Arnold Chevrolet Buick

Rectangle 48
Sales 12:00 PM - 5:00 PM
Service Closed

Arnold Chevrolet Buick Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 8:30 PM

Tuesday

9:00 AM - 8:30 PM

Wednesday

9:00 AM - 8:30 PM

Thursday

9:00 AM - 8:30 PM

Friday

9:00 AM - 8:00 PM

Saturday

9:00 AM - 6:00 PM

Sunday

12:00 PM - 5:00 PM

Service

Monday

8:00 AM - 5:00 PM

Tuesday

8:00 AM - 5:00 PM

Wednesday

8:00 AM - 5:00 PM

Thursday

8:00 AM - 5:00 PM

Friday

8:00 AM - 5:00 PM

Saturday

8:00 AM - 3:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since January 2015

For more than 56 years, Arnold Chevrolet has been serving Long Island from West Babylon by selling new cars and providin

...

g great service. Being locally owned and family operated is just part of our commitment to the community of West Babylon. We grew up here and we treat our customers like family! We'll even come pick you up with our free shuttle service if you're within 5 miles of our dealership, located at 670 Montauk Highway, West Babylon, NY 11704.

"Dedicated to serving all your automotive needs!"

Service

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.5 out of 5 4.5
137 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    December 11, 2018

    Ordering a car through your company was a very painless experience. Ron Wood, the salesman, was very pleasant to work with, professional and thoughtful.... His personable approach made the whole process go smoothly. He always followed up and followed through with everything. He took care of every detail from the beginning to the end during the entire process from the moment we ordered the car to the moment we drove off the lot. Thank you.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    September 16, 2018

    i had every intention of coming to an agreement today... but salesman was insistent that I buy after only showing me 1 car....I told him that I had to... look at another dealership. When I called back later today salesman stated there there were no deals over the phone. I tried to state that I just wanted his confirmation of price but he insisted that I come down immediately as they were about to close in 1/2 hour. I again stated that I wanted to confirm WHAT I ALREADY SAW, but he became verbally dominant and repeated that there were no deals over the phone. ....sad really, but if I'm paying over $20K I would expect a little more flexibility. I had purchased a car from Arnold in 2015, but I had a similar poor experience with another salesman (I am not here to get anyone in trouble so I won't use names), when I AGAIN tried to purchase a car in July of this year.. That salesman was disrespectful, uniformed (whenever I asked for specs I was told that I could "look it up on the internet"), and bellicose and would not stop staring at my 20 year old daughter...so I purchased a Kia Spectra from Kia in Copiague in July 2018. I REALLY wanted to buy a car from Arnold (my first was in 1980-when it was Booth),...but I have no problem accepting the lower offer from Atlantic Chevrolet. I always try to buy from the underdog, the small businessman and the independent, but have no choice if they can't negotiate in good faith. I HAD recommended Arnold in the past as there SERVICE Dept. is EXEMPLARY , but I cannot any longer recommend the Sales force

    Not Applicable
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • July 10, 2018

    Salesman John Locascio couldn't have been nicer and more helpful....the whole process took under an hour ...I highly recommend Arnold Chevrolet....it... was by far the best experience I had in getting a car.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Our entire team works hard to work with your budget and get you the best deal. We're always here with the same great service whenever you need se...rvice or another vehicle!

  • 1.0 out of 5
    August 5, 2018

    It has been 10 days I am still waiting for my security deposit. I was told that my bank is the reason why I am not getting my security deposit because... of their refund process which I do not believe it...

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We both have a copy of the credit card refund receipt which was taken care of promptly. The issue you have is between your credit card company and you...r bank. Not quite sure why you are posting a negative review because of an issue with your own credit card company. If you would like to stop by in person, we would be happy to call your credit card company with you to see what the delay is. Arnold Chevrolet Buick is a well established, family owned business in the West Babylon area with a wonderful reputation. We have some of the finest, lowest mileage used vehicles anywhere on Long Island. Please stop by and see us today. BTW, posting the same false information is not helping your case. We have acted in good faith and you know the reason for the refund in the first place. Again, please call your bank and credit card company and see what the delay is. We have done all we can.

  • 1.0 out of 5
    June 27, 2018

    Simple question ignored: "what are your finance options" . Received one canned automated response then nothing. Tried four times., that stinks... - horrible. They're not getting my business or any or my family or friend's business. They don't care and that's fine, they just aren't getting my money or endorsement ever. It will be the complete opposite. Was inquiring about finance simply because another dealer had only one rate for used cars and it's double the average - caught me by surprise. One high rate, that is one of the signs of a dealer to stay away from. Arnold Buick just ignores potential buyers. Again, it was just a simple finance question.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We will be more than happy to post the reply to your 4 masked emails that answered your financing questions if need be. You never provided a phone nu...mber nor did you make an appointment to come in and test drive the vehicle. You sent your lead in thru Car Gurus 4 times for the same Suburban under the name GREGSS and even stated you already saw the Suburban in person. Perhaps trying not to be a stealth shopper would be a better way to go. You stated that another dealer offered you financing at "double the average" so you would think you would want real answers regarding financing, which we provided. We care very much about our buyers but in this case, you never even took the time to respond once your questions were answered. As stated above, we have copies of the email sent to you that answered your direct question.

  • 5.0 out of 5
    April 27, 2018

    Leased a Chevy cruise from Arnold Chevy. This dealership is amazing in so many ways. They are honest helpful and their service dept is the best. This is... our fourth vehicle from Arnold Chevy and we will continue to purchase all our vehicles from here. My salesperson was Ron Wood. He is a good man who does not pressure you in any way. He's honest and knows his product very well. I would recommend Ron to any of my family and friends!!!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 16, 2018

    I received excellent and professional services. In communication with their rep, he was very polite, helpful and knowledgeable. He listened to my concerns... and always try to help. They answered my emails fast and patiently explained all my concerns on the used vehicle. I had a very pleasant experience with them, the whole transaction was smooth and efficient. I felt no worries on buying this pre owned vehicle. When I picked up my vehicle , it looked just like a brand new car! I like this dealer and their sale rep. Will definitely recommend. Thank you

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Ron Wood and Arnold Chevrolet thank you for the kind words. Ron is our interstate specialist selling cars and trucks all over the United States includ...ing New Jersey and all the way to Oakland, California. Please tell all of your friends in Jersey to call and see Ron. Again, congrats on your purchase.

  • 1.0 out of 5
    April 15, 2018

    I visited the dealership to buy a used car. The sales person showed me the car and as usual I asked to test drive it. He replied:"oh no it's a vette ".... So I laugh at the guy honestly thinking he was joking, when I realized he was serious. Not being able to test drive a car it is ridiculous if I was interested in a new "vette", more pointless for a used one. Needless to say I walked away.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    No one said you couldn't test drive the Corvette. You were told that we needed to sit down and iron out the pricing, payments, etc. before a test dri...ve. We have many customers that want to "joy ride" a Corvette so we want to make sure you're a qualified buyer before that happens. We're sorry you misunderstood what was stated but that is our policy.

  • 5.0 out of 5
    April 14, 2018

    My husband and I are the proud new lessees of a 2018 Buick Encore thanks to our sales professional, Ron Wood! We purchased with Ron in the past and went... into Arnold Chevrolet Buick specifically to work with him again. Ron brings knowledge, honesty and sound advice to the sale that you simply do not get at other dealerships. In addition, he is 100% respectful of the price range given to him. We would definitely buy from Arnold Chevrolet Buick in the future and highly recommend it to our family and friends. Thanks to Ron, we have a beautiful new vehicle that is safe and dependable for our family.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 13, 2018

    Ron Wood. Simply an amazing individual. Extremely professional and honest. Delivered on everything he said he would and then some. I highly recommend you... visit him to purchase your next vehicle.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
View More Reviews