Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 7:00 PM

Autoline of VA Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 7:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 7:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 7:00 PM

Thursday

9:00 AM - 7:00 PM

Friday

9:00 AM - 7:00 PM

Saturday

9:00 AM - 7:00 PM

Sunday

12:00 PM - 5:00 PM

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since May 2016

Let AUTOLINE show you how easy it is to buy a quality used car in CHANTILLY. We believe fair prices, superior service, and treating customers right leads to satisfied repeat buyers.

...


Our friendly and knowledgeable sales staff is here to help you find the car you deserve, priced to fit your budget. Shop our virtual showroom of used cars, trucks and suv's online then stop by for a test drive

Reviews

3.3 out of 5 3.3
29 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    October 17, 2018

    He does not know how to comminicate with his customer . all he cares is to sell a car and when somethings worng with a car he wouldnt care anything about... it.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 2, 2018

    They are really very friendly and helpful.You can find a lot of car depends about your budget.And also they can help you about auto loan.I really recommend... it.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 1, 2018

    I bought two cars at Autoline of Va. I will definitely buy the third car at autoline Super friendly staff and very helpful, top quality cars. I indicated... Autoline to all my friends. Quality with great prices.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    October 1, 2018

    in the midst of legal action as we speak . They are crooked and dishonest . Please read the fine print and get answers in writing . When you question them... they give bogus names that change everytime you call but you recognize the voice and they argue with you on any negative thing you say (just like we have seen in the responses to these negative reviews ). Read the fine print before signing or better yet, don’t sign at all ... just leave !

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    September 7, 2018

    Sold my 16yr old a piece of crap Audi S4, had the car less than 3 weeks and we have already had to deal with being stranded cause the car had no oil to... now today being stranded because the car has no coolant at all in it. When we called to talk to the sales guy Hazan he wouldnt even help us so asked to speak to a Manager and Shawn said they cant do anything for him. This car is junk and now we are stuck with it. Will never do business with them ever!!!!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for such unfair review. Dear customer, first of all we did not sell any car to 16 years old child. Your husband which you cursed on phone bough...t car. Your husband purchased 2003 Audi S4. On time of purchase car was in good shape and all maintained. That time you also confront your husband to buy car. And you definitely know they purchased that car for project. We do not know what is your family problems. But you called us and blackmailed that you will post bad reviews if we will not take car back. Hopefully, other people will not be harassed by you like us.

  • 5.0 out of 5
    June 25, 2018

    Brian was Fantastic to work with! I flew into Dulles airport on his day off and he not only picked me up from the airport, but he also opened the dealership... early to help take care of me! I would recommend them to anyone!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    June 18, 2018

    Nice customer service before you purchase your car, make sure you wash your car before you buy it from them. Car paint will go and see some scratches,... they will blame you if that happened. The manager point you a finger and threaten you to call police if you see some issue after your purchase. Please be careful on their great customer service guys. I am the one who bought expensive car from them and have to do servicing after i purchase the car. I don’t prefer anybody to go there and buy, I know their cars are cheaper than other but you will have to spend later those moneys.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    You have to be honest. You got amazing car with 9k miles. We even made emission test as a gift. Car was completely clean on time of sale. You checked ...car at least hour. Car has bumper to bumper warranty. You even put 5 star review. After 4 days you are calling us that there is dent. We checked pictures if car has any dent before selling. And you know there was not any dent on car. You made it after four days you stated that you found dent on car. You told us to help you. We made you cheapest and quality body job in USA. We agreed that you going to pay half of body job. Then after job done you said you will not pay that. Only to make you happy we made all of these. But this is how you appreciate it. Thanks for dishonest review. Hopefully other customers will not get mislead. We will upload pictures of the car before and picture after you damaged car. We will put your previous review. And make sure other businesses be very careful while dealing with you.

  • 5.0 out of 5
    June 11, 2018

    Brian was very friendly and knowledgeable about all the cars on the lot. Sean was great with the financing and explaining all the details. They were... never pushy and wanted to make sure we had all our questions answered.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 7, 2018

    Buying a car when you live a 1000 miles away from any dealership is risky at best. However, Brian went out of his way to reassure me that the car was as... described and took it to a local Mercedes dealer for a pre-purchase inspection and fixed the few things they found. So yes I would recommend Autoline of VA.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 4.0 out of 5
    May 27, 2018

    Great experience shopping with my son for his first “new” used car. Brian was professional and very accommodating. Car was clean and ready... as promised. Would purchase from them again without hesitation.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews