Bosak Chevrolet Buick GMC

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.0
(42 reviews)
Visit Bosak Chevrolet Buick GMC
Sales hours: 9:00am to 5:00pm
Service hours: 7:00am to 1:00pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:30am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Tuesday 7:30am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Wednesday 7:30am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Thursday 7:30am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Friday 7:30am–6:00pm 9:00am–6:00pm
Saturday 7:00am–1:00pm 9:00am–5:00pm
Sunday Closed Closed
New (219) 809-6158 (219) 809-6158
Used (219) 809-6115 (219) 809-6115
Service (219) 809-6000 (219) 809-6000

Inventory

See all 92 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since November 2019.

Service center

Phone number (219) 809-6000

Service hours

Monday
7:30am–6:00pm
Tuesday
7:30am–6:00pm
Wednesday
7:30am–6:00pm
Thursday
7:30am–6:00pm
Friday
7:30am–6:00pm
Saturday
7:00am–1:00pm
Sunday
Closed

Reviews

4.0
(42 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

took my buick in for oil change & tire rotation.

took my buick in for oil change & tire rotation.marked my tires to make sure they were rotated. this came with a multipoint inspection.when I picked up my car to my dismay my marked tires were in the same place as when i dropped it off. they were not rotated but the inspection revealed my brakes were good. how do you inspect the brakes without taking the ties off?so I was riding around with my family thinking my brakes were good when they were not even inspected they lied to us and got caught.on top of all this they did this not once but TWICE!! CROOKS!!!!!!

Dealer response

Alan, on behalf of the entire Service team, we sincerely apologize for your recent experience. We do not want any of our guests to feel deceived in any way leaving our store. We did some investigating and would like to speak to you directly about your concern. Our Service Manager should be reaching out to you soon to discuss. Thank you for bringing your issue to our attention.

5.0

Quick, Trustworthy Service

Really great all around service. Dropped off my SUV as it was making some noise and received a detailed walkthrough of the problem / fix and a much appreciated same day turnaround! The team at Bosak never disappoints. Don’t hesitate to shop or have your car serviced. You’re treated with nothing but respect and honesty.

5.0

In this crazy time of buying/selling cars, we drove 5 1/2

In this crazy time of buying/selling cars, we drove 5 1/2 hours to this Dealership to purchase an in-stock vehicle that we found on the GM website that matched our wants. Shawna, the internet manager, was very helpful in getting our questions answered prior to our visit. The Dealership is very clean and everyone was friendly and helpful. Our salesman, Tim Crosier, advocated for us in getting any discount that applied to the vehicle. Tim was knowledgeable about the many features the car had, and took time to explain them to us. The Sales Manager, Chris, worked with us on pricing the dealer add-ons that had been previously done to the vehicle. We believe we received a good trade in value for our car (with Tim's help). We would recommend this dealership for anyone considering a new car purchase.

Dealer response

Kendel, thank you for your kind words and this wonderful review! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

3.0

You were given a 2 for whether or not we would recommend,

You were given a 2 for whether or not we would recommend, here is why... We were told that there is a computer chip available that could be installed for $170 ish dollars. This issue that was caused by a bad chip has been existing & haunting us since we bought the truck in Sept. 2019. Whether your records show & has been documented or not, but I'm sure there should be a few that we showed our displeasure & brought the vehicle to the dealership numerous times & were told that when a chip becomes available that they would inform us so that it could be replaced. We are now told that because the vehicle is out of warranty for this part that was reported numerous times while under warranty that we will be charged to fix what was wrong in the first place. Thank You, Anxiously awaiting a positive reply that Bosak Chevrolet is going to do the right thing by installing this part at no cost to us. Jeff & Julie Santana

Dealer response

Thank you for taking the time to leave us your feedback. Positive or negative, it is important to us to ensure all feedback is addressed. If your issues have not yet been addressed by our management team, please contact Kirk Epps (General Manager) at 219-787-9200, so we can remedy your concerns. Thank you again for your feedback, and we hope we have the opportunity to make this right again for you.

5.0

Bosak Chevrolet listened to my wants and needs and was

Bosak Chevrolet listened to my wants and needs and was able to execute. Emanuel was great!

Dealer response

Thank you for your kind words and this wonderful review! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

5.0

Great service great people very helpful very friendly

Great service great people very helpful very friendly nice clean place good place to go

Dealer response

Bigreese, thank you for your kind words and this wonderful review! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

5.0

On our way from northern Michigan to Kansas for a college...

On our way from northern Michigan to Kansas for a college visit at KSU for our daughter, our engine light came on and the vehicle wasn't running right. We made it to Michigan City for the night and discovered Bosak Chevrolet was just across the highway from our hotel (stroke of pure luck). Was very pleased to discover they open at 7:00 am for service as we still had a 10 hour drive to make to get to Manhattan Kansas. Long story short, I stopped in just after they opened for the day and was greeted promptly with an ear for concern by Service Advisor, Amber Nieman. What a great experience from beginning to end by all staff members at this dealership, but especially Amber. Thank you for making an unexpected bad situation much better and handled with such concern, care and professionalism. We were on the road around noon and made it to our final destination so our daughter can make her in-person interview for vet school at KSU. I should also mention that they also drove to another dealership to retrieve the needed part, drove me to/from the dealership and hotel while the vehicle was being worked on, and the dealership is very neat, clean and orderly, with fresh hot coffee while you wait. Simply put, what an all-around pleasant and overwhelming positive vehicle repair experience! Thank you again Amber and Bosak Chevrolet!!

Dealer response

Thank you Richard for taking the time to recognize Amber in such a great way! Even from not being from around our area, we cannot express how appreciative we are for you to take the time to recognize our team and location. You now know where we are if your travels ever bring you back our way! Thank you!!

5.0

Clean , neat, roomy , spacious,nice,friendly, helpful,...

Clean , neat, roomy , spacious,nice,friendly, helpful, determine, kindness, generosity, wonderful, pleasant, interesting, curiosity, willing

Dealer response

Wow, thank you for such a great review and your kind words about our sales team! We were more than happy to assist you! Enjoy!

5.0

Great service always there when you need them thank you...

Great service always there when you need them thank you again keep up your great service

Dealer response

Thank YOU! We are always appreciative of our guests choosing us to assist in their vehicle needs. We hope to continue! Thank you again for taking the time to recognize our hard working team!

Dealer response

Thank You! We are always appreciative of our guests choosing us to assist in their vehicle needs. We hope to continue! Thank you again for taking the time to recognize our hard working team!

5.0

Dealership was able to attend to my tire needs. Got me in...

Dealership was able to attend to my tire needs. Got me in on the same day and back on the road.

Dealer response

Thank you for taking the time to share your positive experience with us! We're so happy we were able to help you out and get you back on the road safely! We hope to be of service to you again in the future. Best wishes, Bosak Chevrolet Buick GMC

Read all 42 reviews