Saugus Auto Mall

4.1 out of 5 4.1
Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 7:00 PM
Service 8:30 AM - 5:00 PM

Saugus Auto Mall Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 7:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 7:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 7:00 PM

Thursday

9:00 AM - 7:00 PM

Friday

9:00 AM - 7:00 PM

Saturday

9:00 AM - 7:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

8:30 AM - 5:00 PM

Tuesday

8:30 AM - 5:00 PM

Wednesday

8:30 AM - 5:00 PM

Thursday

8:30 AM - 5:00 PM

Friday

8:30 AM - 5:00 PM

Saturday

Closed

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since December 2016

We are a boutique family-owned used car dealership that sells high quality, clean, well-maintained, high-line luxury vehicles. We operate a family environment that is adamantly dedicated to our clients. Our team adept team members assist you with their best of knowledge and goodwill with your car purchase experience. Our Family Cares About You!

...



Sundays By Appointment Only!

"Quality High End Cars!"

Reviews

4.1 out of 5 4.1
26 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    May 20, 2019

    I had a very nice car buying experience at Saugus Auto Mall, and I think they are the best used car dealership on Rt1. They sell quality high end cars... with great prices. The staff were professional and I got a great deal for my BMW convertible.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We are so happy to hear that Sharon! That is the kind of experience we always want you to have!

  • 5.0 out of 5
    April 5, 2019

    I had a very nice car buying experience at Saugus Auto Mall. Ali, was very nice and professional and made my experience pleasant. I am in love with my... 2014 Volkswagen Touareg!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We are happy to hear that, Paul! We are glad that you had an awesome experience and you found what you wanted. Thank you for the recommendation!

  • June 21, 2019

    Drove home with a well maintained and lovely BMW convertible at a very fair price and in excellent shape. Ali was so easy to work with - low pressure and... most accommodating. This was my first purchase of MA vehicle to bring back to NH and they made it nice and easy. Great job!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    March 27, 2019

    Awesome job all around! I bought a used Audi A8. They got me an excellent approval for a loan with a credit union. The sales staff was very courteous and... professional.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you, Mike! We are glad you had such a great experience with us! We look forward to continuing doing business with you!

  • 5.0 out of 5
    January 8, 2019

    Felt very comfortable at dealership; everyone was very happy and helpful. They git me a great loan and fully serviced my car. No wonder why they are the... best used car dealership on Rt1.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks, Steven. We appreciate your business!

  • 5.0 out of 5
    December 1, 2018

    They offered an excellent price on a used Audi Q5 that I was looking at. It was a great deal! They did all the services for the car for me. I was very... happy with the vehicle, price, and the loan.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you, Theodore! We are more than happy to make sure your experience with us is nothing but positive! We are also more than happy to have you as a... customer! Thanks again!

  • 5.0 out of 5
    October 31, 2018

    My experience was excellent. Ali was very friendly, and honest! He gave me a fair price for my trade and did all the services for the car I bought from... him. I'm so happy with my purchase! Thanks!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you, George! We really appreciate your kind words on Ali! We are glad that he really helped make your buying experience so enjoyable. We appreci...ate your review!

  • 1.0 out of 5
    June 26, 2018

    If I could give zero stars I would. Called ahead of time to ensure the vehicle I was interested in was still available. Was told that they would make sure... the vehicle was on the lot...get there and of course, it wasn’t. The salesperson drove us to the other dealership, two miles away. Finally get to see the car, which was reportedly in excellent condition and detailed. Long story short: it wasn’t. Under the hood was a mess, leather damaged, ashes in the ashtray. Was told that I could not take the car off-site for pre-purchase inspection, that my mechanic would need to do the inspection on site. Went to make an offer anyway on the car and was told “we don’t negotiate” even though the price was listed well above the NADA guide. Oh well, their loss.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dear Customer, Throughout the past 30 years, as a reputable family owned used car business, we absolutely have believed that we can learn and improve... with constructive feedback. However, we pride ourselves on our services and the high-quality standards we maintain. Firstly, when you called an inquired about one of our Range Rovers, we informed you that the car was available but you never made an appointment otherwise we would have the car at desirable location (we have two Pre-Owned car businesses on Rt1, Saugus, within 2 miles of one another about which you had been informed on the phone beforehand.) Moreover, on your comments about the car cleanness, we are adamantly positive that our Range Rover was detailed immaculately when you took a look at it. Notwithstanding, we always welcome our customer's to take the car for PPI (Pre-Purchase Inspection), however, you were asking for a $6,000 discount for the car which does not allow any room for a sound negotiation. That being said we thought it would be pointless to have your mechanic take a look at it as we could not accommodate you for such a huge discount. In addition, our team does an extensive market research when pricing cars on various websites that NADA is one of the many. We believe that we should not get our information only from one bubble. That car was priced as one of the best deals within 200 miles radius according to Cars.com and similar websites. In a nutshell, we believe you choose to leave this feedback since we did not give you the $6,000 discount which was almost % of the purchase price. In addition, the same day you visited another dealership that our family owns and offered them $23k for a $30k car. Last but not least, we suggest that you should look for a car within your budget rather than asking for a large discount which would cause the dealer to lose even from their principle let alone from their profit. We wish you luck with your car purchase.

  • 5.0 out of 5
    April 4, 2018

    I recently purchased a 2013 Landover Sport at the Saugus Auto Mall and I must say I am very happy and completely satisfied with my purchase. I know that... car shopping can be pretty tedious and stressful ,The staff of Ali, Mike and Jason make purchasing a car pleasant ,without any stress at all, they truly work as real professionals making sure to listen to the customers’ needs then they deliver. I would highly recommended that if you are looking to purchase a used car you need to visit Saugus Auto Mall ,you will be very happy and surprised how smoothly the process goes. This is all on the staff; they realize customer service is a must. From start to finish the easiest car purchase I have ever made. Thanks to the staff

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We're happy to know that you enjoyed your time working with us! Thank you for taking the time to share your experience with us!

  • 5.0 out of 5
    March 26, 2018

    Alireza was very helpful as well all others in the buying process. Very happy with the 2010 VW Toureg i purchased from them. I would highly recommend to... everybody who wants a god used car.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you, Jagos! We really appreciate your kind words on! We are glad that we made your buying experience so enjoyable. We appreciate your review!

View More Reviews