Stevens Creek Chevrolet

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

3.4
(68 reviews)
Visit Stevens Creek Chevrolet
Sales hours: 9:00am to 8:00pm
Service hours: 8:00am to 4:30pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:30am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Tuesday 7:30am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Wednesday 7:30am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Thursday 7:30am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Friday 7:30am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Saturday 8:00am–4:30pm 9:00am–8:00pm
Sunday Closed 10:00am–7:00pm
New (408) 660-3990 (408) 660-3990
Used (408) 660-3699 (408) 660-3699
Service (408) 645-6218 (408) 645-6218

Inventory

See all 176 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since October 2019.
Family Owned and Operated

Service center

Phone number (408) 645-6218

Service hours

Monday
7:30am–6:00pm
Tuesday
7:30am–6:00pm
Wednesday
7:30am–6:00pm
Thursday
7:30am–6:00pm
Friday
7:30am–6:00pm
Saturday
8:00am–4:30pm
Sunday
Closed

Reviews

3.4
(68 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

Buyer beware

Purchased a used car from Steven’s creek Chevrolet, was told while I was in the fiancé dept, they would detail the car, and get the second set of keys from the office, the car also had 3 curb rash wheels, which they issued a due bill to repair them. I have called numerous times for the salesman, the sales manager, and finance director, without ever receiving a call back. This has been 4 months now, I finally did get to talk to salesman that sold me the car, he said please hold on, let me go get the used car manager, to rectify the problem, after being on hold 50 minutes I finally hung up! To this date, I have never received the second key, or they have never scheduled a date to fix the wheels!! If you are purchasing a car from this dealership, do not leave their property without everything promised, or you will end up like me trying to get them to honor their contract. My next step is to file a report with General Motors Corporation, and California DMV

Dealer response

David, thank you for reaching out to us, your experience is taken seriously by our entire team. We know our customers’ time is valuable and we understand your point of view. If you are open to giving us another chance to make this right, please contact me so we can discuss the details of your time with us. Sincerely, Scott Jobe, scottj@cacargroup.com

1.0

In regards the mechanic shop I’m very disappointed I

In regards the mechanic shop I’m very disappointed I spend more than $7000.00 an my issue with evac system was not fixed took the car back twice an last time I brought it back Dey told me that I needed to spend another’s $8000.00 to fix the problem I took to. An independent mechanic an fixed the issue for $700.00 An mention I did not needed to replaced all the thing you guys did my understanding is that your technician is just guessing, what’s parts he need to be replaced. I’m totally disappointed

Dealer response

Gil, I appreciate learning about your recent service with us. I strive for a positive experience, and it appears you did not receive that from us. I would appreciate the opportunity to discuss your time spent with us. Please contact me at your earliest convenience so we can work together at resolving this. Sincerely, Scott Jobe, scottj@cacargroup.com

Consumer response

Hi Scott I checked the truck with a local mechanic an he just confirmed that everything that they did did it wrong you guys make me replace parts that has nothing to do with the evap system we called this morning to 408-900-6740 an let a message so you can contact him an discussed all about it I’m ready to go Bar.Ca.gov. To dispute all the wrong doing on my truck The more I investigate about all the parts you said you replaced the more disappointed I get

5.0

Great treatment!

Great treatment! They walked me through the whole process and answered all my questions in a very welcoming way while keeping everything fast and efficient. Awesome service delivered by awesome people.

Dealer response

Your compliments and kind words mean so much to us and our team! We love hearing from satisfied customers, as we work incredibly hard each and every day to ensure that they’re given the fantastic customer service we know they deserve. Thank you for your business and for coming to see us. We hope that we can have the opportunity to work with you again soon. Sincerely, Scott Jobe, scottj@cacargroup.com

5.0

The employees are very friendly and helpful once we drove

The employees are very friendly and helpful once we drove into the parking lot. Transaction was done quickly and all the paperwork was already ready to be signed, no time wasted. Bottom line is excellent service and friendly staff!

Dealer response

Thank you for reaching out! Reviews like these mean the world to us here at our dealership and I will be sure to relay to the team. Take care and have a great day. Sincerely, Scott Jobe, scottj@cacargroup.com

5.0

Very attentive and worked well to get my situation with

Very attentive and worked well to get my situation with my recall resolved quickly. I will definitely return to have my service taken care of here.

Dealer response

Thank you for your wonderful feedback! Sincerely, Scott Jobe, scottj@cacargroup.com

1.0

worst dealership ever

this is the worst dealership that i have ever had the misfortune of working with.Our car that we leased from them had a "rat chewing the wires "issue and went to the dealer to get fixed early jan. the car has been with them for close to 3months now.at this point, the service person called Jesika is just lying to us. she will message us every day saying the car is ready but it never is. last message is today evening to my husband's phone. we even went to the dealer a couple weeks back but the service area was closed on a sunday. their own sales people are calling their service xxxxty. we both work and don't have time to make visits here and they are taking advantage of us and just stringing us along. we called GM financial and they asked us to rent a car. even GM financial could not reach this service desk for 3 days. but we leased a bolt and GM will only pay for a regular car that also is hard to find. we leased an electric vehicle so we could use car pool lanes. whats the point of a regular car? we are expected to leave our busy lives and deal with this Sh** day in and day out. The GM person also told us that our car has a battery recall which means the dealership has been lying to us all along. they cannot return our car as it has a recall on it. will never ever lease or buy a GM car. stay away from these idiots if you want your sanity. Take your business elsewhere. this is a true review. been dealing with this since jan beginning 2022 and not yet fixed. and yes by the way, we are still paying our lease amount every month even though we dont have a car for3 months now.go figure.

Dealer response

Thank you for sharing this review regarding your experience with us. I’d like to discuss this with you further if you could please contact me at your earliest convenience. Sincerely, Scott Jobe, scottj@cacargroup.com

4.0

Have found Stevens Creek Chevrolet to be professional and

Have found Stevens Creek Chevrolet to be professional and timely in repairs to my car. My car "died an untimely death" on a Saturday morning. Called the dealership and spoke to someone who set me up with an appointment on the following Monday. I asked to speak to a service writer regarding the repairs and was told someone would call me later in the day. Never heard from anyone. The tow truck driver was unable to jump start the car so he helped me get the car back in the driveway and said he would return on Monday morning to tow the car to the dealership. Called them on Monday morning and was told I did not need to be with the car and someone would call me after it arrived. A service writer (Jesika) called, got the information she needed, told me the minimum charge for diagnosing and proceeded with my car's repairs.

Dealer response

Thank you for your wonderful feedback. We always strive to meet the needs of our customers no matter the situation. Feel free to let us know if you have any concerns about your vehicle. Sincerely, Scott Jobe, scottj@cacargroup.com

1.0

Violated and discriminated…

They screwed me on my car axle, then played with the other axle. I was treated like a dog..When I bought the car I added a warranty when I left with my car a woman named Lindsey called my warranty people and had my warranty cancelled without my knowledge. More importantly after my axle was done my tire in the back would go all the way bald and I almost died because that day it rained and i slide all over the free way with every move.. I bought three set of tires that went bad in five day or less. At this time I’m address this issue and the manager and Pepe treated me like xxxx. Tina Marie Gardner

Dealer response

Here at Stevens Creek Chevrolet, we are committed to providing a pleasant shopping experience, and that always starts with great customer service. From your feedback, it is clear you were not treated with the respect and courtesy you deserve. I would appreciate the opportunity to make things right. Please contact me at your convenience. Sincerely, Scott Jobe, scottj@cacargroup.com

2.0

I asked for 5000 mile service and replacement for all...

I asked for 5000 mile service and replacement for all wiper blades. The works was performed satisfactorily, but, I did not realized that the rear wiper blade was not replace. The work order did state replacement of windshield wiper blades only. I should have looked at the work order and asked for inclusion of rear wiper blade, too. A day or two later I called service department and left message that I want that done, too. I am still waiting for call from them to fix it. If the replacing wiper blade does not require special equipment and I could do it myself then I will buy it from your parts department. As your report stated that this is an important piece, I like to get it done as soon as possible.

Dealer response

We appreciate learning about your recent service with us. We strive for a positive experience, and it appears you did not receive that from us. I would appreciate the opportunity to discuss your time spent with us. Please contact me at your earliest convenience so we can work together at resolving this. Sincerely, Scott Jobe, scottj@cacargroup.com

Consumer response

Hello Mr. Scott Jobe, Thank you for your response. You may call me at my home phone (408) 946-8397. Please note this is a landline phone so you can not send text or messages on this one. You can call and I will pick up, if I m home, otherwise leave a voice message on my answering machine. I wish to get rear wiper blade on my car replaced. Ibrahim Khatri

Consumer response

xyz

4.5

Their service is great. The only thing makes me feel...

Their service is great. The only thing makes me feel regret is to learn that other people get similar cars with a cheaper price, e.g. $1000 less, from another dealer.

Dealer response

Thank you for your wonderful feedback. We always strive to meet the needs of our customers no matter the situation. Feel free to let us know if you have any concerns about your vehicle. Sincerely, Scott Jobe, scottj@cacargroup.com

See all 68 reviews