Ultimo Motors North Shore

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

2.4
(73 reviews)
Visit Ultimo Motors North Shore
Sales hours: 9:00am to 8:00pm
View all hours
Sales
Monday 9:00am–8:00pm
Tuesday 9:00am–8:00pm
Wednesday 9:00am–8:00pm
Thursday 9:00am–8:00pm
Friday 9:00am–6:00pm
Saturday 9:00am–6:00pm
Sunday Closed
(847) 592-0623 (847) 592-0623

Inventory

See all 108 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since April 2018.
At Ultimo North Shore we host an inventory from a variety of manufacturers like Acura BMW Land Rover Porsche and plenty more. Our 95000 ft indoor climate controlled showroom ensures protection from the Chicago area weather. We at Ultimo serve clients in over twelve countries and are well seasoned when it comes to overseas buyers. Our customer service philosophy has paved the road to an intimate relationship with our clients one that is built on a foundation of trust and faithfulness.

Reviews

2.4
(73 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

I found every bad review to be the total opposite of my

I found every bad review to be the total opposite of my experience. Alan was very professional and honest about my F Type . The car is phenomenal as was Ultimo

5.0

Found vehicle online.

Found vehicle online. I was skeptical at first; however I communicated with dealer personnel, Carlos and Alan by email and phone. They were responsive and respectful of my concerns and questions. We came to an agreement on the terms and solidified it with a small deposit. They agreed to hold the car until I could arrange Air Line to see vehicle. I saw the car on a Wednesday, completed the transaction on Thursday. ULTIMO agreed to arrange the shipping too. I was getting on the plane to head home and got a call Thursday afternoon that the car would be picked up for transport Friday morning. Friday morning Carlos sent me all the transport information. I am 1700+ miles from ULTIMO and the car arrived Sunday morning. This worked out great.

Dealer response

Thank you for the wonderful comments! We are thrilled Ultimo Motors was able to assist you with your purchase. We hope you enjoy your vehicle and thank you for choosing Ultimo Motors!

1.0

I buy car for cash .Already 5 month I can not get

I buy car for cash .Already 5 month I can not get title. I will have to seek legal action. Every time I called no Response

1.0

Damaged goods

Ultimo Motors North Apr 4, 2022 Caraddict Buyer Beware, dealer sells damaged cars without disclosure. We aren't talking scratches and nicks, we are talking replacement body panels required. Inspect thoroughly and do not ship! $100k+ car, dealer response you bought it as is, 1 year old car, dealer response you bought it as is, proof parts of the car has been disassemble, dealer response you bought it as is. Car has less than 5k miles, you guessed it, you bought it as is. Dealer made verbal warranties to you about the top condition of the car during negotiations. Dealer response, you bought it as is, we didn't cause the damage our shipper did! Call them. Shipper documented the damage at pick up and Ultimo signed off on it!! I have had several luxury cars purchased and shipped from east coast and from the west. Never an issue. These guys, will fail to make disclosures, demand top dollar.

Dealer response

We are already in communication with you about the situation.

1.0

Buyer Beware, dealer sells damaged cars without

Buyer Beware, dealer sells damaged cars without disclosure. We aren't talking scratches and nicks, we are talking replacement body panels required. Inspect thoroughly and do not ship! $100k+ car, dealer response you bought it as is, 1 year old car, dealer response you bought it as is, proof parts of the car has been disassemble, dealer response you bought it as is. Car has less than 5k miles, you guessed it, you bought it as is. Dealer made verbal warranties to you about the top condition of the car during negotiations. Dealer response, you bought it as is, we didn't cause the damage our shipper did! Call them. Shipper documented the damage at pick up and Ultimo signed off on it!! I have had several luxury cars purchased and shipped from east coast and from the west. Never an issue. These guys, will fail to make disclosures, demand top dollar.

Dealer response

Thomas, We are sorry to hear you are not happy with your experience. We did speak directly to our General Manager, Alan A., in regards to the situation. Prior to the shipping, the vehicle was thoroughly inspected by our team and yourself that the vehicle was in pristine condition. We requested photos of the damage and did not get a response for quite some time. We offer the reimbursement to get the vehicle fixed and the Transport company's information from shipping the vehicle. If you have any other questions, please contact us directly at 847-565-6507. Sincerely, Ultimo Motors North

Consumer response

I have documented photos texted to my salesmen as soon as I saw the car in daylight. Same day photos were provided as well as the transport company's report showing damage you signed off on at pickup. Today Alan indicated no reimbursement would be made by Ultimo only transport company information and to see them. Doesn't help due to the damage they documented at pickup and signed off by you. More deceit. Should I proceed to get the repair estimate and you will reimburse for the repair in full?

Dealer response

Thomas, We understand your frustration. We have provided reimbursement for $385 for the damage. We have the provided documents from the Bill of Lading that the vehicle was thoroughly inspected along with photos showing no damage prior to shipping. At this time, we have provided the necessary documents and reimbursement on the transport company's end. You would need to get in touch with the Transport company directly for further assistance. Thank you.

Consumer response

$385 was the bill from BMW for service work to correct the drivers assistance feature that did not work upon the car's arrival. The photos you supplied with Bill of Lading absolutely showed severe damage to the bottom of the bumper cover. You have provided no compensation for damage. Just continue to be deceitful in your choice of language to give the appearance to others that you took care of a problem you did not.

1.0

Cars Without Titles. Beware. Illegal.

Stay away. I paid cash 100% for a car and extended warranty more than 3 months ago. No title. Can't drive the car because I can't register the car. So the transaction was Illegal, staff made false promises, lied about the title, said all the paperwork was coming from main office. Now, the deflection, the lack of remorse and selfishness from this business is most troubling. They don't value the customer, or they would take the car back. Broken contract. Do the right thing. Don't believe them.

Dealer response

Janie, We are sorry to hear your situation. We have already responded to the issues and if there is anything else you need, please don't hesitate to contact us directly. Sincerely, Ultimo Motors

1.0

Sham, shady, old school swarmy used car salesman and...

Sham, shady, old school swarmy used car salesman and dealer. Broken contract. Failed promises. Sold me a car for payment in full, plus extended warranty in cash transaction. I asked for all paperwork, but the dealer never had the title. I believed them. Don’t fall for their BS. No response. No resolution. No title.

Dealer response

Janie, We are sorry to hear your situation. We have already responded to the issues and if there is anything else you need, please don't hesitate to contact us directly. Sincerely, Ultimo Motors

1.0

Highly unprofessional and would not recommend

After quite a bit of back and forth with Ben of Ultimo North Shore, we agreed to purchase a vehicle at the listing price and submit a deposit. A few hours later, Ultimo contacted us and informed us that someone else had come to look at the vehicle even though we had already agreed to purchase the vehicle and submit a deposit. Fast forward a few hours later, Ultimo calls us and informs us they will be selling the vehicle to the other buyer even though we agreed to buy the vehicle and submit a deposit 4 hours prior. The staff at Ultimo are highly unprofessional and will not hesitate on wasting your time.

Dealer response

Hello, we have searched for your name on our customers database and don’t seem to have inquired about our a vehicle. Please be courteous as reviews our important to us and this review does not accurately represent our company and operations. Please call us at 847-565-6507 to speak further and investigate your situation. We look forward to hearing from you. Sincerely, Ultimo Motors North Shore

1.0

After quite a bit of back and forth with Ben of Ultimo...

After quite a bit of back and forth with Ben of Ultimo North Shore, we agreed to purchase a vehicle at the listing price and submit a deposit. A few hours later, Ultimo contacted us and informed us that someone else had come to look at the vehicle even though we had already agreed to purchase the vehicle and submit a deposit. Fast forward a few hours later, Ultimo calls us and informs us they will be selling the vehicle to the other buyer even though we agreed to buy the vehicle and submit a deposit 4 hours prior. The staff at Ultimo are highly unprofessional and will not hesitate on wasting your time.

Dealer response

Hello, we have searched for your name on our customers database and don’t seem to have inquired about our a vehicle. Please be courteous as reviews our important to us and this review does not accurately represent our company and operations. Please call us at 847-565-6507 to speak further and investigate your situation. We look forward to hearing from you. Sincerely, Ultimo Motors North Shore

1.0

Highly unprofessional service. After agreeing to purchase...

Highly unprofessional service. After agreeing to purchase a car from Ultimo North Shore at the listing price, they informed us that they would rather sell to a local buyer who came to look at the vehicle SEVERAL hours after we agreed to submit a deposit. I would not recommend purchasing from this location if you're not a local buyer as they will waste your time.

Dealer response

Hello, we have searched for your name on our customers database and don’t seem to have inquired about our a vehicle. Please be courteous as reviews our important to us and this review does not accurately represent our company and operations. Please call us at 847-565-6507 to speak further and investigate your situation. We look forward to hearing from you. Sincerely, Ultimo Motors North Shore

Consumer response

I inquired about the 2017 Audi TT you were selling on 1/28/2022 and corresponded with your sales representatives and manager over many phone calls and texts. If you don't see my name in your customer database then you have a much larger issue with tracking your customer interactions. Nonetheless, stay away from this business everyone!

Dealer response

We understand your frustration. We would like to speak to you directly about the situation. Please give us a call at 847-565-6507. Thank you.

See all 73 reviews