KD's Auto Sales

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

2.6
(13 reviews)
Visit KD's Auto Sales
Sales hours: 9:00am to 7:00pm
View all hours
Sales
Monday 9:00am–7:00pm
Tuesday 9:00am–7:00pm
Wednesday 9:00am–7:00pm
Thursday 9:00am–7:00pm
Friday 9:00am–7:00pm
Saturday 9:00am–5:00pm
Sunday 12:00pm–5:00pm
(954) 623-8492 (954) 623-8492

Inventory

See all 75 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since July 2017.
At KD's Auto Sales we want to provide you with the best automotive experience possible. From researching the vehicle you want to test driving your options we're here to help with our knowledgeable sales staff and an impressive selection of cars trucks and SUVs. Let us help you find the perfect vehicle!
Cars From $995.00

Reviews

2.6
(13 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

Wayne at KDs Auto Sales was great with my car purc

Wayne, my salesman made me feel like family. Took me right over to the vehicle I purchased when I told him exactly what I was looking for. Very happy and will be back for my sons car next month. Thankyou Theodore McNair

5.0

nice experience

Friendly staff, and honest not overly pushy. Walked around the lot and test drive the vehicle. They have a nice inventory of used vehicles. Overall great experience here 👍.

1.0

BUY SOME WHERE ELSE

purchased a 1997 buick riviera , did not go look at the car and i understand as is...but a week ago the car arrived and the shipper handed me the key and said did they tell you about the broken windshield? NO they did not..and away he went, i called kd and they said would look into it and take care of it,,i have been calling,,,texting,,,emailing,,leaving messages now for a week and they have been blowing me off,,they even wanted me to put it on my insurance,,,well today i am paying $422. to have a windshield put in..also has a broken ignition switch and no keys to the doors or trunk..NO CUSTOMER SERVICE AND WILL NEVER DO BUSINESS WITH THEM AGAIN , i am in touch with the dealer licensing board to file a complaint

1.0

SCAMMER, DO NOT BUY FROM

Scammed us on a 1957 Chevy, Claimed it was a rust free california car, once vehicle arrived, body and frame has extensive rust through body panels and frame mounts, complete scam and no response from owner to try and make right, BEWARE!!!! DO NOT BUY FROM HERE OR YOU WILL BE SCAMMED

1.0

The big lie!

I bought !996 Nissan 300zx 2+2 for $14,000.00 on March 29, 2022 and the next day same exact car matching vin# on same site selling for $12,900.00. I called Katie and she stated they're computer was hacked which is under cars.com which I contacted and they were not hacked. The vehicle should have been removed from inventory and or stated sold. This is exactly why used car salespeople have a terrible reputation.

1.0

My experience at, kds autosales, pompano beach, fl

If you are looking for the worst possible car buying experience ever, you've come to the right place at KD Autosales! As rip off artist, they are at the top of the list! I told "Katie", I was looking a project car to build. I told her that I found 2, hers and 1 in Virginia. Your's is Pricey, $500 over book. (NADA) She said "You don't want a Virginia car. It's probably full of rust!" She was right, which is why I shop the sun states. We closed . I also paid $750 to transport it to NM. I was shocked upon i'ts arrival! It still looked good, but would barely idle. The engine was making a noise. "What!!" The engine check light is on?" That means it won't pass an emission test . Also, it had a large rip in the rear leather seat. Something not disclosed in pictures, or conversation. I had asked Katie before the sale, if everything worked. "Absolutely! she said. "It's a low mileage, well cared for car". Well it was low mileage for the year. That was the only true statement made about the car! Two power windows , the driver's side door lock, also didn't work! There were also two area's of the head lining , loose and hanging.When I Opened the hood, the grill fell off. But this, was the final "Gut Shot", The car had rust, from the engine compartment, through the entire under carriage, even in the trunk! When called to complain, I was given to Toby, who said he was the owner. He said, "You can't expect a twenty year old car, not to have rust, It's a New York car! Who buys a rusted out, New York car to sell in Florida? Apparently, they do. This car was totally misrepresented buy this dealership, and it's sales person! I believe they call that fraud! BUYER BEWARE!!

Dealer response

Mr. Stan Allen, you could of had this car simply inspected before purchase. CARFAX are available directly on our site so you can see a full history of EVERY SINGLE CAR AND EVERYWHERE IT HAS BEEN. YOU NEVER ASKED about its history at all. YOU stated you were using the car for a PROJECT. Putting two cars together. You purchased the car AS IS, for $2,300! You were expecting a NEW CAR, THIS IS A USED CAR.

5.0

Exceptionally courtesy, fast and friendly.

Terry was very professional, friendly, trustworthy! The entire process took less then 3 hours.

5.0

Beautiful Car

Harold from Texas : October 2019 Recently purchased a 2002 Cadillac Eldorado from KD'S Auto Sales. Am very pleased with this car. It was just as described in the ad. Kris and the staff were great to work with from start to finish. Would definitely purchase from them again.

5.0

My Experience at KD's Auto Sales

I happened to be surfing the web when I came across a 1950 Buick Roadmaster which caught my eye. That front grille...WOW! I drove up from Miami and met Kris, Terry, Wayne, and some of the other staff members, a very amicable and friendly group. Kris, the owner, gave me a very fair deal on this classic piece of Americana! Honest, professional, reliable, and helpful are three characteristics I can think to describe Kris and his people. They are a pleasure to work with and as a family owned and operated business, every employee seems to be enjoying what their work entails. Being a classic car collector, I am presently eyeing two more vehicles he has for sale. I recommend them highly and wish KD's Auto Sales the very best of luck in all their future endeavors. I highly recommend. Gerry Alvarez 1950 Buick Roadmaster

5.0

Buy Chevrolet Cobalt 2009 red color

08/24/18. My name is Sebastian and I went to KD Auto Sales in Pompano for my second car in this store. I looked for Terry who treated me very kindly as always and gave me the car that I liked according to my needs. My experience of two good cars with this company gives me the peace of mind to recommend it to my family and friends.

See all 13 reviews