Lexury Auto Collection LLC

4.9 out of 5 4.9
Rectangle 48
Sales 9:30 AM - 6:00 PM

Lexury Auto Collection LLC Hours

Sales

Monday

9:30 AM - 6:00 PM

Tuesday

9:30 AM - 6:00 PM

Wednesday

9:30 AM - 6:00 PM

Thursday

9:30 AM - 6:00 PM

Friday

9:30 AM - 6:00 PM

Saturday

10:00 AM - 4:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since December 2019

The staff here at Lexury Auto Collection LLC has been happy serving the Aurora, CO area and would love to help you with your next vehicle purchase. Every car we sell comes with a free comprehensive CARFAX vehicle history report. We will do our best so that you leave with a smile on your face and are totally satisfied with your purchase.

...



1.We are a CARFAX Advantage Dealer
2.FREE CARFAX Vehicle History Reports on every car
3.Buy from us with confidence

"Luxury Vehicles, affordable price!"

Reviews

4.9 out of 5 4.9
41 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    August 2, 2019

    The dealership keep the promise to replace the tires and fix the central control unit. It is beyond my expectation. Will definitely to recommend this... dealership.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for your fantastic Reviews.

  • 5.0 out of 5
    August 2, 2019

    The overall shopping experience is fast and professional. They do have a very good Fleet. Fancy cars. The stuff are very helpful and friendly. Highly... recommend.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for your fantastic Reviews.

  • December 5, 2019

    Cloud was extremely friendly as well as the other Gentleman that was in the office. Cloud went above and beyond for us to make sure we were happy and did... everything he cloud to help us get the Edge that we wanted, I would definitely recommend using Lexury Auto as a place to consider when purchasing a vehicle. We very pleased with doing business with him and will definitely look into buying another vehicle from them on the future!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello Don, Thanks for your support. Look forward to serving the great customer like you !

  • 5.0 out of 5
    August 1, 2019

    They are very helpful and took grate car of us!! They took care of all the repairs fast and with no worries to us!! Grate dealership!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for your support Vanessa!

  • 1.0 out of 5
    June 26, 2019

    I had come in to look at a Jeep Grand Cherokee here. We had called and let them know that we would be coming in to look at it days in advance. When we... came in the interior had been very dirty with rocks, crumbs, and even soda bottles shoved under the passenger seat, and the vehicle had 3,000 more miles than their add showed. We had asked how long they had the vehicle and they said a couple of months. Not sure how in a couple of months there are 3,000 miles put on a vehicle when it’s just been test driven... We had also asked if people had been interested in this Jeep and they told us “people had been interested but they couldn’t make the payments work.” Overall we still liked the car enough that we wanted to purchase it, but the price was higher than what it should have been on this vehicle. They were not willing to work with us on either our trade in or the new vehicle and when we tried negotiating with them they started yelling at us and flat out told us we should buy from somewhere else. The payments were not reasonable for what the Jeep was and how many miles had been put on it. They seem to be okay with not making a sale and keeping the vehicle for themselves to drive around as their daily driver because that’s what seemed to be happening with how many miles were on it in a couple of months of being at the dealership and how dirty it was inside. We will not be doing business with them because they were not clean, not helpful, and came off rude. They can sit on their inventory and keep it for themselves and not make a sale with anyone because that seems to be the trend with this particular Jeep. I would never recommend this dealership to anyone.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello Anne, I apologize that you are not happy with us. As our salesperson explained to you. You have Negative balance with your trade-in. You tota...l finance amount is over 35k and you refused to put any down payment. According to the 8 percent Apr for 84 months, your monthly is about $545 monthly. You want $450 instead. It may not be possible for doing that. Beside, you refused to let us pull your credit. I hope that clears some misunderstanding. Have a nice day!

  • 5.0 out of 5
    February 13, 2019

    Buying process simple, thorough, honest. Provided a fabulous car at a great price with service detail, integrity, and anticipation of my needs. Would absolutely... purchase another vehicle from Lexury.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you, Janet. We are looking forward to seeing you again.

  • 5.0 out of 5
    January 14, 2019

    It was by far the best buying experience buying my daughters car Mr.cloud was very patient and understanding he came out of his way on a Saturday to show... us the car would highly recommend this dealership

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you, Mr. Salazae. We are looking forward to seeing you again.

  • 5.0 out of 5
    July 9, 2018

    Was so quick and easy made it go fast awesome job. What a great team to work with. They are on top of that filled gas and did emissions and had everything... needed for me to be able to get my license plate in Westminster, I am so thankful for the treatment of received Lexury Auto Collection.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    July 3, 2018

    This was my first time ever buying a car and it went good. I just wish i knew i had to bring a few documents with me. Lesson Learn.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 26, 2018

    I came in + looked at the jeep + test drove. Told them i needed time to think about it. Came back in a weak later with a friend to test drive it as well... . They were as question to him as they were to me.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews