Auto Outlet of Canandaigua

4.7 out of 5 4.7

Reviews

4.7 out of 5 4.7
28 lifetime reviews.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    December 7, 2020

    Rick was a great salesman, we had already talked so he knew what I was trying to trade in and what vehicle I was looking at. He made my time quick and... fun. He made sure everything went through smoothly and comfortably. Made sure the vehicle was clean and ready to go when it was all mine!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    November 12, 2020

    Sold me a car with bad front brakes, bad back brakes, front right caliber was sitting low, a bad alignment and who knows what else. I’ve only had this... car for a month and have brought it to service 3 times. The general manager joe lied to my face telling me my back brakes were at 10 percent and he seen them with his own eyes. When I brought it to Monroe muffler a few days later, they informed me the brakes were at 10 percent, showed me them and gave me a print out. After informing the manager who lied to me about my trip to Monroe, he ignored my calls and emails. Not only that, but then after emailing the president of the company, I still got absolutely no where and ignored. I guess this is how they conduct business. Moral of the story, don’t go there! General manager joe is the worst along with the whole service team. Straight garbage! They take advantage every chance they get.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Samantha, Thank you for taking the time out of your day to review us, it is more than appreciated. We have gone above and beyond to ensure you are p...leased with your vehicle purchase. When you complained about your brakes, we checked your front and rear brakes and we replaced your rear brakes. We informed you that your front brakes were in good condition after inspecting them. You had then taken your vehicle to monroe muffler who had stated your front brakes needed to be replaced as well. After you had told us you had taken your vehicle to monroe muffler and you told us this information, Joe has tried to email and contact you via phone and you have not responded to any of our calls or emails. We are going above and beyond to ensure you are pleased with your vehicle purchase. For further questions or concerns please contact Joe at 585-924-2277

  • 5.0 out of 5
    November 3, 2020

    This was my first time buying a car, and they made it very enjoyable for me. I bought a 2012 Chevrolet Cruze, and it is absolutely gorgeous and wonderful... to drive! I am glad I waited for this car. The whole experience was very rewarding!

    4.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Jamisona, Thank you for taking the time out of your day to review us, it is more than appreciated! We thank you so much for choosing Auto Outlets of... Canandaigua to purchase your first vehicle! We hope you are enjoying your 2012 Chevrolet Cruze and we thank you for your business!

  • 5.0 out of 5
    September 7, 2020

    Didn't have an appointment. Met with Nick Foster and told him my specifications for purchasing an affordable, dependable used car. Test drove and liked... a Nissan Sentra and he worked well to make this become my new car. I will be recommending him to family and friends in the car market

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Paty, Thank you for taking time out of your day to review us, it is more than apprecaited! We are pleased to hear about your wonderful experience wi...th Nick! We hope you are enjoying the Nissan Sentra! We thank you for your business and thank you for choosing Auto Outlets of Canandaigua

  • 5.0 out of 5
    July 4, 2020

    Nico Childs took good care of us, was polite not pushy, came in on his day off to accommodate us would recommend him to any family member or friend.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Kelly, Thank you for taking time out of your day to review us here at Auto Outlets of Canandaigua! We are pleased to hear about your wonderful exper...ience with Nico! We hope you are enjoying your vehicle and we thank you for your business!

  • 5.0 out of 5
    June 18, 2020

    I searched for a quality pre-owned vehicle for weeks. The vehicle and process at AutoOutletsUSA both exceeded my expectations. Rick Beaton was extremely... helpful, professional and trustworthy during the process. Rick and the AutoOutletsUSA process removed the stress from the process, leaving me with an efficient, enjoyable car-buying experience.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    K Carp, Thank you for taking time out of your day to review us here at Auto Outlets of Canandaigua! We hope you are enjoying your vehicle! Even more ...so, we are pleased to hear about your wonderful experience with Rick! We thank you for your business!

  • 5.0 out of 5
    June 11, 2020

    Rick was great and answered all of the questions we had. Wasn't pushy at all, he knew my budget and didn't try to push me past it which has been my experience... at other dealers.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Joe, Thank you for taking time out of your day to review us, it is more than appreciated! We are pleased to hear about your awesome experience with ...Rick! We hope you are enjoying your vehicle and we thank you for your business

  • 5.0 out of 5
    October 19, 2019

    I recently purchased a jeep from auto outlet in Farmington I made one phone call Lauren answered the phone she was very helpful and friendly within the... hour I decided to drive to the dealership to look at sum of the cars she said they had there when I arrived Lauren was busy with another customers she introduced me to Nick he was very helpful in finding me a few cars That would fit my needs after test driving one which was the jeep Nick and I went to Derik the numbers guy he crunched the numbers around to see if the payments where about what i was trying to be at with In a few days I decided to purchase the jeep Lauren helped me finish up the paperwork and had the car cleaned and perfectly detailed for when I picked it up I would like to give a big thanks to Lauren Nick and Derik for helping me with the purchase of my Jeep Because of that team of people This was the most fun and easiest car buying experience I have ever had and now I have a really nice car that fit my needs with payments that I was looking for

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Allen, Thank you for taking time out of your day to review us, it is more than appreciated. We are pleased to hear about your wonderful experience w...ith Nick, Lauren and Derek. We welcome you to our Auto Outlets USA Family! We hope you are enjoying your Jeep and we thank you for your business! Thank you, -Auto Outlet of Canandaigua

  • 5.0 out of 5
    June 9, 2019

    My husband Paul and I recently purchased a Toyota 4 runner. Lauren was absolutely amazing to work with. Her communication skills are exceptional and she... is extremely friendly. There were no secrets or hidden costs, she was straight forward, patient, and honest from start to finish. One of our best car buying experiences ever, thanks again Lauren we love the truck!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Paul and Connie, Thank you for taking the time out of your day to review us! We welcome you to the Auto Outlets USA Family! We are elated to hear ab...out your awesome experience with Lauren! We hope you are enjoying your 4Runner! We appreciate you choosing Auto Outlet of Canandaigua! Thank you, -Auto Outlet of Canandaigua

  • 5.0 out of 5
    May 8, 2019

    Lauren Gabriel was wonderful with my 82 year old mom. She is kind, patience and absolutely knows her stuff! I would recommend going to see her at Auto... outlets Canandaigua. Quality of vehicles is great as well.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Connie, Thank you for taking time out of your day to review us, it is more than appreciated! We are honored to hear about the awesome experience ...you and your Mom had with Lauren! We welcome you to the Auto Outlets USA Family! We hope you are enjoying your vehicle! Thank you, -Auto Outlet of Canandaigua

View More Reviews