Orlando Auto Mall

2.6 out of 5 2.6

Reviews

2.6 out of 5 2.6
9 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    December 13, 2019

    Very helpful and knowledgeable during the buying process, their inventory are mostly foreign which is what I was looking for. So far the vehicle is operating... as it should but only time will tell. Their financing was fair given my situation.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    September 10, 2019

    Dealership committed fraud and charged $500 when I authorized only $100 to be charged as a deposit for a car and I was never told it was non refundable,... which is why he charged the 500 instead of 100. When I devided not to buy the vehicle because it was a lemon, the manager came out and said “oh well, you should have known it was non refundable”. Which is nonsense...after reading more reviews I should have known

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    September 10, 2019

    Regarding a previous Review BY PAUL ARTHUR and a lying OWNER'S response Nice try Liar. My son took my grandson to your den of thieves to buy his first... car. The one you showed him had two dash warning lights lighted and after some discussion it was agreed they would come back when you had it ready to show and had evidence the lights were not lit up and there was nothing wrong causing them to be lit. My son authorized only a $100 dollar REFUNDABLE deposit to hold the car so they could see and inspect it again with no warning lights glowing red. At no time did Owner tell Paul the deposit was non refundable. Moreover, who would leave a non-refundable deposit to return to look at a car with two red engine warning lights and to further check the car. Nor was there ever any discussion for any authorization in the amount of $500 dollars authorized on the Arthur credit card for a non-refundable deposit for further inspection of said car. Your crooked assistant took it upon herself to illegally charge the amount of $500 to the Arthur credit card. This is credit card fraud and your company employs a multitude of scam artists. PLEASE. NO ONE BUY A CAR FROM THESE CROOKS...A TOTALLY DISHONEST DEALERSHIPS. ABSOLUTELY NOT RECOMMENDABLE TO ANYONE ELSE.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    April 2, 2019

    ALL IM GOING TO SAY IS READ THE REVIEWS THIS PLACE IS NO GOOD AND THEY LIE AND FIX THINGS FOR A SECOND PLEASE DO NOT WAIST YOUR TIME OR MONEY !!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    August 13, 2018

    All the cars at this place are lemons. If you know what's good for yourself stay away! I lost 5200 dollars messing with this place. Ended up trading the... lemon in for something more reliable.

    3.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    July 2, 2018

    Purchased vechile drove for 2weeks put 208 miles on car engine shot. Wanted my money back or even given another car as I needed car to get to and from... work and child to and from daycare. But nope I was asked to get new engine and they would reimburse me less than half the cost on top of expected to still make payments on car. Keep in mind I just put $3,000 down on the car . I’m not a hard person to work with I never write reviews but in this I felt it was necessary. RUN go anywhere else. Horrible experience but I guess I should have known better.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 9, 2018

    showed up and was greeted by a nice woman named Genesis. I had done my research on their lot and was interested in 3 vehicles was handed the keys upon... request drove all three...left, visited three other dealers with absolute terrible "sales pitches" and outrageous dealer fees. This dealership let me test drive a jeep laredo they had a second time because it was such a tough choice. Genesis was extremely fast and detailed when explaining everything that comes with buying a car and getting to leave with it the same day. Great deal i got on this jeep just had it serviced to see if anything was wrong and she is a BEAUUUUTYYY! I'm almost thinking about putting in a couple hundred dollars worth and selling it for 9 grand make a 3GEE profit!!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 14, 2017

    Just bought our second car from this place and was kindly asked to leave a review. Let me start by saying that this place is a not pressure no crazy sales... tactic dealership. We went, liked how the car looked and decided to test drive it. After the test drive I had couple other cars to go check out before deciding on this one, the sale agent was not pushy or trying hard to make the sale he kindly let us go and offer us to comeback if we decided to go with their car. I loved the treatment I received, will recommend to friends and family members.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 3.0 out of 5
    May 31, 2017

    They are very nice and help me out alot do far so good I pray god for goodness

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?