

Hello, thank you for sharing your experience with us. We would like to discuss what you’ve detailed regarding your most recent visit. We assure you that 100% customer satisfaction is our utmost priority and would like the chance to further understand what happened. Please contact us at your earliest convenience so we can resolve your concerns. The Evergreen Chevrolet Team

5.0

Alfredo AKA Freddy

I'm a person with limited credit and not only did this place treat me with respect like I had perfect credit they treated me with dignity Alfredo AKA Freddy is the nicest kindest person you ever want to meet and have business with he followed up by programming my phone to my car on the next day when he didn't have to and he did it with kindness I just can't get over how nice these people are

Dealer response

Thank you for sharing your experience with us! Our team works incredibly hard to exemplify the commitment to customer care and we're so thankful that your time with us was well spent. Please feel free to reach out to us with any questions or future auto needs, as we are always here to help. The Evergreen Chevrolet Team

5.0

Evergreen Chevrolet Auto body shop

excellent repair of my pickup truck after hitting a deer and tree

Dealer response

Jeffrey, we really appreciate you taking the time to leave a review about your experience at our Auto Body Shop. We're glad to hear that you felt the Evergreen Chevrolet team went above and beyond to help out with your vehicle needs. Thank you again for your continued business. The Evergreen Chevrolet Team

5.0

Evergreen Chevrolet is the place to go!

I came in with 2014 and left with a new truck. Trade in value fair and they made the process easy. BTW they have an accessories store, Rad Rides, and you can roll it into the sale price. Bed covers, lifts, interior, and exterior, lots of great stuff! Thank you!

Dealer response

We are so glad to read that you had such a positive experience at our dealership! We can't wait to see you again soon. The Evergreen Chevrolet Team

Read all 355 reviews