Maxon Buick GMC

4.3 out of 5 4.3

Reviews

4.3 out of 5 4.3
361 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    August 6, 2019

    I have used this service center for 12 years for several different vehicles. Recently, my experiences went from ok, to bad, to intolerable. At my last... service visit, the technician forgot to tighten the lugnuts on my tire and I almost had an accident when the car began fishtailing all over the highway. They apologized and I decided to give them another chance. I made an appointment for 11;15 to have an oil change and fix a leaky tire. I showed up ten minutes early at 11:05. I checked in at 12:30 and the representative told me that my car hadn't yet been brought in the shop. I asked for a loaner car as I had to get back to work but they couldn't provide one. 45 minutes later they had someone drive me to my office but said they couldn't guarantee they'd be able to pick me up. At 2:19, I was notified that my car was ready. THREE HOURS FOR AN OIL CHANGE AND A LEAKY TIRE!!!! Do yourself a favor and go somewhere else! I'm officially done with this place.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We are sorry to hear that your visit with our team did not meet our five-star standard.... We would like to speak with you about the details of your frustration. Please contact us at 908-851-5500 Extension 1435 at your convenience. We look forward to hearing from you.

  • 5.0 out of 5
    July 2, 2019

    I did not know what I was looking for but I left the dealership with a car that I was pleased with. Nick was polite and met my accommodation for my purchase....

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    May 14, 2019

    As soon as you walk into this dealership, the employees welcome you with open arms as though you are family. Vinny our sales man was extremly quick to... please, he listened to what we had to say, he knew what our budget was, therefore he knew what we might be interested in purchasing. Vinny helped us from beggining to end, calling insurance company, speaking to on- star, finance, changing plates, and introducing us to Felix the manager who then ran with the ball. Felix then expressed concerns by putting our minds at ease when we needed to supply information required to purchase a vehicle. Felix collected 1 piece of information at a time so that we were not overwelmed or confused, nor did we feel that we were being rushed into anything. Felix worked out a plan that we could afford and surprised us with additional bonus of not having to pay the 1st payment on the car purchase. All I can say is keep up the good work. We will be back when it is time to replace our vechicle. Thank You For Your Positive Attitudes and Great Customer Service .

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the great review! Our customers' satisfaction is our top priority and we are happy to hear that our team provided you with a five-star e...xperience. We hope to see you again in the near future.

  • 5.0 out of 5
    January 4, 2019

    Had a great experience with Jorge! Highly recommend him. He made the process easy and efficient. He was honest and efficient. Go see Jorge if you are... ready for a new car!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for taking the time to review us. We are happy to hear that you had a pleasant experience with Jorge and the rest of our team at Maxon Buick... GMC. We hope to see you again soon.

  • 5.0 out of 5
    January 2, 2019

    Overall a great experience! Sudar was patient and a pleasure to work with! He was very knowledgeable and explained things very well. He has been very attentive... since I received the car as well!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for taking the time to review us. We are happy to hear that you enjoyed your visit with us at Maxon Buick GMC. We look forward to seeing you... again in the near future.

  • 1.0 out of 5
    January 1, 2019

    I called up as I had questions about my service plan. They said they were busy got my information and said they would call me back. No one ever called... me back and my boyfriend ended up just going up there. Poor service

    3.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Friendliness
    1.0 out of 5
    Pricing
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    December 30, 2018

    I didnt feel as 8f I was pushed into a decisi ok n. Yet there are features in the vehicle I now see isnt there. However i feel there is an interactive... quality that is worth pursuing.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    4.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for sharing your review with us! We hope to see you again!

  • 5.0 out of 5
    December 30, 2018

    This dealer was recommended to us by a friend. When we arrived, we were greeted by a salesperson on the lot. He was very nice and seemed pretty normal.... No hard sales treatment. Spent a ton of time with us as we changed our minds a few times. Super patient and knowledgeable. We ended up leasing a new car and buying a used car. Great experience! Never thought I would say that about a car dealer!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for taking the time to share your review with us! It is a pleasure to know that our team provided you with such excellent assistance. We hop...e that you are enjoying your new car!

  • 5.0 out of 5
    December 29, 2018

    When I got there they was open on time. Spoke with Carlos was very helpful with letting me know what's wrong with my car which was the water pump. Helpful... with talking to the warranty department and had the car ready before the time that was quoted.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for sharing your review with us! It is a pleasure to know that Carlos provided you with such excellent assistance and we hope to see you aga...in!

  • 5.0 out of 5
    December 29, 2018

    Very professional and made process easy overall . Sales consultant Serdar Copur was well informed and knowledgeable of vehicle. Sales Manager Anthony Terrezza... was top notch and very easy to deal with. Buying/ leasing a car is never an easy process but Maxon made it very pleasant and painless process. Would recommend 100 percent to anyone in need of a car.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for sharing your review and recommendation with us! It is a pleasure to know that Serdar and Anthony provided you with such excellent assist...ance. We hope to see you again!

View More Reviews