Faulkner INFINITI of Mechanicsburg

2.4 out of 5 2.4

Reviews

2.4 out of 5 2.4
5 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 1.0 out of 5
    August 27, 2019

    called ahead of time drove 2 hours to test drive a car. advertised wrong mileage did not tell us until we came in. very unprofessional. did not try to... compensate for false mileage. next day they sent email bragging about selling the car we drove 2 hours to look at. very deceiving dealership.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    John, we appreciate you taking the time to leave this review. We regret to learn that you did not have a more positive experience with us. If you woul...d be willing, we would like to try and turn your experience around. Please reach out to us at (717) 691-8900 and we will do our best to make this better.

  • 5.0 out of 5
    June 29, 2019

    Purchased a used mercedes benz glc today from this dealer. Great deals on a car, great staff, and everything went out very smooth. Fred and Bobby were... very helpful! I dont really comment reviews like this but I highly recommend this dealer to anyone whos looking in to buy new infinity or any used cars. Maybe one thing if I have to pick on would be their detail/cleaning. Didnt do really good job on detailing but other than that, everything was perfect.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Congratulations on your new vehicle! We're happy to hear our staff was able to provide you with a positive car buying experience. We hope to be of ser...vice to you again in the future. Best wishes, Faulkner INFINITI of Mechanicsburg

  • 2.0 out of 5
    June 12, 2019

    Went in for a 35K mile checkup, oil change, filters, etc. Was advised that my tires were wearing on the outside edges, they were not run flat tires, and... the car was not equipped with a jack and spare tire, hence they recommended tire replacement. I declined as I wanted to price compare. However, I did determine that my tires were indeed run flats. The service manager misrepresented the tires in an apparent effort to convince me to replace them. Just a heads up to verify whatever they tell you and ask to inspect any parts they claim need replacing before they actually do the work. They are not to be trusted.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    George, thank you for sharing your experience with us. We are disappointed to learn of your visit and would like the opportunity to try and make this ...up to you. When you have a chance, please reach out to us at (717) 691-8900 and we will do our best to make this better.

  • 1.0 out of 5
    March 13, 2019

    Shady as the day is long don't trust them ripped me off for over 900 dollars .they don't care about the working man they only care about your money

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 3 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Brian, we regret to hear that you had a negative experience with us, but would appreciate the chance to turn your experience around. Our manager would... really like to speak with you more regarding this matter. Please reach out to us at (717) 691-8900. We look forward to hearing from you.

  • 3.0 out of 5
    June 7, 2018

    Purchased an 07 Infiniti m35x. No warranty given in less than 2 months the transmission needs to be rebuilt at a cost of $3,000. Very disappointed

    5.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    4 people out of 5 found this review helpful. Did you?